5 tips over Vakantiehuis Villa Paulina

• Benny, 06-11-2013 Rapporteren

Boek een massage "thuis" langs het zwembad! Heerlijk relaxen!

• Fam. Friso, 16-03-2012 Rapporteren

Lekker eten aan zee bij pirate Bay Stranden: port Marie en cas abou, prachtig snorkelen

• Miranda, 06-08-2014 Rapporteren

We hebben veel gegeten bij de Gouveneur in Willoemstad en de Buurvrouw bij Grote Berg. Ook Jaanchie's bij Westpunt was fantastisch. De mooiste standen liggen bij Porte Marie, Mambo en dan lagen wij bij Cobana Beach (betere en goedkopere bedden), Knip, Coral Estate (restaurant karakter), Jan Thiel, Lagon. Ook een excursie naar de Blauwe kamer is prachtig. En voor de kids het Dolfijnen zwemmen. Duur maar echt al het geld waard. Ook voor volwassen!!!!

• Lesley Neys, 26-04-2015 Rapporteren

Kokomo beach, porto Mari en Pirate bay zijn dichtbij en zeer gezellig. Winkelen doe je vlakbij in supermarkt Centrum. Gezellig eten doe je bij Daniels en de buurvrouw maar het lekkerste restaurant blijft De Gouverneur in Willemstad! De honden van de buren (2 rottweilers) naast villa Paulina zijn echte schatjes en vinden het geweldig om hondenkoekjes te krijgen door het hek.

• Nancy, 19-05-2015 Rapporteren

Heerlijk gegeten bij De Buurvrouw, vlakbij Grote Berg en in Willemstad bij Cafe Wilhelminaplein en op het strand bij Jan Thiel Baai. De mooie stranden die wij hebben bezocht: Blue Bay Beach, Mambo beach, Jan Thiel Baai. Voor deze stranden moet je wel betalen om er op te komen. (excl. strandbedjes/parasol) En veel Nederlanders aanwezig. Ook bij Grote Knip beach geweest. Mooi natuurlijk strand waar je niet voor hoeft te betalen. evt enkele bedjes te huur. Oister farm moet je zeker bezoeken!