Prachtige villa die van alle gemakken is voorzien!

Vakantiehuis Villa Paulina

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Wilde

Prachtige villa die van alle gemakken is voorzien!

Familie Wilde,
28-10-2016

Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gevierd in Villa Paulina. We werden vriendelijk ontvangen op de luchthaven en werden vervolgens naar de villa gebracht, waar we opnieuw een warm welkom kregen van de beheerster. Een prachtige en ruime villa die van alle gemakken is voorzien. Het is volledig ingericht voor het weer in de tropen (koelkast met ijsblokjes functie, losse koelingselementen, waterjug, airco, ventilator etc.). De villa is goed beveiligd door een alarm installatie en ligt in een rustige buurt.

Het zwembad is ruim en wordt goed onderhouden. Vanaf het zwembad heb je een mooi uitzicht over de vlakte van Hato.

Het huren van een auto bij Villa Paulina is ons eveneens goed bevallen.

De villa ligt centraal op het eiland en de mooiste stranden zijn binnen 20 minuten te bereiken. Voldoende winkels (supermarkt, bank, bakker, apotheek) op 5/10 minuten rijden.

Al met al een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016