Vakantiehuis Villa Paulina

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Nancy

Wauw! Wat een super villa!

Nancy,
19-5-2015

De gastvrouw Doeneska is een zeer vriendelijke vrouw die je welkom heet in de villa en netjes alles uitlegt. De luxe villa is echt helemaal compleet!! Heerlijke bedden, ruime slaapkamer, ruime badkamer, computer en wifi aanwezig. Genoeg servies, Koelkast met ijsklontjes maker en koudwater tap is een uitkomst! Het zwembad is groot en diep genoeg om je lekker te vermaken. De grote eettafel buiten is heerlijk om gezellig met het gezin te eten. En de Lounge set lekker relaxen in de late uurtjes... Airco in de slaapkamer is ideaal anders is het niet uit te houden met de warmte. Ze hebben zelfs aan de NL stekkeraansluitingen gedacht! De villa staat in een rustige wijk. Waar je geen inkijk hebt van andere buren. Wij hebben via hen een auto gehuurd en dat is ideaal, want dan verken je pas echt het eiland! De villa is ruim en super schoon! Alles is modern ingericht en goed onderhouden. Mochten we ooit weer naar Curacao gaan, komen we zeker bij Villa Paulina terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015