Vakantiehuis Villa Korsow

2 reviews over Vakantiehuis Villa Korsow in het Nederlands

super

van deijk
29-10-2016

In augustus 2014 hebben wij 3 weken verbleven in villa Korsow, heerlijk! Een mooi, modern huis in een rustige nette buurt, met alle luxe die je van thuis gewend bent.

Lekkere bedden, genoeg beddengoed en handdoeken en zelfs strandlakens. De was hing je aan de droogmolen in de tuin en was een uurtje later weer droog. Er was zelfs speelgoed voor onze dochter van (toen) 2 aanwezig!

We hebben heel wat uurtjes in de tuin, het zwembad en op de porch met een koud glas fruitpunch bij de bbq doorgebracht! We kenden het eiland al goed en zaten bij villa Korsow voor ons op een prima locatie. Je doet sowieso alles met de auto en zowel Punda als ons favoriete strand (Daaibooi) waren heel goed bereikbaar. De auto kon op eigen terrein, achter het hek geparkeerd worden wat bij veel verhuurmaatschappijen een vereiste is.

Voor ons was het een fantastische vakantie en we zijn de volgende alweer aan het plannen.

Villa Korsow is zeker voor herhaling vatbaar!

Familie van Deijk, Utrecht

DUSHI!!!!

Familie Booi
3-8-2015

Gezin met 4 kinderen 12, 9, 6 en 4.

Lekker ruim, schoon en compleet ingerichte villa in een rustige buurt.

Grote zonnige tuin met ligstoelen en een opzetzwembad.

Eerlijke verhuurder en vriendelijke beheerster die altijd bereikbaar was.

10 min. rijden van één van de mooiste stranden van Curaçao (cas abao).

Een villa om zeker alweer te huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Korsow in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Korsow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Korsow scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.