Vakantiehuis Villa Iguana

14 reviews over Vakantiehuis Villa Iguana in het Nederlands

heerlijk....

fam van Leeuwen
25-6-2017

Wij hebben met ons gezin 1 week in villa Iguana doorgebracht met veel plezier. Huis is netjes en schoon en van alle gemakken voorzien en ligt mooi centraal op het eiland. Lekker zwembadje om even op te frissen tijdens een BBQ bijvoorbeeld. De beheerders Friso en Bettie zijn heel behulpzaam en adequaat in het oplossen van probleempjes. Ook het contact met Ed Pach verliep prima. Het restant van de borg was voordat we terugwaren in Nederland al op onze rekening gestort. Mooie strandjes van Porto Marie en Daaibooi op 10 min. rijden.

Fantastich!

Marvin Bartholomeüs
17-5-2016

Wij hebben enorm genoten van ons "eigen zwembad" dit was voor ons toch een pluspunt.Vooral na een dag je strand even nog lekker na genieten.

Villa Iguana is een echte aanrader !!

Ed mijn compimenten

geweldig

Guus en Lucia
22-3-2016

Rustige buurt goed onderhouden en verzorgende tuinen met vlakbij supermarkt en pinautomaat. Prima uitvalbasis voor diverse trips over het eiland. Alles was prima verzorgd door Bep en Henk.

Goed verzorgd huis; schoon en alles aanwezig!

Nelleke Vork
30-12-2014

De plek voelt veilig en ligt heel centraal.

Het uitzicht aan de achterkant is een vrolijk beschilderde muur; voor de een voelt dat benauwd en voor de ander geeft het een veilig gevoel.

Super Huis

Carla
22-11-2014

Het is een fijn huis, goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het huis ligt in een rustige wijk, omgeven door veel groen.

De prijs/kwaliteit ligt goed.

Het huis is netjes onderhouden en de tuin ligt er prima bij.

Villa Iguana is een echte aanrader !!

Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 28-11-2014

Beste Carla, Astrid, Rene en Wil,

Heel hartelijk dank voor jullie beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

We hopen jullie in de toekomst weer als onze gasten in een van onze huizen te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

Super fijn huis op een geweldige plek

Fam. Klijn
1-9-2014

Villa Iguana met een perfecte ligging op de wind (nooit te warm), ziet er van binnen en buiten keurig schoon uit. De porch en zwembad zijn heerlijk om te vertoeven. 's avonds dolle pret voor de kinderen: gekleurde verlichting aan en zwemmen maar. Het huis is verder van allerlei gemakken voorzien: tv met veel buitenlandse en Nederlandse zenders, internet, goed uitgeruste keuken en buiten een gasbarbecue.

De omgeving is rustig, wel enig geluid (maar niet hinderlijk) van de weg naar Westpunt en af en toe een vliegtuig. Verschillende supermarkten (ook op zondag open) en geldautomaat in de omgeving. Dichtbij zijn verschillende prachtige baaien waar je heerlijk kan zwemmen en snorkelen; tevens ligbedden verhuur en restaurantje voor drankje of lunch.

Contact verliep erg prettig, in Nederland met verhuurder Ed Pach en op Curacao met eigenaren, tevens de buren, Bep & Henk. Alle lof.

Al met al een heerlijk huis op een heerlijke plek op Banda Abou en toch dichtbij de stad.

Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 30-11-2014

Beste fam. Klijn,

een beetje laat, maar ik ontdek net de mogelijkheid om alsnog een bericht te plaatsen op Zoover.

Heel hartelijk dank voor het plaatsen van jullie beoordeling op Zoover en de prettige communicatie.

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Graag tot een volgende keer.

Ed Pach

Wonderful stay

lasse moldoeen
11-8-2014

From 16/04/14 to 24/04/14 The 2 families of 5 was staying in wonderful villa iguana.The villa was perfect for our stay and nothing was missinig inside or outside, al equipment was there for cooking and live a normal life as home ,nice pool and rental to use.The hostess Bep and Henk was very helpful and explain everything how to go and what to do,and was always able for a helping hand if anything should come up.I will hereby recomend this villa to everyone who wants a calm and piecefull time in this wonderful island.We will say thanks to Ed and the hostess Bep and Henk and would love to come back again.

Family Moldøen ,Norway

Dikke 10

Jim & Yvonne
19-5-2014

Wat is dit huis toch een geweldige locatie als uitvalbasis voor een bezoek aan Curacao. We logeerden hier niet voor het eerst en ook bij een volgend bezoek maken we graag weer gebruik van de mooie villa van Henk & Bep. We waren er 4 jaar niet geweest maar er was werkelijk niets verandert. Alles zag er spik en span uit, alsof het gisteren gebouwd en ingericht is. Er is werkelijk geen minpuntje te vinden in huis.Verder zijn Henk & Bep Schatten van mensen (met hoofdletter S). Je kunt je geen betere gastvrouw/heer wensen!

Verder ligt de villa op 10-15 minuutjes rijafstand van de natuurlijke stranden Daaibooi en Porto Mari en Centrum van Willemstad bereik je in zo'n 20 minuten. Zoals gezegd komen we hier zeker weer terug

Midden op het eiland.

Familie Rupert
14-4-2014

Villa Iguana heeft er aan bijgedragen dat onze familievakantie op Curaçao zeer geslaagd is geweest. Alleen was een week veel te kort, de villa laat zeker een langer verblijf toe.

We troffen een villa aan, die goed schoon was, gezellig ingericht en werkelijk van alles was voorzien.

Er zou een extra kussen zijn vanwege de 7e persoon, maar er stond een inklapbed gereed in de masterbedroom en werd meteen geclaimd door onze jongste kleindochter.

Bep gaf ons een uitgebreide en duidelijke rondleiding.

Door onze speciale reden waarop we ons concentreerden, zijn we niet erg kritisch geweest in villa Iguana, maar nu we terugkijken kunnen we niet aangeven dat er iets niet in orde was en geeft ons nu nog steeds een tevreden gevoel.

Henk en Bep konden we van alles vragen en ze deden hun uiterste best het ons naar de zin te maken.

Het halen en brengen naar de luchthaven was heel correct.

We kunnen villa Iguana dan ook van harte aanbevelen.

In een woord "geweldig"

Fred Jägers
24-3-2014

Wij Tiny, Hein en Fred zijn in week 9 en 10 te gast geweest in Villa Iguana.

Voor ons was het niet de eerste keer dan we via deze verhuurder een huis huurde.

We hadden er dan ook hoge verwachting van, ook dit huis geweldig, Toppppppppp.

Er is inderdaad werkelijk geen minpuntje te vinden in huis.

Ontvangst van de eigenaren Henk en Bep was geweldig, zeer gastvrije mensen.

Het huis is supermooi en schoon, wat heel erg belangrijk is in deze warmte.

Overal horren, dus geen muggen en het huis ligt prima op de wind, dus de airco heeft bij ons nauwelijks aangestaan, is echt niet nodig.

De ligging is ideaal je rijdt zo naar de stranden en winkels.

Kortom, prima plek als je een betaalbare vakantie naar Curaçao wil !!!

Bij ons is er geen twijfel als we weer gaan boeken.

Ed, Henk en Bep bedankt voor deze geweldige vakantie.

Groetjes Van Hein, Tiny en Fred uit het Zeeland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Iguana in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Iguana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.