Appartement

29 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Prima vakantie

Ilse_Verbrugge
23-1-2014

Wij zijn vorig jaar november op curacao geweest geboekt bij Arthur en Henriette. Zeer behulpzame mensen. De keukeninrichting was zowel bij het huis als app sober. Sommige keukenspullen zijn echt aan vernieuwing toe (bakpannen). Voor de rest een aangenaam verblijf.

Cor en Betty de Jong

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Voor herhaling vatbaar

Henny Burgerhout-Verstrepen
20-1-2014

Appartement Villa Grote Berg is een prima appartement voor een prima prijs. Zeker het 4 persoonsappartement aan zwembadzijde. Ruime kamers. De slaapkamers zijn voorzien voorzien van airco, welke bij normaal gebruik (dus alleen 's nachts, met de ramen en deuren dicht) gratis is. Hetzelfde geldt voor het gebruik van water. Dit is op Curacao namelijk erg duur. Het appartement wordt goed schoongehouden en de badhanddoeken worden regelmatig gewisseld voor schone. Er is een wasautomaat, die gratis te gebruiken is. Tevens staat er bij het zwembad een grote gasbbq, die eveneens gratis te gebruiken is. De eigenaars Arthur en Henriëtte zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Mijn kinderen wonen er om de hoek en het was erg gezellig om hen zonder problemen iedere middag te ontvangen.

Gereisd anders in januari 2014

Prima appartement!!

Esther Langstraat
28-4-2013

Appartement Grote Berg is een prima appartement, zeker gezien de prijs kwaliteits verhouding, wij hadden het appartement aan het zwembad zodat je een loungset buiten had met uitzicht op zwembad en tuin en heel leuk smorgens de leguanen.

Binnen ook alles netjes wij deden afwassen door water te koken met de waterkoker probleem met warm water opgelost.

De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Wij hadden een auto gehuurd en deze was ook geregeld door Arthur was prima, deze heb je wel nodig om Curacao te verkennen.

Je kan gebruik maken van de wasmachine toch handig voor je strandhandoeken.

Dit was onze 3e keer Curacao en de eerste keer dit appartement, we zouden het zo weer boeken!!!!!

Gereisd met vrienden in april 2013

Kleinschalig resort centraal gelegen op het eiland

Mattijs en Marleen
8-4-2013

Villa Grote berg is een kleinschalig resort dat centraal gelegen is op het eiland. De appartementen zijn ruim en schoon. De eigenaren Arthur en Henriette hadden alles voor ons geregeld. Het huren van auto op Curacao maar ook op bonaire. Erg prettig!

Pluspunten:

- Centrale ligging

- Ruime appartementen

- Aangenaam zwembad

- De prijs-kwaltiteit verhouding

Eventuele verbeterpunten:

- keukeninventaris is sober (wij misten bijvoorbeeld soepkommen en ook het aantal glazen is weinig)

- Warm water bij het aanrecht. (aanrecht is alleen voorzien van een koud water kraan)

Gereisd met vrienden in maart 2013

Lekker ontspannen op Curacao

C.G.Holthausen
14-12-2012

Villa Grote Berg is een goede keus geweest, gunstige ligging op het eiland en voor een redelijke prijs. We hebben er 7 weken een aangenaam verblijf gehad. En overwegen om er een volgende keer weer heen te gaan.

wij hebben een redelijke ervaring voor een langdurig verblijf op Curacao, en hebben deze keer wat meer op prijs dan op luxe gekozen. En dat is ons niet tegen gevallen.

De enigste opmerking is dat de keuken inventaris wat sober was.

Maar als positief, netjes en schoon en een goede badkamer.

Gereisd met partner in oktober 2012

Midden op Curacao

Paul
26-9-2012

Rustig midden op het eiland in een villawijk gelegen, kleinschalig complex. Vier appartementen, zwembad, gas bbq en zeer behulpzame Nederlandse verhuurders. OV is te doen maar een scooter of auto huren is aan te bevelen. Zo kan je het hele eiland verkennen. Dichtsbijzijnde supermarkt 3 km, dichtsbijzijnde restaurant 1,5 km.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Heerlijke plek

J.M.W.Peitsman
17-9-2012

Goed onderhouden app. zonder gebreken, is er iets meld dat en het zal hersteld worden.goede prijs kwaliteid voor de 2e keer heerlijke gastvrij verblijf met service

Gereisd met partner in september 2012

Supervakantie!!!!!

Honeymooners
19-11-2010

Curacao is de hemel op aarde, prachtige stranden, leuke baaitjes, lekker eten en stralende zon, kortom fantastisch.

Het apartement ligt op ongeveer 10 minuten rijden van het vliegveld en het is geweldig na een lange vlucht lekker snel op plaats van bestemming te zijn. We zijn keurig opgehaald op het vliegveld. Het apartement is erg ruim en erg schoon. Interieur ziet er netjes en verzorgd uit. Zwembad is groot en je hoeft het niet met vele toeristen te delen, een netjes aangelegde tuin waar je in alle rust een boek kunt lezen en gezelschap gehouden word door vogels en leguanen.

Met een huurauto kun je het eiland vanaf hier goed ontdekken en is ook heel goed terug te vinden als je het eiland verkent hebt. Het apartement wordt gerund door een gezellig jong Nederlands stel dat je alle do's en dont's van het eiland kan vertellen zodat je zeker weet dat je de leuke plekken ook allemaal ziet.

Prijs/kwaliteit is zeer goed, aanrader voor iedereen die het eiland wil ontdekken.

Gereisd met partner in januari 2010

Geweldige plek voor vakantie

Henk en Anke
13-8-2009

We hebben een erg leuke vakantie gehad in het appartement. Lekker onze eigen gang kunnen gaan, alsof we op Curaçao woonden. Grote Berg ligt mooi centraal en het is er rustig, dat vinden we erg prettig op vakantie. We werden vriendelijk ontvangen en alles was helemaal af. Kortom aanrader voor een leuke relaxte vakantie!

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.