Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,9

29 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Villa grote berg is een erg mooi klein appartementcomplex in het midden van Curacao. De ligging is ideaal voor een dagje Willemstad, maar ook voor strand dagjes of natuurverkenning richting Westpunt en Christoffelpark. Mooie inrichting en prachtige binnenplaats met groot zwembad vanwaaruit je kunt genieten van de hagedissen, leguanen en allerlei tropische vogels zoals kolibrietjes..zomaar vanuit je luie ligstoel aan het zwembad! Aanrader voor ieder die iets anders wil als een megacomplex en dito drukte!!

Gereisd met partner in januari 2015

Prima locatie voor diverse uitstapjes

Bobg1958
6-9-2015

Accomodaties is prima. Niet al te veel luxe, maar wat je nodig hebt is aanwezig en bovendien leef je buiten. In 15 minuten rijden zit je in het centrum van Willemstad. Mooi groot zwembad met daarbij diverse ligbedden. Bbq die gebruikt mag worden (gasfles gratis) huurprijs is incl. Alle extra's, incl. Ook vervoer van en naar de luchthaven. NL tv zenders, 1-2-3 en BVN tevens DVD speler. Wanneer je de beheerder nodig hebt is hij er. Kan prima tips geven over restaurants en bezienswaardigheden. 2 x per week schoon linnengoed en 1x per week reiniging appartement. Een voordelige huurauto kun je via hun regelen. Amerikaanse stekkers voldoende aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!

Irene Roeland
29-8-2015

De ligging van Villa Grote Berg is perfect, in het midden v/h eiland. De locatie in een mooie, rustige villawijk is ook perfect. We hadden een 2 persoonsappartement boven. Het is erg ruim, met airco op de slaapkamer en een balkon waar altijd een heerlijke bries waait. De faciliteiten waren buitengewoon: een prachtige tuin met zwembad voor alleen de gasten, de mogelijkheid om zowel overdekt te barbecueën als te zitten in geval van regen of erge hitte. Altijd rustig omdat het complex klein is en uitnodigend om contact te hebben met andere gasten. De leguanen en kolibries maakten het tot een feest om hier te mogen zijn...

2x in de week schone badhanddoeken en keukendoeken. Schoonmaakploeg en schone lakens 1x in de week.

Arthur en Henriette zorgen voor een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2015

Kolibri's in de tuin!

VanStaveren
17-7-2015

Wat een prachtige plek is dit! Klein resort met groot zwembad, mooie tropische tuin met bloemen in alle kleuren, suikerdiefjes en zelfs kolibri's!

De appartementen zijn heel betaalbaar en hebben een prima prijs-kwaliteitstverhouding. Nederlandse TV, gratis Wifi, geen extra kosten voor water/electra zoals vaak het geval is. Gewoon goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zwembad van olympisch formaat!

MarliesPeters1
8-7-2015

Goed gelegen appartementencomplex met zwembad van 'olympisch formaat'. Gewoon lekker baantjes kunnen trekken, echt zwemmen! Mooie rustige wijk ook, geschikt om 's ochtends lekker te joggen.

Dichtbij Willemstad maar ook bij de prachtige stranden van Westpunt. Voor ons nooit meer de drukte van Jan Tiel of Mambo beach.

Appartementen zijn leuk ingericht, prima verzorgd, Wifi, NL TV, alles wat je nodig hebt. Behulpzame eigenaren. Heerlijk!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

JohanvanBaarle
7-7-2015

Heerlijke vakantie gehad in Villa Grote Berg! De eigenaar was zelf een week op vakantie en in die tijd werd het complex minder goed verzorgd. Bij terugkomst is dat meteen hersteld, de eigenaar heeft alle moeite gedaan te compenseren. Heerlijk groot zwembad, veel privacy. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Smerig zwembad en terras,blaffende honden.

dijkvanp
23-6-2015

Bij aankomst smerig zwembad en terras vol met leguanen uitwerpselen. Eigenaar heeft 5 waakse honden, niet echt rustgevend. Eigenaar 12 dagen niet gezien. Appartement was smoezelig, het fornuis vet en de kastjes roken bijzonder muf. Voor ons geen aanrader. Ik heb wat foto"s bijgevoegd om te laten zien hoe wij onze vakantie hebben doorgebracht. Gelukkig hebben wij er zelf een leuke vakantie van gemaakt. Maar het verblijf krijgt van ons een dikke onvoldoende.

Gereisd met partner in juni 2015
Eigenaar, owner, 10-7-2015
Eigenaar is in deze periode een week weggeweest. In die week is het resort beheerd door een 'professionele' partij. Dit is helaas niet goed gegaan, de samenwerking met deze partij is meteen beeindigd.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bruiltje
15-12-2014

Ons eerste verblijf in Villa grote berg heeft een goede indruk achtergelaten.

Een prima ontvangst op Hato door onze gastheer Arthur, en na een korte autorit kregen we een goede uitleg over het appartement.

Onze huurauto's stonden al op het vliegveld klaar, dus ook dat was prima geregeld.

Wij hadden het 4 persoons appartement bij het zwembad en mijn ouders hadden het 2 persoons appartement met tuintje, wij hebben het allemaal goed naar onze zin gehad. Arthur staat altijd voor je klaar en grote berg is zo centraal gelegen dat je overal vrij snel bent.

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

Koele bries!

Renuka
16-5-2014

De Villa kleine berg was ruim en aan de hoofdweg gelegen. Door de heerlijke koele bries was het echt lekker vertoeven op de porch. We hebben elke dag buiten ontbeten of gelunchd. Vanuit een bepaald punt is zelfs de zee te zien! Het appartement was schoon. Verder was de privacy erg prettig. Het contact met Arthur en Henriette was vanaf het begin goed te noemen. Email werd soms binnen 1 minuut beantwoord. Arthur kwam binnen 10 minuten een nieuwe gastank brengen, na een mailtje dat de oude leeg was. Prijs/ kwaliteit verhouding is fantastisch te noemen, vooral omdat gas/water/elektra/wifi inbegrepen zijn (geen kleine lettertjes dus). Ook het proces voor het huren van een auto kan aan Arthur overgelaten worden. De auto wordt bij het appartement afgeleverd. Ook het zwembad is fantantisch te noemen. Bij al een prachtige vakantie bij Villa Grote Berg/ Kleine Berg.

Gereisd anders in mei 2014

Heel verrassend deze lokatie !!

Willem en Ria
9-3-2014

Na 4 x het drukke gedeelte van het eiland beleefd te hebben wilden wij eens wat anders. Dit heeft zeker ook te maken dat onze zoon en schoondochter op Grote Berg wonen, èn daar hun Eet café De Buurvrouw hebben. Zo kwamen wij bij Arthur en Henriëtte terecht. Vanaf het 1 e mailtje naar hun toe metten contact,en geboekt ! Het vertrouwen was al meteen gewonnen. 2 dagen voor ons vertrek ook berichtje van Arthur dat hij ons op komt halen vanaf Hato. Zo bracht Arthur ons keurig naar onze 1 e lokatie op Villa De Kleine Berg. Perfecte grote villa: wat een ruimte daar ! Ook de buiten ruimte, en de grote achtertuin! Vanaf het voor terras , heel dichtbij het Eetcafé De Buurvrouw. Zo dichtbij onze zoon en schoondochter ! Zo fijn te zien hoe goed het daar gaat ! Na de eerste week daar,zoals afgesproken was verkassen we naar De Grote Berg. Het boven appartement was meteen naar onze zin! En natuurlijk het zwembad: de sfeer van een privé zwembad ! Arthur en Henriëtte hebben we weinig nodig. Erg oké !!

Gereisd met partner in februari 2014

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.