Appartement

2 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Koele bries!

Renuka
16-5-2014

De Villa kleine berg was ruim en aan de hoofdweg gelegen. Door de heerlijke koele bries was het echt lekker vertoeven op de porch. We hebben elke dag buiten ontbeten of gelunchd. Vanuit een bepaald punt is zelfs de zee te zien! Het appartement was schoon. Verder was de privacy erg prettig. Het contact met Arthur en Henriette was vanaf het begin goed te noemen. Email werd soms binnen 1 minuut beantwoord. Arthur kwam binnen 10 minuten een nieuwe gastank brengen, na een mailtje dat de oude leeg was. Prijs/ kwaliteit verhouding is fantastisch te noemen, vooral omdat gas/water/elektra/wifi inbegrepen zijn (geen kleine lettertjes dus). Ook het proces voor het huren van een auto kan aan Arthur overgelaten worden. De auto wordt bij het appartement afgeleverd. Ook het zwembad is fantantisch te noemen. Bij al een prachtige vakantie bij Villa Grote Berg/ Kleine Berg.

Gereisd anders in mei 2014

Voor herhaling vatbaar

Henny Burgerhout-Verstrepen
20-1-2014

Appartement Villa Grote Berg is een prima appartement voor een prima prijs. Zeker het 4 persoonsappartement aan zwembadzijde. Ruime kamers. De slaapkamers zijn voorzien voorzien van airco, welke bij normaal gebruik (dus alleen 's nachts, met de ramen en deuren dicht) gratis is. Hetzelfde geldt voor het gebruik van water. Dit is op Curacao namelijk erg duur. Het appartement wordt goed schoongehouden en de badhanddoeken worden regelmatig gewisseld voor schone. Er is een wasautomaat, die gratis te gebruiken is. Tevens staat er bij het zwembad een grote gasbbq, die eveneens gratis te gebruiken is. De eigenaars Arthur en Henriëtte zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Mijn kinderen wonen er om de hoek en het was erg gezellig om hen zonder problemen iedere middag te ontvangen.

Gereisd anders in januari 2014

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.