Appartement

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

5 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Top verblijf voor een super prijs!

Mw. Plantz,
25-10-2018

We zijn hier al 2x geweest. Deze keer waren we met de hele familie (totaal 11p) en hadden we het hele complex afgehuurd. De appartementen zien er netjes uit, zijn van alle gemakken zoals keuken, airco, wifi en (gezamenlijke)wasmachine, voorzien en het zwembad is heerlijk! Ook de gastvrouw en gastheer zijn geweldig en als er een vraag of probleem is, wordt deze meteen opgelost.

Huurauto's kunnen ook via hen geregeld worden en staan al klaar als je aankomt. Ze worden daar ook weer opgehaald, dus daar hoef je zelf niet voor te zorgen.

Ook vervoer van- en naar Hato wordt door hen geregeld. Er wordt ook zeer flexibel omgegaan met de in- en uitchecktijd, wat voor ons erg fijn was, aangezien we op de terugweg een avondvlucht hadden. De ligging is centraal, midden op het eiland en dicht bij vele mooie stranden.

De prijs is inclusief gas en elektra en toeristenbelasting, wat bij andere accommodaties vaak nog erbij komt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

fantastisch

Sharonne,
30-7-2018

Het is een super mooie villa, wij zijn al vaker geweest met ons gezin en wij zijn nog altijd heel te vrede!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima appartement!!

Esther Langstraat
28-4-2013

Appartement Grote Berg is een prima appartement, zeker gezien de prijs kwaliteits verhouding, wij hadden het appartement aan het zwembad zodat je een loungset buiten had met uitzicht op zwembad en tuin en heel leuk smorgens de leguanen.

Binnen ook alles netjes wij deden afwassen door water te koken met de waterkoker probleem met warm water opgelost.

De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Wij hadden een auto gehuurd en deze was ook geregeld door Arthur was prima, deze heb je wel nodig om Curacao te verkennen.

Je kan gebruik maken van de wasmachine toch handig voor je strandhandoeken.

Dit was onze 3e keer Curacao en de eerste keer dit appartement, we zouden het zo weer boeken!!!!!

Gereisd met vrienden in april 2013

Kleinschalig resort centraal gelegen op het eiland

Mattijs en Marleen
8-4-2013

Villa Grote berg is een kleinschalig resort dat centraal gelegen is op het eiland. De appartementen zijn ruim en schoon. De eigenaren Arthur en Henriette hadden alles voor ons geregeld. Het huren van auto op Curacao maar ook op bonaire. Erg prettig!

Pluspunten:

- Centrale ligging

- Ruime appartementen

- Aangenaam zwembad

- De prijs-kwaltiteit verhouding

Eventuele verbeterpunten:

- keukeninventaris is sober (wij misten bijvoorbeeld soepkommen en ook het aantal glazen is weinig)

- Warm water bij het aanrecht. (aanrecht is alleen voorzien van een koud water kraan)

Gereisd met vrienden in maart 2013

Midden op Curacao

Paul
26-9-2012

Rustig midden op het eiland in een villawijk gelegen, kleinschalig complex. Vier appartementen, zwembad, gas bbq en zeer behulpzame Nederlandse verhuurders. OV is te doen maar een scooter of auto huren is aan te bevelen. Zo kan je het hele eiland verkennen. Dichtsbijzijnde supermarkt 3 km, dichtsbijzijnde restaurant 1,5 km.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.