Appartement

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

2 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Rustig gelegen met alle voorzieningen

Jet,
18-2-2017

Dit klein opgezette appartementencomplex ligt in het rustig gelegen Grote Berg. Ons huisje lag aan de zwembadzijde, dus vanuit de slaapkamer zo in het zwembad. Enige storende waren de waakhonden van de eigenaars die ineens aan de andere kant van de schutting konden gaan blaffen en grommen. Onze kleindochter is hier erg bang van geworden, zeker toen ze bijna door de schutting heen kwamen. Misschien een tip om de honden wat verder van de schutting bij het zwembad af te houden. Het complex is een mooie uitval hoek om het eiland te verkennen, een auto is hier noodzakelijk, maar kan ook makkelijk met de eigenaars geregeld worden en is niet duur. Als je in de avond aankomt kun je een boodschappenlijstje doorgeven zodat je voor het eerste moment wat in huis hebt. Zorg dat je huisje altijd goed afgesloten is, het alarm erop zit, de criminaliteit is groot.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bruiltje
15-12-2014

Ons eerste verblijf in Villa grote berg heeft een goede indruk achtergelaten.

Een prima ontvangst op Hato door onze gastheer Arthur, en na een korte autorit kregen we een goede uitleg over het appartement.

Onze huurauto's stonden al op het vliegveld klaar, dus ook dat was prima geregeld.

Wij hadden het 4 persoons appartement bij het zwembad en mijn ouders hadden het 2 persoons appartement met tuintje, wij hebben het allemaal goed naar onze zin gehad. Arthur staat altijd voor je klaar en grote berg is zo centraal gelegen dat je overal vrij snel bent.

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.