Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
8,9

5 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Super, verzorgd en schoon, voor herhaling vatbaar!

Steve, Alice en kids (7 en 13 jaar),
21-8-2017

Voor ons alweer de 6e keer te Curacao en nu eens niet in de grotere hotels zoals Lions Dive, Papagayo resort.

Het is prima bevallen want het is zeer goed onderhouden, complex ligt centraal tov het centrum en het westen en dat zijn DE baaien waar wij wilden zijn. Arthur en Henriette zorgen ervoor dat het aan niets ontbrak met; ophalen en wegbrengen van/naar het vliegveld, huurauto gereed om zo in te stappen, boodschappen stonden in de koelkast. Los van een super lekker zwembad en de BBQ. Even wasje draaien, ook geen probleem, prima machine met waspoeder en wasverzachter voorzien. En de WiFi die was perfect, konden zonder probleem tegelijk appen, mailen, netflixen met hele gezin. Must voor de kids

Vergeet de negatieve review over de leguanen, die op Zoover staat sinds 2015. Arthur loopt 3 keer per dag rond om zijn tuin en terras schoon te houden van leguanen uitwerpselen inclusief bijhouden van zijn tuin en het zwembad.

Nogmaals dank aan de eigenaren Arthur en Henriëtte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig

Henk,
5-4-2017

Complex midden op het eiland dicht bij de mooie stranden,voor ons persoonlijk minder aantrekkelijk dan aan de kant van Santa Rosa. We hadden het appartement aan de tuin zijde,dit had als nadeel dat je via de slaapkamer van het andere koppel bij het zwembad kon komen. Of je moest om het complex heen lopen. Complex heeft wel onderhoud nodig maar het is niet storend. Arthur ( eigenaar ) is meedenkend en altijd aanwezig. Het heeft zeker nieuwe matrassen nodig, de spiralen drukken in je rug en de matrassen zijn zaaaaaaaaacht.In vorige recensies is al aangegeven dat de honden storend zijn maar niet zodanig dat het onze vakantie heeft verpest. Een groot voordeel is dat er geen bijkomende kosten zijn zoals,gebruik van stroom en water en schoonmaak, dit is op het eiland wel anders zodat je nog al eens voor onaangename kosten achteraf komt te staan. We zullen niet zo snel meer voor dit complex kiezen omdat deze kant van het eiland ons minder bevalt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Kolibri's in de tuin!

VanStaveren
17-7-2015

Wat een prachtige plek is dit! Klein resort met groot zwembad, mooie tropische tuin met bloemen in alle kleuren, suikerdiefjes en zelfs kolibri's!

De appartementen zijn heel betaalbaar en hebben een prima prijs-kwaliteitstverhouding. Nederlandse TV, gratis Wifi, geen extra kosten voor water/electra zoals vaak het geval is. Gewoon goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zwembad van olympisch formaat!

MarliesPeters1
8-7-2015

Goed gelegen appartementencomplex met zwembad van 'olympisch formaat'. Gewoon lekker baantjes kunnen trekken, echt zwemmen! Mooie rustige wijk ook, geschikt om 's ochtends lekker te joggen.

Dichtbij Willemstad maar ook bij de prachtige stranden van Westpunt. Voor ons nooit meer de drukte van Jan Tiel of Mambo beach.

Appartementen zijn leuk ingericht, prima verzorgd, Wifi, NL TV, alles wat je nodig hebt. Behulpzame eigenaren. Heerlijk!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Prima vakantie

Ilse_Verbrugge
23-1-2014

Wij zijn vorig jaar november op curacao geweest geboekt bij Arthur en Henriette. Zeer behulpzame mensen. De keukeninrichting was zowel bij het huis als app sober. Sommige keukenspullen zijn echt aan vernieuwing toe (bakpannen). Voor de rest een aangenaam verblijf.

Cor en Betty de Jong

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.