Appartement

15 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Heerlijk appartement

Margo en Han,
14-12-2017

Wij verbleven in het tuinzijde appartement, heel ruim, eigenlijk voor 4 personen dus lekker veel ruimte. Slaapkamer met airco en toegang tot de tuin met zwembad (super!) en diverse zitjes. Aan de voorkant van het huis ook een overdekt zitje, wel aan de weg, maar heerlijk privé. Arthur en Henriette zijn zeer toegankelijk en erg gastvrij. Appartement is vrij basic, maar alles is aanwezig. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! Ligging op het eiland is centraal, zeker t.o.v. de stranden aan de zuidwestkant. Willemstad is binnen een half uur bereikbaar. Huurauto is wel nodig.

Gereisd met partner in november 2017

Superaccomodatie

Esther te Riele en Boet Alferink,
23-8-2017

Prima tijd gehad in het appartementencomplex van Arthur en Henriette. Twee persoonsappartement boven was prima! De binnentuin met luxe bbq en zwembad incl.ligbedden grandioos. Een dikke 9 en we komen zeker terug. Overigens ook een tip om met een groep alle appartementen te huren zodat je je eigen binnentuin met privezwembad hebt. Het zwembad en de tuin was in tegenstelling tot eerdere recenties (2015) erg schoon, en geen last gehad van blaffende honden. De ligging is voor de strandgangers perfect. De afstanden op Curaçao zijn sowieso prima te doen, je hebt wel een auto nodig. Wanneer het aan iets ontbrak dan zorgden Arthur en Henriette dat het werd aangevuld. We hebben nog een feestje georganiseerd met familie in een binnentuin, echt super dat dat kon.Arthur en Henriette we hebben een toptijd gehad bij jullie.Groetjes Esther en Boet

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar.

Tom en partner,
17-4-2017

Het resort heeft maar 4 appartementen. Het is er niet echt 'super de luxe', maar schoon, netjes en van alles voorzien. Het resort heeft een vrij groot zwembad, je kan er echt baantjes trekken. Verder ligt het resort centraal op het eiland, niet ver van de standen richting Westpunt en niet ver van Willemstad. Tijdens een eerdere vakantie zaten wij in het oosten van het eiland. Het is daar druk en toeristisch. Voor rust en natuur adviseren wij het westelijk deel van het eiland.

Gereisd met partner in april 2017

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Herman en Willem,
12-4-2017

Kleinschalig complex met 4 appartementen en een groot zwembad. Je hebt alles wat je nodig hebt, een volledig ingericht appartement, wifi, wasmachine (gratis). Wij zitten aan de binnentuin bij het zwembad, elke ochtend een paar baantjes trekken. Er is een grote gas BBQ. De prijzen zijn inclusief dus je hoeft niet bij te betalen voor electra of water, dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

Gereisd met partner in april 2017

Heel apart, deze vakantie! Januari en begin februari was vooraf al bekend dat Arthur en Henriette al volgeboekt waren . Helaas voor ons . Wij moesten en zouden vakantie houden op Grote Berg! Immers : daar ,centraal op het eiland is het altijd goed verzorgd ! Dankzij zeer flexibel handelen van Arthur en Henriette is onze vakantie toch nog goedgekomen ! Daarom kan ik iedereen aanbevelen om bij hun te boeken !! Kortom : zeer betrouwbaar daar op Grote Berg !! ( mijn e-mail adres desgewenst op te vragen bij Arthur en Henriette) zal ik graag eens positief willen uitleggen over hun perfecte service ,over hoe zij onze vakantie gered hebben !!!

Gereisd met partner in januari 2016

Villa grote berg is een erg mooi klein appartementcomplex in het midden van Curacao. De ligging is ideaal voor een dagje Willemstad, maar ook voor strand dagjes of natuurverkenning richting Westpunt en Christoffelpark. Mooie inrichting en prachtige binnenplaats met groot zwembad vanwaaruit je kunt genieten van de hagedissen, leguanen en allerlei tropische vogels zoals kolibrietjes..zomaar vanuit je luie ligstoel aan het zwembad! Aanrader voor ieder die iets anders wil als een megacomplex en dito drukte!!

Gereisd met partner in januari 2015

Prima locatie voor diverse uitstapjes

Bobg1958
6-9-2015

Accomodaties is prima. Niet al te veel luxe, maar wat je nodig hebt is aanwezig en bovendien leef je buiten. In 15 minuten rijden zit je in het centrum van Willemstad. Mooi groot zwembad met daarbij diverse ligbedden. Bbq die gebruikt mag worden (gasfles gratis) huurprijs is incl. Alle extra's, incl. Ook vervoer van en naar de luchthaven. NL tv zenders, 1-2-3 en BVN tevens DVD speler. Wanneer je de beheerder nodig hebt is hij er. Kan prima tips geven over restaurants en bezienswaardigheden. 2 x per week schoon linnengoed en 1x per week reiniging appartement. Een voordelige huurauto kun je via hun regelen. Amerikaanse stekkers voldoende aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!

Irene Roeland
29-8-2015

De ligging van Villa Grote Berg is perfect, in het midden v/h eiland. De locatie in een mooie, rustige villawijk is ook perfect. We hadden een 2 persoonsappartement boven. Het is erg ruim, met airco op de slaapkamer en een balkon waar altijd een heerlijke bries waait. De faciliteiten waren buitengewoon: een prachtige tuin met zwembad voor alleen de gasten, de mogelijkheid om zowel overdekt te barbecueën als te zitten in geval van regen of erge hitte. Altijd rustig omdat het complex klein is en uitnodigend om contact te hebben met andere gasten. De leguanen en kolibries maakten het tot een feest om hier te mogen zijn...

2x in de week schone badhanddoeken en keukendoeken. Schoonmaakploeg en schone lakens 1x in de week.

Arthur en Henriette zorgen voor een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

JohanvanBaarle
7-7-2015

Heerlijke vakantie gehad in Villa Grote Berg! De eigenaar was zelf een week op vakantie en in die tijd werd het complex minder goed verzorgd. Bij terugkomst is dat meteen hersteld, de eigenaar heeft alle moeite gedaan te compenseren. Heerlijk groot zwembad, veel privacy. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Smerig zwembad en terras,blaffende honden.

dijkvanp
23-6-2015

Bij aankomst smerig zwembad en terras vol met leguanen uitwerpselen. Eigenaar heeft 5 waakse honden, niet echt rustgevend. Eigenaar 12 dagen niet gezien. Appartement was smoezelig, het fornuis vet en de kastjes roken bijzonder muf. Voor ons geen aanrader. Ik heb wat foto"s bijgevoegd om te laten zien hoe wij onze vakantie hebben doorgebracht. Gelukkig hebben wij er zelf een leuke vakantie van gemaakt. Maar het verblijf krijgt van ons een dikke onvoldoende.

Gereisd met partner in juni 2015
Eigenaar, owner, 10-7-2015
Eigenaar is in deze periode een week weggeweest. In die week is het resort beheerd door een 'professionele' partij. Dit is helaas niet goed gegaan, de samenwerking met deze partij is meteen beeindigd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.