Appartement Villa Grote Berg

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mw. Plantz

Top verblijf voor een super prijs!

Mw. Plantz,
25-10-2018

We zijn hier al 2x geweest. Deze keer waren we met de hele familie (totaal 11p) en hadden we het hele complex afgehuurd. De appartementen zien er netjes uit, zijn van alle gemakken zoals keuken, airco, wifi en (gezamenlijke)wasmachine, voorzien en het zwembad is heerlijk! Ook de gastvrouw en gastheer zijn geweldig en als er een vraag of probleem is, wordt deze meteen opgelost.

Huurauto's kunnen ook via hen geregeld worden en staan al klaar als je aankomt. Ze worden daar ook weer opgehaald, dus daar hoef je zelf niet voor te zorgen.

Ook vervoer van- en naar Hato wordt door hen geregeld. Er wordt ook zeer flexibel omgegaan met de in- en uitchecktijd, wat voor ons erg fijn was, aangezien we op de terugweg een avondvlucht hadden. De ligging is centraal, midden op het eiland en dicht bij vele mooie stranden.

De prijs is inclusief gas en elektra en toeristenbelasting, wat bij andere accommodaties vaak nog erbij komt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018