Appartement Villa Grote Berg

Review geschreven door Margo en Han

Heerlijk appartement

Margo en Han,
14-12-2017

Wij verbleven in het tuinzijde appartement, heel ruim, eigenlijk voor 4 personen dus lekker veel ruimte. Slaapkamer met airco en toegang tot de tuin met zwembad (super!) en diverse zitjes. Aan de voorkant van het huis ook een overdekt zitje, wel aan de weg, maar heerlijk privé. Arthur en Henriette zijn zeer toegankelijk en erg gastvrij. Appartement is vrij basic, maar alles is aanwezig. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! Ligging op het eiland is centraal, zeker t.o.v. de stranden aan de zuidwestkant. Willemstad is binnen een half uur bereikbaar. Huurauto is wel nodig.

Gereisd met partner in november 2017