Appartement Villa Grote Berg

Review geschreven door Esther te Riele en Boet Alferink

Superaccomodatie

Esther te Riele en Boet Alferink,
23-8-2017

Prima tijd gehad in het appartementencomplex van Arthur en Henriette. Twee persoonsappartement boven was prima! De binnentuin met luxe bbq en zwembad incl.ligbedden grandioos. Een dikke 9 en we komen zeker terug. Overigens ook een tip om met een groep alle appartementen te huren zodat je je eigen binnentuin met privezwembad hebt. Het zwembad en de tuin was in tegenstelling tot eerdere recenties (2015) erg schoon, en geen last gehad van blaffende honden. De ligging is voor de strandgangers perfect. De afstanden op Curaçao zijn sowieso prima te doen, je hebt wel een auto nodig. Wanneer het aan iets ontbrak dan zorgden Arthur en Henriette dat het werd aangevuld. We hebben nog een feestje georganiseerd met familie in een binnentuin, echt super dat dat kon.Arthur en Henriette we hebben een toptijd gehad bij jullie.Groetjes Esther en Boet

Gereisd met partner in augustus 2017