Super, verzorgd en schoon, voor herhaling vatbaar!

Appartement Villa Grote Berg

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Steve, Alice en kids (7 en 13 jaar)

Super, verzorgd en schoon, voor herhaling vatbaar!

Steve, Alice en kids (7 en 13 jaar),
21-8-2017

Voor ons alweer de 6e keer te Curacao en nu eens niet in de grotere hotels zoals Lions Dive, Papagayo resort.

Het is prima bevallen want het is zeer goed onderhouden, complex ligt centraal tov het centrum en het westen en dat zijn DE baaien waar wij wilden zijn. Arthur en Henriette zorgen ervoor dat het aan niets ontbrak met; ophalen en wegbrengen van/naar het vliegveld, huurauto gereed om zo in te stappen, boodschappen stonden in de koelkast. Los van een super lekker zwembad en de BBQ. Even wasje draaien, ook geen probleem, prima machine met waspoeder en wasverzachter voorzien. En de WiFi die was perfect, konden zonder probleem tegelijk appen, mailen, netflixen met hele gezin. Must voor de kids

Vergeet de negatieve review over de leguanen, die op Zoover staat sinds 2015. Arthur loopt 3 keer per dag rond om zijn tuin en terras schoon te houden van leguanen uitwerpselen inclusief bijhouden van zijn tuin en het zwembad.

Nogmaals dank aan de eigenaren Arthur en Henriëtte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017