Appartement Villa Grote Berg

Review geschreven door Henk

Gezellig

Henk,
5-4-2017

Complex midden op het eiland dicht bij de mooie stranden,voor ons persoonlijk minder aantrekkelijk dan aan de kant van Santa Rosa. We hadden het appartement aan de tuin zijde,dit had als nadeel dat je via de slaapkamer van het andere koppel bij het zwembad kon komen. Of je moest om het complex heen lopen. Complex heeft wel onderhoud nodig maar het is niet storend. Arthur ( eigenaar ) is meedenkend en altijd aanwezig. Het heeft zeker nieuwe matrassen nodig, de spiralen drukken in je rug en de matrassen zijn zaaaaaaaaacht.In vorige recensies is al aangegeven dat de honden storend zijn maar niet zodanig dat het onze vakantie heeft verpest. Een groot voordeel is dat er geen bijkomende kosten zijn zoals,gebruik van stroom en water en schoonmaak, dit is op het eiland wel anders zodat je nog al eens voor onaangename kosten achteraf komt te staan. We zullen niet zo snel meer voor dit complex kiezen omdat deze kant van het eiland ons minder bevalt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017