Rustig gelegen met alle voorzieningen

Review geschreven door Jet

Rustig gelegen met alle voorzieningen

Jet,
18-2-2017

Dit klein opgezette appartementencomplex ligt in het rustig gelegen Grote Berg. Ons huisje lag aan de zwembadzijde, dus vanuit de slaapkamer zo in het zwembad. Enige storende waren de waakhonden van de eigenaars die ineens aan de andere kant van de schutting konden gaan blaffen en grommen. Onze kleindochter is hier erg bang van geworden, zeker toen ze bijna door de schutting heen kwamen. Misschien een tip om de honden wat verder van de schutting bij het zwembad af te houden. Het complex is een mooie uitval hoek om het eiland te verkennen, een auto is hier noodzakelijk, maar kan ook makkelijk met de eigenaars geregeld worden en is niet duur. Als je in de avond aankomt kun je een boodschappenlijstje doorgeven zodat je voor het eerste moment wat in huis hebt. Zorg dat je huisje altijd goed afgesloten is, het alarm erop zit, de criminaliteit is groot.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017