Wederom nu wel erg verrassend ! Heel bijzonder!

Appartement Villa Grote Berg

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Willem &Ria

Wederom nu wel erg verrassend ! Heel bijzonder!

Willem &Ria,
1-2-2016

Heel apart, deze vakantie! Januari en begin februari was vooraf al bekend dat Arthur en Henriette al volgeboekt waren . Helaas voor ons . Wij moesten en zouden vakantie houden op Grote Berg! Immers : daar ,centraal op het eiland is het altijd goed verzorgd ! Dankzij zeer flexibel handelen van Arthur en Henriette is onze vakantie toch nog goedgekomen ! Daarom kan ik iedereen aanbevelen om bij hun te boeken !! Kortom : zeer betrouwbaar daar op Grote Berg !! ( mijn e-mail adres desgewenst op te vragen bij Arthur en Henriette) zal ik graag eens positief willen uitleggen over hun perfecte service ,over hoe zij onze vakantie gered hebben !!!

Gereisd met partner in januari 2016