Appartement Villa Grote Berg

Kleine hotelsWeer vandaag31°26°
Appartement Villa Grote Berg
8,7

29 reviews over Appartement Villa Grote Berg in het Nederlands

Top verblijf voor een super prijs!

Mw. Plantz
25-10-2018

We zijn hier al 2x geweest. Deze keer waren we met de hele familie (totaal 11p) en hadden we het hele complex afgehuurd. De appartementen zien er netjes uit, zijn van alle gemakken zoals keuken, airco, wifi en (gezamenlijke)wasmachine, voorzien en het zwembad is heerlijk! Ook de gastvrouw en gastheer zijn geweldig en als er een vraag of probleem is, wordt deze meteen opgelost.

Huurauto's kunnen ook via hen geregeld worden en staan al klaar als je aankomt. Ze worden daar ook weer opgehaald, dus daar hoef je zelf niet voor te zorgen.

Ook vervoer van- en naar Hato wordt door hen geregeld. Er wordt ook zeer flexibel omgegaan met de in- en uitchecktijd, wat voor ons erg fijn was, aangezien we op de terugweg een avondvlucht hadden. De ligging is centraal, midden op het eiland en dicht bij vele mooie stranden.

De prijs is inclusief gas en elektra en toeristenbelasting, wat bij andere accommodaties vaak nog erbij komt.

fantastisch

Sharonne
30-7-2018

Het is een super mooie villa, wij zijn al vaker geweest met ons gezin en wij zijn nog altijd heel te vrede!

Heerlijk appartement

Margo en Han
14-12-2017

Wij verbleven in het tuinzijde appartement, heel ruim, eigenlijk voor 4 personen dus lekker veel ruimte. Slaapkamer met airco en toegang tot de tuin met zwembad (super!) en diverse zitjes. Aan de voorkant van het huis ook een overdekt zitje, wel aan de weg, maar heerlijk privé. Arthur en Henriette zijn zeer toegankelijk en erg gastvrij. Appartement is vrij basic, maar alles is aanwezig. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding! Ligging op het eiland is centraal, zeker t.o.v. de stranden aan de zuidwestkant. Willemstad is binnen een half uur bereikbaar. Huurauto is wel nodig.

Superaccomodatie

Esther te Riele en Boet Alferink
23-8-2017

Prima tijd gehad in het appartementencomplex van Arthur en Henriette. Twee persoonsappartement boven was prima! De binnentuin met luxe bbq en zwembad incl.ligbedden grandioos. Een dikke 9 en we komen zeker terug. Overigens ook een tip om met een groep alle appartementen te huren zodat je je eigen binnentuin met privezwembad hebt. Het zwembad en de tuin was in tegenstelling tot eerdere recenties (2015) erg schoon, en geen last gehad van blaffende honden. De ligging is voor de strandgangers perfect. De afstanden op Curaçao zijn sowieso prima te doen, je hebt wel een auto nodig. Wanneer het aan iets ontbrak dan zorgden Arthur en Henriette dat het werd aangevuld. We hebben nog een feestje georganiseerd met familie in een binnentuin, echt super dat dat kon.Arthur en Henriette we hebben een toptijd gehad bij jullie.Groetjes Esther en Boet

Super, verzorgd en schoon, voor herhaling vatbaar!

Steve, Alice en kids (7 en 13 jaar)
21-8-2017

Voor ons alweer de 6e keer te Curacao en nu eens niet in de grotere hotels zoals Lions Dive, Papagayo resort.

Het is prima bevallen want het is zeer goed onderhouden, complex ligt centraal tov het centrum en het westen en dat zijn DE baaien waar wij wilden zijn. Arthur en Henriette zorgen ervoor dat het aan niets ontbrak met; ophalen en wegbrengen van/naar het vliegveld, huurauto gereed om zo in te stappen, boodschappen stonden in de koelkast. Los van een super lekker zwembad en de BBQ. Even wasje draaien, ook geen probleem, prima machine met waspoeder en wasverzachter voorzien. En de WiFi die was perfect, konden zonder probleem tegelijk appen, mailen, netflixen met hele gezin. Must voor de kids

Vergeet de negatieve review over de leguanen, die op Zoover staat sinds 2015. Arthur loopt 3 keer per dag rond om zijn tuin en terras schoon te houden van leguanen uitwerpselen inclusief bijhouden van zijn tuin en het zwembad.

Nogmaals dank aan de eigenaren Arthur en Henriëtte.

Voor herhaling vatbaar.

Tom en partner
17-4-2017

Het resort heeft maar 4 appartementen. Het is er niet echt 'super de luxe', maar schoon, netjes en van alles voorzien. Het resort heeft een vrij groot zwembad, je kan er echt baantjes trekken. Verder ligt het resort centraal op het eiland, niet ver van de standen richting Westpunt en niet ver van Willemstad. Tijdens een eerdere vakantie zaten wij in het oosten van het eiland. Het is daar druk en toeristisch. Voor rust en natuur adviseren wij het westelijk deel van het eiland.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Herman en Willem
12-4-2017

Kleinschalig complex met 4 appartementen en een groot zwembad. Je hebt alles wat je nodig hebt, een volledig ingericht appartement, wifi, wasmachine (gratis). Wij zitten aan de binnentuin bij het zwembad, elke ochtend een paar baantjes trekken. Er is een grote gas BBQ. De prijzen zijn inclusief dus je hoeft niet bij te betalen voor electra of water, dat hebben we wel eens anders meegemaakt.

Gezellig

Henk
5-4-2017

Complex midden op het eiland dicht bij de mooie stranden,voor ons persoonlijk minder aantrekkelijk dan aan de kant van Santa Rosa. We hadden het appartement aan de tuin zijde,dit had als nadeel dat je via de slaapkamer van het andere koppel bij het zwembad kon komen. Of je moest om het complex heen lopen. Complex heeft wel onderhoud nodig maar het is niet storend. Arthur ( eigenaar ) is meedenkend en altijd aanwezig. Het heeft zeker nieuwe matrassen nodig, de spiralen drukken in je rug en de matrassen zijn zaaaaaaaaacht.In vorige recensies is al aangegeven dat de honden storend zijn maar niet zodanig dat het onze vakantie heeft verpest. Een groot voordeel is dat er geen bijkomende kosten zijn zoals,gebruik van stroom en water en schoonmaak, dit is op het eiland wel anders zodat je nog al eens voor onaangename kosten achteraf komt te staan. We zullen niet zo snel meer voor dit complex kiezen omdat deze kant van het eiland ons minder bevalt.

Rustig gelegen met alle voorzieningen

Jet
18-2-2017

Dit klein opgezette appartementencomplex ligt in het rustig gelegen Grote Berg. Ons huisje lag aan de zwembadzijde, dus vanuit de slaapkamer zo in het zwembad. Enige storende waren de waakhonden van de eigenaars die ineens aan de andere kant van de schutting konden gaan blaffen en grommen. Onze kleindochter is hier erg bang van geworden, zeker toen ze bijna door de schutting heen kwamen. Misschien een tip om de honden wat verder van de schutting bij het zwembad af te houden. Het complex is een mooie uitval hoek om het eiland te verkennen, een auto is hier noodzakelijk, maar kan ook makkelijk met de eigenaars geregeld worden en is niet duur. Als je in de avond aankomt kun je een boodschappenlijstje doorgeven zodat je voor het eerste moment wat in huis hebt. Zorg dat je huisje altijd goed afgesloten is, het alarm erop zit, de criminaliteit is groot.

Wederom nu wel erg verrassend ! Heel bijzonder!

Willem &Ria
1-2-2016

Heel apart, deze vakantie! Januari en begin februari was vooraf al bekend dat Arthur en Henriette al volgeboekt waren . Helaas voor ons . Wij moesten en zouden vakantie houden op Grote Berg! Immers : daar ,centraal op het eiland is het altijd goed verzorgd ! Dankzij zeer flexibel handelen van Arthur en Henriette is onze vakantie toch nog goedgekomen ! Daarom kan ik iedereen aanbevelen om bij hun te boeken !! Kortom : zeer betrouwbaar daar op Grote Berg !! ( mijn e-mail adres desgewenst op te vragen bij Arthur en Henriette) zal ik graag eens positief willen uitleggen over hun perfecte service ,over hoe zij onze vakantie gered hebben !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Grote Berg in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Grote Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.