Vakantiehuis

32 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Fantastisch vakantiehuis!

Joachim
6-3-2011

Heerlijk genoten van onze vakantie in Villa Amarilla. Lekker rustig gelegen, maar centraal, dus alles is goed bereikbaar. Niet de nadelen van ín de stad zitten, maar er wel binnen een kwartiertje heenrijden. Vooral om zo dicht bij de mooiste strandjes te zitten is super.

Het huisje is compleet ingericht (lekker grote keuken met alle voorzieningen!), de bedden en slaapkamers lekker fris en de tuin is geweldig. Lekker bij het eigen zwembadje in de zon liggen genieten, terwijl de Amerikaanse koelkast ijskoude drankjes garandeerde.

Zeker een aanrader voor iedereen die van zijn verblijf op Curacao wil genieten, voorzien van alle gemakken.

Gereisd met partner in november 2010

Een perfecte woning in Curacao

Jacqueline
11-2-2011

Wij zijn in september 2010 naar Curacao geweest en verbleven in villa Amarilla. Een geweldige woning met een heerlijk zwembad. De eigenaar verhuurd ook (als u dat wenst) zijn auto. Daar hebben wij gebruik van gemaakt en vanuit de woning hebben we veel plekjes op Curacao kunnen ontdekken. Wij waren met 2 personen maar het huis is zeer geschikt voor een gezin of 2 stellen (er zijn nl. ook twee badkamers). We hebben genoten van de rust en de privacy en de heerlijke avonden op het overdekte terras. En als het echt te warm werd dan doken we nog even heerlijk het water in. De beheerders Anita en Peter wonen 2 deuren verder en geven je het gevoel welkom te zijn. Kortom, als u ruimte, rust, een zwembad en privacy zoekt is dit een perfecte woning. Als we weer naar Curacao gaan, dan zeker weer naar villa Amarilla.

Gereisd met partner in september 2010
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 19-1-2016

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op je beoordeling in Zoover.

heel hartelijk dank voor alle complimenten. Jullie waren een van onze eerste gasten!

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.