Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,9

68 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Tophuis op centrale locatie!

Fam. vd Weerd
24-6-2014

Woorden schieten tekort om ons verblijf te omschrijven, maar hierbij toch een indruk. Door onze last-minute vakantie bleven wij ruim een week in villa Blou en nog een paar dagen in villa Amarilla. Villa Amarilla heeft niet voor niets een Award gewonnen, het is een prachthuis! Heerlijke grote poch (overkapping) met grote eettafel voor gezellige lange avonden. Goede bedden, airco en een verzorgd interieur. Ideaal dat er twee badkamers zijn en een grote barbecue die je onbeperkt mag gebruiken. De huizen liggen super centraal op het eiland, met 15 min. bij stranden en Willemstad. Al met al krijg je veel waar voor je geld en is het in verhouding gewoon goedkoop. Bij veel woningen zijn er namelijk veel bijkomende kosten (elektra, water etc.), maar hier niet. De beheerders Friso en Bettie hebben ons heel gastvrij ontvangen.Ook de eigenaar Ed heeft ons heel prettig en vlot geholpen. Aan het begin en het einde van de vakantie een smsje en mailtje om een goede reis te wensen. Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Beste familie van de Weerd,

heel hartelijk dank voor deze geweldige waardering voor het verblijven in Villa Amarilla en Villa Blou Curacao.

Heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer ontvangen als 'onze' gasten.

Een super gezellig vakantieplek

Fam P. Lankester
23-6-2014

Villa Amarilla werderom een super lekker plekje op Curacao. We komen er 2x per jaar en het voelt nu echt als tweede thuis.

Gereisd met partner in juni 2014

villa Amarilla, geweldig!

fam Wanders
22-6-2014

15.06.14 19:30 fam. Wanders

Van 17 t/m 24 april 2014 hebben we voor de 2e keer een week doorgebracht in villa Amarilla.

Het voelde als "thuis" komen. Wat een heerlijk, sfeervol huis!

We zijn prettig ontvangen door Bettie en Friso.

De tuin en het zwembad zijn fantastisch. Aan de grote tafel onder de ruime palape is het heerlijk vertoeven. De keuken is compleet en overzichtelijk ingericht.

De villa ligt lekker centraal. Dichtbij Porto Mari, ons lievelingsstrand.

Ook Willemstad is in een kwartiertje te bereiken.

Het contact met eigenaar Ed Pach verliep voortreffelijk.

We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in april 2014

Beste fam. Wanders,

het is al weer even terug, maar ik ontdek net hoe ik kan reageren op een bericht in Zoover.

Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review.

Naar ik hoop mogen we jullie snel weer ontvangen.

zo snel mogelijk terug

RIJDANT - LEEMANS
1-6-2014

Top!! Helemaal niks, maar dan ook niks waar iets van negatieve commentaar kan op gegeven worden. Zowel eigenaars als beheerders doen er alles aan om je verblijf vlot te laten verlopen. Het huis is ruim, kraaknet en van alles voorzien. De auto is ook netjes. Het huis is centraal gelegen zodat je snel alle kanten uit kan om dingen te bezichtigen. De wijk is zeer rustig.

Gereisd met partner in mei 2014

Beste vakantiegangers,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op jullie beoordeling in Zoover.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Misschien wel iets te veel: nu jullie besloten hebben om zelf een huis op Curaçao te kopen zijn wij natuurlijk fantastische gasten kwijt.

Heel veel plezier in jullie eigen vakantiewoning op Curaçao.

Aanrader!

Jeroen hooiveld
10-5-2014

Van 24-4-2014 tot en met 8-5-2014 hebben wij met ons zoontje van 6 het genoegen gehad om gebruik te maken van de schitterende villa amarilla.

Ik kan de villa maar in 1 woord omschrijven..fantastisch! Alles is voor handen en het zwembad of een lekker koud drankje onder de palapa geven een heerlijke verkoeling na een dagje aan 1 van de schitterende stranden/baaien die op niet meer dan 15 autominuten van het huis af zijn, ook Willemstad is een kwartiertje rijden. Kortom, niet alleen een geweldig huis maar ook een geweldige ligging! Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Beste Jeroen,

hartelijk dank voor de geweldige beoordeling van Villa Amarilla op Zoover.

We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Alles Klopt

edwin
4-1-2014

Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Curacao waar we de kerstdagen en nieuwjaar hebben doorgebracht in villa Amarilla. Het was erg de moeite waard. Vooral het weer natuurlijk, maar voor de rest was ook alles dik in orde. Ga er maar van uit dat alle positieve verhalen die anderen hebben geschreven kloppen. Alles prima, het huis, de auto, het vervoer van en naar de luchthaven enz.

Daarbij is de eigenaar Ed een heel hartelijk persoon, dat maakt het vanaf het eerste contact ook al heel leuk.

M.a.w. ik kan het iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Beste Edwin,

Mooie, ruime villa!

Mandy
23-12-2013

In de periode van 26 nov. t/m 11 december in villa Amarilla gezeten met 5 volwassen personen.

We hebben onwijs genoten, het begon al goed dat we gingen boeken, Ed reageerde snel op de mails en stuurde ook keurig een mail zodra hij een betaling binnen had.

Mijn schoonouders waren 30 jaar getrouwd dat wij er waren en na mijn vraag aan Ed of hij het huis wilde versieren heb ik wat ballonnen, slingers en linten gebracht. Bij aankomst was het huis super versierd en stonden Ed en Tosca ons op te wachten met een glaasje bubbels!

Huis was ruim zat voor 5 personen, mooie keuken, 2 badkamers wat met 5 personen geen overbodige luxe is.

Ook het zwembad was heerlijk, dit werd regelmatig schoon gemaakt.

Wij hebben heerlijk genoten en de volgende keer misschien een keer villa Blou proberen, ook dat zag er keurig uit!

Gereisd met vrienden in november 2013
Ed Pach vvv curacao, Eigenaar, 19-1-2016

Beste Mandy,

het is al even terug, maar ik ontdek net hoe ik kan reageren op een bericht in Zoover:

Heel hartelijk dank voor alle complimenten.

top vakantie huis

gerrit en nel
29-11-2013

van 9 nov tm 23 nov top vakantie gehad in villa amarilla voor zien van alle gemakken en het luxe gevoel van je eigen zwembad heerlijk en het gemak

van de auto die je erbij kan huren voor een redelijke prijs,om naar de mooiste strandjes te rijden bedankt Tosca en Ed

Gereisd met partner in januari 2013

Beste Nel en Gerrit,

Super Vakantie....

Elles & Marius
25-9-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad op curaçao, mede omdat we in villa amarilla bleven waar we het prima naar ons zin hebben gehad alles wat we wilden was er...ideaal met een eigen zwembad erbij en zeker met de auto die gewoon op het terrein staat daardoor hebben we alles van curaçao gezien...Voor herhaling vatbaar dus!!!!

Gereisd met partner in september 2013

Beste Elles en Marius,

Fantastische lokatie

Antje Vrolijks
18-9-2013

We kijken terug op een heerlijke vakantie op Curaçao in villa Amarilla. De villa ligt in een rustige wijk, centraal gelegen op het eiland. We hebben niet alleen genoten van de villa met al de luxe ervan, maar ook van de prachtige stranden en interessante geschiedenis van de slavernij. Kortom als Nederlander moet je een keer in je leven Curaçao bezoeken. Onze zonen van 17 en 20 jaar hebben het fantastische gehad, zij hebben veel gesnorkeld en gezwommen in de prachtige blauwe zee. De auto die bij de villa hoort was top, hierdoor waren we mobiel en konden we gaan en staan waar we wilde. Complimenten aan Ed voor de service en begeleiding en Andreas bedankt voor jou bijdrage hier in.

Als het aan ons ligt komt we zeker nog een keer terug,

groetjes familie Vrolijks

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Beste Antje,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op je beoordeling in Zoover.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.