Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,9

68 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Villa Amarilla, ook wij zijn enthousiast!

Marcel en Nienke
26-1-2016

Voor een zorgeloze vakantie op Curaçao is dit huis een heerlijke optie !

Alles is prima geregeld. De duidelijke en plezierige informatie vooraf, die door eigenaar Ed verstrekt

wordt, maken dat je onmiddellijk wilt vertrekken naar dit Caribische eiland.

Bij aankomst wordt je keurig opgehaald en wegwijs gemaakt in het huis door beheerder Kees.

Met de al gereedstaande auto hebben we iedere dag weer andere snorkelbaaitjes en strandjes bezocht, super dat het huis zo centraal ligt. In korte tijd voel je je helemaal thuis.

Wij hebben een heerlijke zorgeloze vakantie gehad met alleen maar pluspunten.

Hartelijk dank Ed,Kees en Angelique voor jullie hospitality!

groetjes Marcel en Nienke Lange

Gereisd met partner in januari 2016

Villa Amerilla was in één woord geweldig !

Ronald & Irma Kersten
19-1-2016

Het is een zeer mooie vakantiewoning voor een gezin, maar ook zeker voor een paar stellen. Het was groot genoeg, zeer mooie ligging, goed onderhouden en gezellig.

De beheerder is uiterst behulpzaam en reageert direct. Complimenten hiervoor. De locatie is perfect. Je zit precies op het midden van het eiland, dus eigenlijk overal dicht bij. Grote supermarkt op 10 minuten, strand op een paar minuten en Willemstad op 15 minuten. Wij hebben ons met onze 3 kinderen super vermaakt in Villa Amerilla.

Deze woning is echt een aanrader voor iedereen!!!!! Wij gaan hier zeker nog weer naar terug!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016
Ed Pach VVV Curacao, Eigenaar, 19-1-2016

Beste Irma en Ronald,

Bedankt voor jullie fantastische beoordeling.

Wat fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Ook fijn te vernemen dat Angelique en Kees het zo goed doen. We zijn ook erg blij met hen als beheerders.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst weer als 'onze' gasten.

Heerlijk

denharan
1-1-2016

Alles over dit huis is eigenlijk al gezegd. Veel ruimte, heerlijk zwembad, centraal en rustig gelegen. Voor de beheerders Kees en Angelique alleen maar lof. Bij kleine probleempjes stond Kees meteen op de stoep of regelde iets op afstand. Het contact met eigenaar Ed was ook bijzonder prettig. Zoveel service maak je niet vaak mee. Wij hebben ontzettend genoten van Curacao en Villa Amarilla. Wij kunnen dit huis dan ook zeer zeker aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Beste Anita, Peter, Rick en Stijn,

heel hartelijk dank voor jullie prachtige review op Zoover. En nog wel met foto. Leuk! Heel fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

We hopen jullie snel weer als onze gasten te mogen verwelkomen.

Geweldig!

Angie Sprangers
14-10-2015

Net terug van een kleine twee weken Villa Amarilla. Het huis ligt prachtig centraal op het eiland, in een veilige wijk en is van veel gemakken voorzien. Van daaruit hebben wij in de ochtenden vaak uitstapjes ondernomen, in de namiddag waren wij meestal te vinden in de heerlijke pool.

Het onderhoud en beheer zijn keurig geregeld, Liesbeth pakt zaken snel en adequaat op.

Voor wie, net als wij, houdt van zelf koken: ga naar de Centrum supermarkt! Een absolute aanrader, waar je je ogen uitkijkt, zo groot het assortiment is. Je weet gewoon niet wat je ziet, en dat maakte het boodschappen doen al een uitje op zich! Met de auto is het slechts 15 minuten rijden en de prijzen zijn zeer schappelijk.

Graag zouden we de volgende keer wel nieuwe koekenpannen in de kast willen vinden... :-). Die er nu staan waren al tamelijk af.

Ed en Tosca, bedankt dat we jullie prachtige villa mochten gebruiken. Wij komen graag een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2015
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 15-10-2015

Beste familie Sprangers,

Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

De nieuwe pannen komen er aan; bedankt voor de tip.

Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Ed

Heerlijke villa

Snaphaan
5-10-2015

voor de 2e keer verbleven in Villa Amarilla, heerlijk huis van alle gemakken voorzien! Zo heb je een goed ingerichte keuken en ook een alle slaapkamers hebben een goed werkende airco. Tevens is er een wasmachine aanwezig. Deze keer was de woning wel iets minder schoon maar dat mag te pret niet drukken... Huis staat in een mooie wijk welke ook zeer veilig is. De wijk is goed gelegen precies op het midden van het eiland, zo kan je overdag heerlijk naar de strandjes aan deze westkust en s'avonds naar Willemstad.

Zwembad werd goed onderhouden en ook kon je tijdens je verblijf terugvallen op eerder genoemde beheerder Liesbeth die snel ter plaatse is.

Tip: Ga Antiliaans eten bij landhuis Daniel of ga dineren bij restaurant de Buurvrouw, beiden dichtbij gelegen!

Gereisd met vrienden in september 2015

Beste Linsey, Jeroen, familieleden Snaphaan en Greeve,

Heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling op Zoover.

Bedankt ook voor de tips!

We hopen jullie gauw voor de derde maal te mogen ontvangen.

Prachtige Villa met mooi zwembad .

Fam van den Berg
25-5-2015

Een prachtig mooie villa centraal gelegen op het eiland.

Het ligt in een rustig Villawijk dicht bij de mooie stranden.

Het heeft twee mooie ruime slaapkamers met airco ook buiten kun je heerlijk overdekt zitten.

Er is een redelijk groot zwembad bij waar je lekker kunt afkoelen.

Er is en mooie auto bij met V6 motor alleen mis ik het circuit (haha).

De Villa is een echte aanrader we hebben erg genoten.

groet fam v d Berg

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Beste familie van den Berg,

hartelijk dank voor jullie geweldige review op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen als onze gasten.

love this place

J. coraij
24-3-2015

Een mooi huis met mooie tuin mooi zwembad, ruime porch -vinden wij belangrijk- ligt goed op de wind.

Comfortabel ingericht. Prettige ontvangst door beheerders. Vriendelijke en attente eigenaar. Kan -bijna- niet beter.

Gereisd met partner in maart 2015

paradijselijke plaats op Curacao

J. Wisman
2-2-2015

Villa Amarilla: een tophuis: schoon, verzorgd en van alle gemakken voorzien. Prachtig prive zwembad, een mooie auto.

Hele fijne beheerders: Friso en Bettie, die zorgen, dat je verblijf optimaal is. De perfecte lokatie voor een heerlijke vakantie

Gereisd met partner in januari 2015

Beste familie Wisman,

helaas is mijn reactie wat laat. Ik ontdek net weer hoe ik op reviews kan reageren.

Heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling,

Naar we hopen kunnen we jullie snel weer ontvangen.

Genieten op Kashutuin

Maikel
4-11-2014

Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie in Villa Amerillo omdat het lekker rustig gelegen is en je alles bij de hand hebt kom je terug van een dagje naar het strand of ergens naar toe kun je lekker nog een duik geven in je eigen zwembad. wat wil je nog meer

Gereisd met partner in september 2014
Ed Pach, Eigenaar, 27-11-2014

Beste Stefanie en Maikel,

heel hartelijk voor jullie tweede verblijf in Villa Amarilla.

We hopen jullie in de toekomst weer als onze gasten te mogen ontvangen.

Stefanie, we zijn net nog wezen kijken maar de bouw gaat nu snel. Maikel ik denk dat er mogelijkheden zijn!

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

Prachtige ligging

Yolanda
21-7-2014

Voor de 2de keer in villa amarilla was weer helemaal top,de villa was keurig schoon,

En je word goed ontvangen door Friso en Betty.

De tuin zag er ook keurig uit en het zwembad ook.

De ligging is ook erg goed,in een mooie rustige omgeving,en dicht bij de stranden daaibooi en porto Marie.

We hebben weer genoten van een mooie vakantie mede door jullie prachtige villa,

En de lieve beheerders.

Gereisd met partner in juni 2014

Beste Yolanda,

heel hartelijk dank voor je fantastische review.

Naar we hopen kunnen we jullie snel weer ontvangen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.