Vakantiehuis

12 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Heerlijk genieten

Niels,
17-1-2018

Mooie villa en heerlijke stranden in de buurt.

Gereisd met vrienden in december 2017

mooi huis, goede auto

rita zutt
26-8-2016

het ligt niet in de stad.

Gereisd met vrienden in januari 2015
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 30-8-2016

Beste Rita,

hartelijk dank voor je review.

Ik weet dat je bedoelt aan te geven dat jullie zo hebben genoten van de rustige omgeving. Heel fijn!

Graag tot een volgende keer.

Met zonnige groet,

Ed

Heerlijke villa

Snaphaan
5-10-2015

voor de 2e keer verbleven in Villa Amarilla, heerlijk huis van alle gemakken voorzien! Zo heb je een goed ingerichte keuken en ook een alle slaapkamers hebben een goed werkende airco. Tevens is er een wasmachine aanwezig. Deze keer was de woning wel iets minder schoon maar dat mag te pret niet drukken... Huis staat in een mooie wijk welke ook zeer veilig is. De wijk is goed gelegen precies op het midden van het eiland, zo kan je overdag heerlijk naar de strandjes aan deze westkust en s'avonds naar Willemstad.

Zwembad werd goed onderhouden en ook kon je tijdens je verblijf terugvallen op eerder genoemde beheerder Liesbeth die snel ter plaatse is.

Tip: Ga Antiliaans eten bij landhuis Daniel of ga dineren bij restaurant de Buurvrouw, beiden dichtbij gelegen!

Gereisd met vrienden in september 2015

Beste Linsey, Jeroen, familieleden Snaphaan en Greeve,

Heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling op Zoover.

Bedankt ook voor de tips!

We hopen jullie gauw voor de derde maal te mogen ontvangen.

villa Amarilla, geweldig!

fam Wanders
22-6-2014

15.06.14 19:30 fam. Wanders

Van 17 t/m 24 april 2014 hebben we voor de 2e keer een week doorgebracht in villa Amarilla.

Het voelde als "thuis" komen. Wat een heerlijk, sfeervol huis!

We zijn prettig ontvangen door Bettie en Friso.

De tuin en het zwembad zijn fantastisch. Aan de grote tafel onder de ruime palape is het heerlijk vertoeven. De keuken is compleet en overzichtelijk ingericht.

De villa ligt lekker centraal. Dichtbij Porto Mari, ons lievelingsstrand.

Ook Willemstad is in een kwartiertje te bereiken.

Het contact met eigenaar Ed Pach verliep voortreffelijk.

We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in april 2014

Beste fam. Wanders,

het is al weer even terug, maar ik ontdek net hoe ik kan reageren op een bericht in Zoover.

Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review.

Naar ik hoop mogen we jullie snel weer ontvangen.

Mooie, ruime villa!

Mandy
23-12-2013

In de periode van 26 nov. t/m 11 december in villa Amarilla gezeten met 5 volwassen personen.

We hebben onwijs genoten, het begon al goed dat we gingen boeken, Ed reageerde snel op de mails en stuurde ook keurig een mail zodra hij een betaling binnen had.

Mijn schoonouders waren 30 jaar getrouwd dat wij er waren en na mijn vraag aan Ed of hij het huis wilde versieren heb ik wat ballonnen, slingers en linten gebracht. Bij aankomst was het huis super versierd en stonden Ed en Tosca ons op te wachten met een glaasje bubbels!

Huis was ruim zat voor 5 personen, mooie keuken, 2 badkamers wat met 5 personen geen overbodige luxe is.

Ook het zwembad was heerlijk, dit werd regelmatig schoon gemaakt.

Wij hebben heerlijk genoten en de volgende keer misschien een keer villa Blou proberen, ook dat zag er keurig uit!

Gereisd met vrienden in november 2013
Ed Pach vvv curacao, Eigenaar, 19-1-2016

Beste Mandy,

het is al even terug, maar ik ontdek net hoe ik kan reageren op een bericht in Zoover:

Heel hartelijk dank voor alle complimenten.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Mooi huis met alle luxe faciliteiten

Monique
13-10-2012

Net weer terug na een ruim 2 weken Curacao. Wat een mooie villa is Villa Amarilla en van alle gemakken voorzien! Werkelijk alles is aanwezig.

Gereisd met vrienden in september 2012

Geweldige plek, centraal op Curaçao

Remco
28-12-2011

Leuk om vooraf een DVD thuis te ontvangen over Curaçao van Ed en Tosca.

Ophalen van luchthaven Hato is goed geregeld door Peter en Anita, ook het terugbrengen. Heerlijk de eerste dag door Anita het eten verzorgd.

Door de centrale ligging op het eiland ben je zo in Willemstad (ongeveer 15-20 minuten met de auto). Prima auto overigens.

Alles wordt netjes bijgehouden. Op de website van Tosca en Ed is het leuk om te zien waar ze mee bezig zijn. Hieruit blijkt wel dat er veel aandacht aan gegeven wordt.

De omgeving is rustig, geen massa toerisme. Het is een woonwijkje.

Dicht bij landhuis Daniel, waar je heerlijk kan eten (het is op loopafstand)

Dicht bij leuke strandjes als Cas Abou en Daaibooibaai (ongeveer 15 - 20 minuten met de auto) Dicht bij de flamingo's bij St. Willibrordus.

Kortom, prima accomodatie om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2011

een "thuis"!

familie nooijen
6-9-2011

geweldige rustige vriendelijke omgeving! gastvrij ontvangen!

het zwembad altijd koel , slaapkamers met airco!

geweldige vakantie gehad met de familie!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Beste fam. Nooijen,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op jullie geweldige beoordeling in Zoover.

heel hartelijk dank daarvoor.

geweldig!

familie nooijen
3-9-2011

het vakantie huis is tip top in orde van alle luxe voorzien!! nette buurt en alles "om de hoek" zeker de moeite waard om weer terug te komen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prima plek om eiland te verkennen!

stakken
24-3-2011

Wij hebben van 07-03-2011 tot en met 20-03-2011 verbleven in Villa Amarilla. Na een hartelijk ontvangst door Peter en Anita (beheerders) gelijk genoten van alle gemakken van het huis. Zwembad is meer dan prima, gezellige porch om 's avonds te eten (met de huis gekko boven je!), A/C in alle slaapkamers (welke van prima omvang zijn), een ijsblokjesmachine in de koelkast (én crushed ice én heerlijk koud water). Voordeel van de ligging van de villa is dat het heerlijk rustig is, er komen wel wat vliegtuigen over maar dat maakt het ook leuk! Prima ligging op het eiland t.ov. alle bezienswaardigheden.

De beheerderd, Peter en Anita, zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk! Wellicht komen wij hier nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Beste Vakantiegangers,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op je beoordeling in Zoover.

heel hartelijk dank voor alle complimenten.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.