Vakantiehuis

13 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Genieten met hoofdletters!

Lenny,
19-8-2017

Samen met mijn man en onze zoon van 11 maanden genoten van een heerlijke vakantie op een prachtig eiland.We hadden een mooi huis (Villa Amarilla), met zwembad en auto centraal gelegen op het eiland. Wat wil je nog meer? Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

jeroen
24-8-2016

Voor de 2e keer villa Amarilla gehuurd..en dat is niet voor niets! Wat een geweldig huis is het toch, het zwembad, de palapa, suikerdiefjes in de tuin, de heerlijke Amerikaanse ijskast, kortom teveel om op te noemen. De ligging van het huis is perfect, het genieten van de rust en prachtige natuur in Banda bou is geweldig maar ook de drukte/gezelligheid is nooit ver weg met als aanrader de stranden porto Marie en Cas Abou op 10 en 15 min rijden. Het huis ligt zeer centraal op het eiland waardoor je in dezelfde tijd van westpunt(rust,snorkelen,natuur) en naar de caracasbaai/Jan Thiel( gezelligheid,winkels,activiteiten) rijdt, met Willemstad daar nog is tussen in echt de perfecte plek dus. Wij hebben ook dit keer weer genoten. Ed en beheerder Kees we willen jullie graag bedanken voor wederom een geweldige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 30-8-2016

Beste Rabecca, Jeroen en Sam natuurlijk,

heel hartelijk dank voor jullie mooie review en beoordeling.

Alweer voor de tweede keer in Amarilla!

Heel fijn dat het jullie zo goed bevalt.

Graag tot een volgende keer.

Met zonnige groet,

Ed

Prettig verblijf

Daan
11-2-2016

Fijn huis met fijne auto. Eigenaar en beheerder zijn erg betrokken en staan direct klaar. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Prachtige Villa met mooi zwembad .

Fam van den Berg
25-5-2015

Een prachtig mooie villa centraal gelegen op het eiland.

Het ligt in een rustig Villawijk dicht bij de mooie stranden.

Het heeft twee mooie ruime slaapkamers met airco ook buiten kun je heerlijk overdekt zitten.

Er is een redelijk groot zwembad bij waar je lekker kunt afkoelen.

Er is en mooie auto bij met V6 motor alleen mis ik het circuit (haha).

De Villa is een echte aanrader we hebben erg genoten.

groet fam v d Berg

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Beste familie van den Berg,

hartelijk dank voor jullie geweldige review op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen als onze gasten.

Tophuis op centrale locatie!

Fam. vd Weerd
24-6-2014

Woorden schieten tekort om ons verblijf te omschrijven, maar hierbij toch een indruk. Door onze last-minute vakantie bleven wij ruim een week in villa Blou en nog een paar dagen in villa Amarilla. Villa Amarilla heeft niet voor niets een Award gewonnen, het is een prachthuis! Heerlijke grote poch (overkapping) met grote eettafel voor gezellige lange avonden. Goede bedden, airco en een verzorgd interieur. Ideaal dat er twee badkamers zijn en een grote barbecue die je onbeperkt mag gebruiken. De huizen liggen super centraal op het eiland, met 15 min. bij stranden en Willemstad. Al met al krijg je veel waar voor je geld en is het in verhouding gewoon goedkoop. Bij veel woningen zijn er namelijk veel bijkomende kosten (elektra, water etc.), maar hier niet. De beheerders Friso en Bettie hebben ons heel gastvrij ontvangen.Ook de eigenaar Ed heeft ons heel prettig en vlot geholpen. Aan het begin en het einde van de vakantie een smsje en mailtje om een goede reis te wensen. Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Beste familie van de Weerd,

heel hartelijk dank voor deze geweldige waardering voor het verblijven in Villa Amarilla en Villa Blou Curacao.

Heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer ontvangen als 'onze' gasten.

Aanrader!

Jeroen hooiveld
10-5-2014

Van 24-4-2014 tot en met 8-5-2014 hebben wij met ons zoontje van 6 het genoegen gehad om gebruik te maken van de schitterende villa amarilla.

Ik kan de villa maar in 1 woord omschrijven..fantastisch! Alles is voor handen en het zwembad of een lekker koud drankje onder de palapa geven een heerlijke verkoeling na een dagje aan 1 van de schitterende stranden/baaien die op niet meer dan 15 autominuten van het huis af zijn, ook Willemstad is een kwartiertje rijden. Kortom, niet alleen een geweldig huis maar ook een geweldige ligging! Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Beste Jeroen,

hartelijk dank voor de geweldige beoordeling van Villa Amarilla op Zoover.

We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Heerlijk huis!!

caroline
4-8-2013

De accomodatie voorziet in alle gemakken, huurauto aanwezig. De omgeving is in een rustige woonwijk, tussen Nederlanders en Antilianen. Zeer goede communicatie met eigenaar, en ter plaatse een zeer behulpzame en vriendelijke beheerder. In omgeving heerlijke en betaalbare restaurantjes zeker na tips van oa de beheerder, Dicht bij strand en bezienswaardigheden. Schoonmaken kun je zelf alles is aanwezig, en natuurlijk kun je extra laten schoonmaken tijdens je verblijf. Alles bij elkaar een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Beste Caroline,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op je beoordeling in Zoover.

heel hartelijk dank voor alle complimenten.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Ik vond het ook bijzonder prettig om met jou te communiceren!

Naar we hopen mogen we jullie snel weer eens verwelkomen in een van onze huizen.

heerlijk huis

fam schilperoord
12-5-2013

Villa Amarilla is van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad waar in je na een dag op pad te zijn geweest heerlijk kunt induiken. Ligt in een veilige rustige wijk waarbij de auto heerlijk is om het prachtige eiland te gaan verkennen.

De beheerders Dennis en Andreas doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Zelfs een persoonlijke jeepsafari was niet te gek. De kids vonden het fantastisch. Bij vragen stonden ze altijd klaar en hadden allerlei tips.

Prijs/kwaliteit is goed. Voldoende linnen en bedlakens.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Ideale Vakantielocatie

Jos Otjens
14-11-2011

allo Ed en Tosca.

Zijn inmiddels weer gewend aan het Nederlandse klimaat. De overgang was niet zo groot. We hebben bij jullie een hele fijne vakantie gehad, prachtig prakties huis met zwembad ideaal voor ons en de kleinkinderen. Geen negatieve dingen, behalve dan de muggen maar dat is de tijd van het jaar. De terugreis is voorspoedig verlopen. We zullen Villa Amarilla zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Groetjes aan Peter en Anita, sterkte met je tweede huis en hopelijk tot ziens.

Jos & Lieke

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

mooi huis van alle luxe voorzien

Debby
31-10-2011

mooi ruim huis met mooie tuin van alle luxe voorzien. Met zwembad.

centraal op t eiland.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.