Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
8,9

11 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Fantastische/-Supervakantie in Villa Amarilla Top.

Koos,Helen, Rox. van Duuren en Denise Sprankenis,
12-3-2017

Heerlijk om te verblijven in deze vakantiewoning , fijne centrale ligging. De woning is voorzien van echt alle luxe , en wat je nodig hebt voor een fantastisch verblijf op Curacao. We hadden de auto erbij gehuurd en dit

is wel aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Fantastische villa: aanrader

Toine van Arendonk
22-8-2016

Wij hebben genoten van Villa Amarilla. Heerlijk ruim, mooi en sfeervol aangekleed, lekker zwembadje, alles in huis was ruimschoots aanwezig en de Amerikaanse koelkast was een waar feest. Hier kan geen reisorganisatie tegenop. Ook de ligging midden op Curacao is ideaal voor uitstapjes. En de contacten waren zeer prettig en servicegericht. Wij kijken terug op een fantastische vakantie op Curacao en raden villa Amarilla van harte aan bij iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 30-8-2016

Beste fam. van Arendonk,

heel hartelijk dank voor het alsnog plaatsen van een review i.v.m. de nieuwe regels voor het toekennen van de Zoover Awards.

We zijn er echter trots op dat we Echte Reviews en beoordelingen hebben van Echte Gasten, die ook Echt ons huis hebben gehuurd.

Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie support.

Met zonnige groet,

Ed Pach

Top !

Theo Sinnema
29-7-2016

Zonder twijfel is villa Amarilla een prettige woning om te verblijven. Van alle gemakken voorzien. Zonder dat het nodig is geweest weet je dat de beheerders Kees en Angelique in de buurt zijn en altijd bereid zijn om goede tips te geven. Met 5 personen voldoende ruimte !

Vanwege de centrale ligging zijn alle interessante plekken van Curaçao met de auto makkelijk en snel te bereiken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 30-8-2016

Beste Theo,

heel hartelijk dank voor de goede beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Graag tot een volgende keer.

Met zonnige groet,

Ed

Villa Amerilla was in één woord geweldig !

Ronald & Irma Kersten
19-1-2016

Het is een zeer mooie vakantiewoning voor een gezin, maar ook zeker voor een paar stellen. Het was groot genoeg, zeer mooie ligging, goed onderhouden en gezellig.

De beheerder is uiterst behulpzaam en reageert direct. Complimenten hiervoor. De locatie is perfect. Je zit precies op het midden van het eiland, dus eigenlijk overal dicht bij. Grote supermarkt op 10 minuten, strand op een paar minuten en Willemstad op 15 minuten. Wij hebben ons met onze 3 kinderen super vermaakt in Villa Amerilla.

Deze woning is echt een aanrader voor iedereen!!!!! Wij gaan hier zeker nog weer naar terug!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016
Ed Pach VVV Curacao, Eigenaar, 19-1-2016

Beste Irma en Ronald,

Bedankt voor jullie fantastische beoordeling.

Wat fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Ook fijn te vernemen dat Angelique en Kees het zo goed doen. We zijn ook erg blij met hen als beheerders.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst weer als 'onze' gasten.

Heerlijk

denharan
1-1-2016

Alles over dit huis is eigenlijk al gezegd. Veel ruimte, heerlijk zwembad, centraal en rustig gelegen. Voor de beheerders Kees en Angelique alleen maar lof. Bij kleine probleempjes stond Kees meteen op de stoep of regelde iets op afstand. Het contact met eigenaar Ed was ook bijzonder prettig. Zoveel service maak je niet vaak mee. Wij hebben ontzettend genoten van Curacao en Villa Amarilla. Wij kunnen dit huis dan ook zeer zeker aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Beste Anita, Peter, Rick en Stijn,

heel hartelijk dank voor jullie prachtige review op Zoover. En nog wel met foto. Leuk! Heel fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

We hopen jullie snel weer als onze gasten te mogen verwelkomen.

Alles Klopt

edwin
4-1-2014

Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Curacao waar we de kerstdagen en nieuwjaar hebben doorgebracht in villa Amarilla. Het was erg de moeite waard. Vooral het weer natuurlijk, maar voor de rest was ook alles dik in orde. Ga er maar van uit dat alle positieve verhalen die anderen hebben geschreven kloppen. Alles prima, het huis, de auto, het vervoer van en naar de luchthaven enz.

Daarbij is de eigenaar Ed een heel hartelijk persoon, dat maakt het vanaf het eerste contact ook al heel leuk.

M.a.w. ik kan het iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Beste Edwin,

heel hartelijk dank voor alle complimenten.

Fantastische lokatie

Antje Vrolijks
18-9-2013

We kijken terug op een heerlijke vakantie op Curaçao in villa Amarilla. De villa ligt in een rustige wijk, centraal gelegen op het eiland. We hebben niet alleen genoten van de villa met al de luxe ervan, maar ook van de prachtige stranden en interessante geschiedenis van de slavernij. Kortom als Nederlander moet je een keer in je leven Curaçao bezoeken. Onze zonen van 17 en 20 jaar hebben het fantastische gehad, zij hebben veel gesnorkeld en gezwommen in de prachtige blauwe zee. De auto die bij de villa hoort was top, hierdoor waren we mobiel en konden we gaan en staan waar we wilde. Complimenten aan Ed voor de service en begeleiding en Andreas bedankt voor jou bijdrage hier in.

Als het aan ons ligt komt we zeker nog een keer terug,

groetjes familie Vrolijks

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Beste Antje,

het is alweer enige tijd geleden, maar ik had nog niet gereageerd op je beoordeling in Zoover.

heel hartelijk dank voor alle complimenten.

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Villa Amarilla op Curacao is een geweldig mooi ingericht en ruim huis.

Prachtige lokatie in een wijk met hele vriendelijke mensen.

Dichtbij Westpoint en stranden.

Kortom gezegd, EEN GEWELDIGE PLEK VOOR EEN HEERLIJKE VAKANTIE!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Relaxed

Fred, Lia, Anke en Tom Jägers
14-8-2011

Het is 1 woord "geweldig", wat een service het begint hier al in Nederland.

Je krijgt alles ruim van te voren toegestuurd, onder andere een cd vol informatie over Curaçao.

De verhuurder helpt werkelijk bij alles, een auto voor een heel redelijke prijs en als je dan aankomt na een lange reis en je wordt opgehaald door de beheerders aldaar, Peter en/of Anita, gaat de service maar door. De koelkast staat vol als je dat wilt en je hoeft zelfs niet te koken, als je geen zin hebt, want Anita (die is kok) wil voor heel weinig geld zelfs ook nog voor je koken enz enz

Mensen STOP met zoeken, gewoon boeken.

Groetjes Fred, Lia Anke en Tom Jägers

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Beste fam. Jägers,

heel hartelijk dank voor alle complimenten en de fantastische beoordeling!

Naar we hopen mogen we jullie snel weer verwelkomen in een van onze huizen.

Luxe villa met alle comfort

J. Groeneveld
10-5-2011

Wat een rijkdom om vanuit je "eigen" zwembad je "landgoed" te overzien. Een geweldig huis, van alle gemakken voorzien. Buiten leven aan de lange tafel, barbeque, (veel) rosé. Mooie stranden, vriendelijke eilandbewoners, ruige natuur, leuke eetgelegenheden. Met een dik compliment aan Anita en Peter: geweldige gastvrouw en -heer. Halen en brengen van en naar vliegveld, koken op verzoek, wasje draaien geen probleem en vol tips over wat te (kunnen) doen.

We hebben een heerlijke week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.