Vakantiehuis

Thuis komen op Curacao

Yvonne en Jetze,
4-4-2018

04.04.18 09:48 Yvonne en Jetze

Wij zijn van 18 maart tm 30 maart 2018 voor de 4e keer op Curacao en Villa Amarilla geweest: we voelen het nu als een beetje thuis komen op Curacao. We denken er over om weer te gaan in november. We genieten van de privacy en de rust en het is heerlijk om te kunnen rekenen op ALTIJD mooi weer en heerlijke temperatuur. Het zwembad maakt dat je af en toe een heerlijke verfrissende duik kunt nemen.

Het huis ligt dichtbij mooie stranden: Daaibooi, Porto Marie en cas Abou. Lagun vinden we een heerlijke baai. Ook deze vakantie gezwommen met grote schildpadden in Playa Grandi. Fijne restaurants in de omgeving: Landhuis Daniel en Karakter. We kunnen iedereen een verblijf in Villa Amarilla aanraden en we komen zeker terug. Ajooooo!

Gereisd met partner in maart 2018

Wij komen hier zeker weer naar terug

Ronald en Irma Kersten,
13-3-2018

Mijn vrouw en ik zijn voor de tweede keer in Villa Amerilla geweest en het was weer

fantastisch. Het huis met eigen zwembad heeft een ideale ligging op het eiland. Vanuit het huis ben je met 25 minuten met de auto op het Westpunt waar je prachtig kunt snorkelen en de mooiste vissen en zelfs schildpadden tegen komt.

Tevens ben je binnen een half uur bij Jan Thiel. Zeer gezellige happy hour op de zaterdag bij Zanzibar!!! Aanrader.

Dingen die je beslist moet doen op Curacao zijn: De Christoffelberg beklimmen, duiken met schilpadden, Chichi factory als je een beetje creatiefs wilt doen.

Wij hebben weer genoten en raden iedereen Villa Amerilla aan. Doen!!!!!

Gereisd met partner in februari 2018

Wat een geweldig eiland en een heerlijk huis!

Fijne laagdrempelige service door verhuurder en Manielle, beheerder ter plaatse. Huur vooral een auto, deze heb je echt nodig als je meer wil zien van dit heerlijke eiland. Vele rustige stranden, prachtige snorkel en duiklocaties , veel cultuur, de meest vriendelijke bewoners. (Tip: Leer een paar woorden papaiments en je kan niet meer stuk bij de bevolking).

De onderwaterwereld is prachtig, zoveel verschillende vissen en ja, ook heel veel schildpadden gezien.

Aanrader voor echt lokaal eten: Restaurant Jaanchies op het puntje van de Westpunt. (De westpunt is het minst toeristisch maar ook naar onze mening het meest mooie stukje Curacao.)

Bij Jaanchies is het een verassing wat je gaat eten want de prachtig vertellende eigenaar komt het je persoonlijk aan tafel vertellen. Ga voor de lunch want het restaurant sluit om 17.00. Wij hebben gisteren voor 2019 al onze vakantie gereserveerd!

Gereisd met partner in januari 2018

Geweldige Villa!

Kees en Nina van Krailngen
31-10-2016

Geweldige villa Ammarilla!

Mooie villa in een rustige wijk, lekker ruim en alle faciliteiten in en rondom het huis.

Ook het zwembad is heerlijk om erbij te hebben, en lekkere strand bedden bij het zwembad, ideaal om lekker te zonnen.. Ook de auto die erbij zat was geweldig lekkere instap en rijdt perfect! Binnen 10 tal minuten zit je aan een strand.

Ook wordt er wekelijks de tuin en het zwembad gedaan, alles ziet er top uit!

Bij deze bedank ik Ed voor de geweldige service.

En ook Kees en Angelique als beheerders! Zou me geen betere kunnen bedenken;)

Mvg,

Kees en Nina

Gereisd met partner in oktober 2016

Een droomvakantie !

Peter en Félice
27-9-2016

Villa Amarilla gehuurd van Ed, voor 11dagen met de auto en geen seconde spijt gehad daarvan.

Bij aankomst stond de beheerder Kees netjes op ons te wachten ondanks de dikke vertraging dankzij de Antilliaanse douane.

Geweldige eerste indruk van het huis bij aankomst, mooi ruim opgezet en een zwembad is toch wel een musthave op het warme Curaçao.

Het huis is van alle gemakken voorzien,Amerikaanse ijskast en alles wat je thuis verder hebt. Alle slaapkamers hebben airco wat heel fijn is.

De ligging van het huis is ook ideaal zo'n beetje in het midden van het eiland en in een rustige wijk.

We hebben ook gebruik gemaakt van de kortingsbonnen die Ed ons gegeven had voor oa eten en om dingen te ondernemen. Vlakbij zijn er verschillende stranden voor het uitkiezen want met de auto kun je heerlijk overal naartoe rijden. Ed laat ook geregeld wat van zich horen via de mail wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Ook is het zeer prettig dat na aftrek vd electriciteit en water, de borgsom 2dagen na thuiskomst alweer op je rekening staat !!

Bedankt wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Jullie zijn een topteam ,eigenaar Ed en beheerder Kees!!

Gereisd met partner in september 2016

Voor ons was het verblijf van een week veel te kort. Het was genieten. Een ruim huis met een heerlijk zwembad en een overkapping waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten. De keuken had alle materialen om uitgebreid te kunnen koken. We hebben tevens de auto gehuurd en heerlijk rondgereden op het eiland. Maar wat was het fijn om weer 'thuis' te komen in villa Amarilla.

Wij komen zeker terug.

Ed en Jacqueline

Gereisd met partner in september 2014

Beste Ed en Jacqueline,

nogmaals heel hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling.

Jullie hebben alweer geboekt; het aftellen is al begonnen?

Alvast weer heel veel plezier!

Geweldig!

klaske
22-8-2016

Komen graag weer. De ligging is prachtig met een heerlijk zwembad. En de ontvangst en service kon niet beter.

Gereisd met partner in februari 2015

Klaske en Martijn,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling.

In januari weer op Curaçao in een van onze woningen.

Tot dan!

Droomvakantie

Ed Witmans
17-7-2016

Weer eens op Curaçao en nu in de prachtige Villa Amarilla van Ed Pach. We hebben er 3 wkn met volle teugen van genoten. Werkelijk van alle gemakken voorzien en we hebben dan ook volop gebruik gemaakt van het zwembad, de bbq, de was- en de afwasmachine, de Am. koelkast mét ijsmachine, de airco en de klamboe. Kortom, alles! De centrale ligging is ideaal. 10 min. rijden van de supermarkt en de prachtigste duik- en snorkelstranden Porto Mari, Daaibooi en Cas Abou. Dankzij de prima auto die we ook van Ed huurden, waren we overal in een wip. Al deze faciliteiten zorgden voor een zorgeloze vakantie. De service die we ondervonden van beheerder Kees deed daar nog een schepje bovenop en ook Ed liet geregeld van zich horen. Het ontbrak ons daardoor aan niets, waardoor wij echt een droomvakantie hadden. Grote klasse en bedankt voor alles. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Beste Francis en Ed,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de geweldige beoordeling.

Naar we hopen mogen we jullie in de toekomst nog vaak ontvangen.

Ed

Wat een paradijsje: heerlijk!

Arjen en Caroline
16-4-2016

Villa Amarilla: wat een paradijsje: een smaakvol ingerichte ruime woning met een keuken die van alle gemakken is voorzien. De slaapkamers zijn ruim en de bedden prima. Een grote verzorgde tuin die veel privacy biedt met een fijn zwembad en een groot terras. Airco in het gehele huis We hebben ons er echt thuis gevoeld.

Begin maart 2016 hebben we er 2 heerlijke weken door gebracht en we gaan in oktober weer! Het aftellen is begonnen.

A y o !

Ligging:

* in een gezellig en veilig wijkje

* 10 minuutjes rijden en je bent bij de mooiste stranden van Curacao: Porto Marie en Casa Abou

* binnen 20 minuten sta je in het centrum van Willemstad

* fijne restaurants in directe omgeving

Gereisd met partner in maart 2016

Beste Caroline en Arjen,

heel hartelijk dank voor de geweldige beoordeling.

Fijn dat jullie onmiddellijk weer geboekt hebben;

Dat spreekt boekdelen!

Het is een zeer complete woning in een rustige, antilliaanse wijk. Het huis, de tuin en de huisraad zagen er verzorgd uit. Veel privacy, kortom: een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in februari 2016
Ed Pach VVV Curaçao, Eigenaar, 16-4-2016

Beste Hanneke en Harry, heel hartelijk dank voor jullie goede beoordeling op Zoover. Uit de enthousiaste gesprekken weten we inmiddels dat jullie hier weer vaker willen komen. Heel leuk!

Misschien nog even aardig om te vertellen dat de 34 huizen op Kashutuin voor de helft door mensen uit Nederland bewoond wordt (waarvan inmiddels 8 huizen uitsluitend als vakantiehuis) en de andere helft door Curaçaose bewoners. Hieronder ook twee politiefamilies.

Dat maakt het tot een buitengewoon rustig en vriendelijk hofje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.