Vakantiehuis Villa Amarilla

Vakantiehuis Villa Amarilla
9,4

6 tips over Vakantiehuis Villa Amarilla

denharan, 1-1-2016
In het Christoffelpark kun je 2 mooie autoroutes rijden. Wij hebben ze allebei gedaan en vonden de blauwe (kust) route prachtig. De groene (berg) route vonden wij saai.
denharan, 1-1-2016

Op zondag is er family day op het stand van Kokomo Beach, met aan het einde van de middag live muziek.Geniet van de zonsondergang en vergeet niet de heerlijk nachos te bestellen.

Je kunt het best via de Centrum supermarkt naar dit strand rijden en niet het lange, zeer hobbelige pad nemen wat vlak bij de villa begint.

Fam P. Lankester, 23-6-2014
Het strand Porte Marie is heerlijk met een geweldige manicure pedicure lieve vrouw Diana.

fam schilperoord, 12-5-2013
heerlijk en niet duur gegeten bij trio penotti op de weg naar westpunt.
Mooij, 24-3-2012
Als je niet zelf wilt koken of naar een restaurant wilt gaan, kun je heerlijk eten bestellen bij Anita en Peter Bijpost.(zekers aan te raden)
de veer, 21-11-2011
wij hebben gesnorrekeld en gedoken, als je van rust houd zit je goed