Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Thuis komen op Curacao

Yvonne en Jetze,
4-4-2018

04.04.18 09:48 Yvonne en Jetze

Wij zijn van 18 maart tm 30 maart 2018 voor de 4e keer op Curacao en Villa Amarilla geweest: we voelen het nu als een beetje thuis komen op Curacao. We denken er over om weer te gaan in november. We genieten van de privacy en de rust en het is heerlijk om te kunnen rekenen op ALTIJD mooi weer en heerlijke temperatuur. Het zwembad maakt dat je af en toe een heerlijke verfrissende duik kunt nemen.

Het huis ligt dichtbij mooie stranden: Daaibooi, Porto Marie en cas Abou. Lagun vinden we een heerlijke baai. Ook deze vakantie gezwommen met grote schildpadden in Playa Grandi. Fijne restaurants in de omgeving: Landhuis Daniel en Karakter. We kunnen iedereen een verblijf in Villa Amarilla aanraden en we komen zeker terug. Ajooooo!

Gereisd met partner in maart 2018