Wij komen hier zeker weer naar terug

Review geschreven door Ronald en Irma Kersten

Wij komen hier zeker weer naar terug

Ronald en Irma Kersten,
13-3-2018

Mijn vrouw en ik zijn voor de tweede keer in Villa Amerilla geweest en het was weer

fantastisch. Het huis met eigen zwembad heeft een ideale ligging op het eiland. Vanuit het huis ben je met 25 minuten met de auto op het Westpunt waar je prachtig kunt snorkelen en de mooiste vissen en zelfs schildpadden tegen komt.

Tevens ben je binnen een half uur bij Jan Thiel. Zeer gezellige happy hour op de zaterdag bij Zanzibar!!! Aanrader.

Dingen die je beslist moet doen op Curacao zijn: De Christoffelberg beklimmen, duiken met schilpadden, Chichi factory als je een beetje creatiefs wilt doen.

Wij hebben weer genoten en raden iedereen Villa Amerilla aan. Doen!!!!!

Gereisd met partner in februari 2018