Curacao is betoverend, Amarilla heeft alles !

Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Sylvia

Curacao is betoverend, Amarilla heeft alles !

Sylvia,
15-2-2018

Wat een geweldig eiland en een heerlijk huis!

Fijne laagdrempelige service door verhuurder en Manielle, beheerder ter plaatse. Huur vooral een auto, deze heb je echt nodig als je meer wil zien van dit heerlijke eiland. Vele rustige stranden, prachtige snorkel en duiklocaties , veel cultuur, de meest vriendelijke bewoners. (Tip: Leer een paar woorden papaiments en je kan niet meer stuk bij de bevolking).

De onderwaterwereld is prachtig, zoveel verschillende vissen en ja, ook heel veel schildpadden gezien.

Aanrader voor echt lokaal eten: Restaurant Jaanchies op het puntje van de Westpunt. (De westpunt is het minst toeristisch maar ook naar onze mening het meest mooie stukje Curacao.)

Bij Jaanchies is het een verassing wat je gaat eten want de prachtig vertellende eigenaar komt het je persoonlijk aan tafel vertellen. Ga voor de lunch want het restaurant sluit om 17.00. Wij hebben gisteren voor 2019 al onze vakantie gereserveerd!

Gereisd met partner in januari 2018
Vorige reviewVorige