Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Review geschreven door Peter en Félice

Een droomvakantie !

Peter en Félice,
27-9-2016

Villa Amarilla gehuurd van Ed, voor 11dagen met de auto en geen seconde spijt gehad daarvan.

Bij aankomst stond de beheerder Kees netjes op ons te wachten ondanks de dikke vertraging dankzij de Antilliaanse douane.

Geweldige eerste indruk van het huis bij aankomst, mooi ruim opgezet en een zwembad is toch wel een musthave op het warme Curaçao.

Het huis is van alle gemakken voorzien,Amerikaanse ijskast en alles wat je thuis verder hebt. Alle slaapkamers hebben airco wat heel fijn is.

De ligging van het huis is ook ideaal zo'n beetje in het midden van het eiland en in een rustige wijk.

We hebben ook gebruik gemaakt van de kortingsbonnen die Ed ons gegeven had voor oa eten en om dingen te ondernemen. Vlakbij zijn er verschillende stranden voor het uitkiezen want met de auto kun je heerlijk overal naartoe rijden. Ed laat ook geregeld wat van zich horen via de mail wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Ook is het zeer prettig dat na aftrek vd electriciteit en water, de borgsom 2dagen na thuiskomst alweer op je rekening staat !!

Bedankt wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Jullie zijn een topteam ,eigenaar Ed en beheerder Kees!!

Gereisd met partner in september 2016
Vorige reviewVorige