Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door jeroen

jeroen,
24-8-2016

Voor de 2e keer villa Amarilla gehuurd..en dat is niet voor niets! Wat een geweldig huis is het toch, het zwembad, de palapa, suikerdiefjes in de tuin, de heerlijke Amerikaanse ijskast, kortom teveel om op te noemen. De ligging van het huis is perfect, het genieten van de rust en prachtige natuur in Banda bou is geweldig maar ook de drukte/gezelligheid is nooit ver weg met als aanrader de stranden porto Marie en Cas Abou op 10 en 15 min rijden. Het huis ligt zeer centraal op het eiland waardoor je in dezelfde tijd van westpunt(rust,snorkelen,natuur) en naar de caracasbaai/Jan Thiel( gezelligheid,winkels,activiteiten) rijdt, met Willemstad daar nog is tussen in echt de perfecte plek dus. Wij hebben ook dit keer weer genoten. Ed en beheerder Kees we willen jullie graag bedanken voor wederom een geweldige vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Volgende reviewVolgende