Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Review geschreven door Ed Witmans

Droomvakantie

Ed Witmans,
17-7-2016

Weer eens op Curaçao en nu in de prachtige Villa Amarilla van Ed Pach. We hebben er 3 wkn met volle teugen van genoten. Werkelijk van alle gemakken voorzien en we hebben dan ook volop gebruik gemaakt van het zwembad, de bbq, de was- en de afwasmachine, de Am. koelkast mét ijsmachine, de airco en de klamboe. Kortom, alles! De centrale ligging is ideaal. 10 min. rijden van de supermarkt en de prachtigste duik- en snorkelstranden Porto Mari, Daaibooi en Cas Abou. Dankzij de prima auto die we ook van Ed huurden, waren we overal in een wip. Al deze faciliteiten zorgden voor een zorgeloze vakantie. De service die we ondervonden van beheerder Kees deed daar nog een schepje bovenop en ook Ed liet geregeld van zich horen. Het ontbrak ons daardoor aan niets, waardoor wij echt een droomvakantie hadden. Grote klasse en bedankt voor alles. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2016