Vakantiehuis Villa Amarilla ***

Vakantiehuis Villa Amarilla
Vakantiehuis Villa Amarilla
9,4

66 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Curacao is betoverend, Amarilla heeft alles !

Sylvia, 15-2-2018

Wat een geweldig eiland en een heerlijk huis!

Fijne laagdrempelige service door verhuurder en Manielle, beheerder ter plaatse. Huur vooral een auto, deze heb je echt nodig als je meer wil zien van dit heerlijke eiland. Vele rustige stranden, prachtige snorkel en duiklocaties , veel cultuur, de meest vriendelijke bewoners. (Tip: Leer een paar woorden papaiments en je kan niet meer stuk bij de bevolking).

De onderwaterwereld is prachtig, zoveel verschillende vissen en ja, ook heel veel schildpadden gezien.

Aanrader voor echt lokaal eten: Restaurant Jaanchies op het puntje van de Westpunt. (De westpunt is het minst toeristisch maar ook naar onze mening het meest mooie stukje Curacao.)

Bij Jaanchies is het een verassing wat je gaat eten want de prachtig vertellende eigenaar komt het je persoonlijk aan tafel vertellen. Ga voor de lunch want het restaurant sluit om 17.00. Wij hebben gisteren voor 2019 al onze vakantie gereserveerd!

Heerlijk genieten

Niels, 17-1-2018

Mooie villa en heerlijke stranden in de buurt.

Genieten met hoofdletters!

Lenny, 19-8-2017

Samen met mijn man en onze zoon van 11 maanden genoten van een heerlijke vakantie op een prachtig eiland.We hadden een mooi huis (Villa Amarilla), met zwembad en auto centraal gelegen op het eiland. Wat wil je nog meer? Een aanrader!

Fantastische/-Supervakantie in Villa Amarilla Top.

Koos,Helen, Rox. van Duuren en Denise Sprankenis, 12-3-2017

Heerlijk om te verblijven in deze vakantiewoning , fijne centrale ligging. De woning is voorzien van echt alle luxe , en wat je nodig hebt voor een fantastisch verblijf op Curacao. We hadden de auto erbij gehuurd en dit

is wel aan te bevelen.

Geweldige Villa!

Kees en Nina van Krailngen, 31-10-2016

Geweldige villa Ammarilla!

Mooie villa in een rustige wijk, lekker ruim en alle faciliteiten in en rondom het huis.

Ook het zwembad is heerlijk om erbij te hebben, en lekkere strand bedden bij het zwembad, ideaal om lekker te zonnen.. Ook de auto die erbij zat was geweldig lekkere instap en rijdt perfect! Binnen 10 tal minuten zit je aan een strand.

Ook wordt er wekelijks de tuin en het zwembad gedaan, alles ziet er top uit!

Bij deze bedank ik Ed voor de geweldige service.

En ook Kees en Angelique als beheerders! Zou me geen betere kunnen bedenken;)

Mvg,

Kees en Nina

Een droomvakantie !

Peter en Félice, 27-9-2016

Villa Amarilla gehuurd van Ed, voor 11dagen met de auto en geen seconde spijt gehad daarvan.

Bij aankomst stond de beheerder Kees netjes op ons te wachten ondanks de dikke vertraging dankzij de Antilliaanse douane.

Geweldige eerste indruk van het huis bij aankomst, mooi ruim opgezet en een zwembad is toch wel een musthave op het warme Curaçao.

Het huis is van alle gemakken voorzien,Amerikaanse ijskast en alles wat je thuis verder hebt. Alle slaapkamers hebben airco wat heel fijn is.

De ligging van het huis is ook ideaal zo'n beetje in het midden van het eiland en in een rustige wijk.

We hebben ook gebruik gemaakt van de kortingsbonnen die Ed ons gegeven had voor oa eten en om dingen te ondernemen. Vlakbij zijn er verschillende stranden voor het uitkiezen want met de auto kun je heerlijk overal naartoe rijden. Ed laat ook geregeld wat van zich horen via de mail wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Ook is het zeer prettig dat na aftrek vd electriciteit en water, de borgsom 2dagen na thuiskomst alweer op je rekening staat !!

Bedankt wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Jullie zijn een topteam ,eigenaar Ed en beheerder Kees!!

mooi huis, goede auto

rita zutt, 26-8-2016

het ligt niet in de stad.

Beste Rita,

hartelijk dank voor je review.

Ik weet dat je bedoelt aan te geven dat jullie zo hebben genoten van de rustige omgeving. Heel fijn!

Graag tot een volgende keer.

jeroen, 24-8-2016

Voor de 2e keer villa Amarilla gehuurd..en dat is niet voor niets! Wat een geweldig huis is het toch, het zwembad, de palapa, suikerdiefjes in de tuin, de heerlijke Amerikaanse ijskast, kortom teveel om op te noemen. De ligging van het huis is perfect, het genieten van de rust en prachtige natuur in Banda bou is geweldig maar ook de drukte/gezelligheid is nooit ver weg met als aanrader de stranden porto Marie en Cas Abou op 10 en 15 min rijden. Het huis ligt zeer centraal op het eiland waardoor je in dezelfde tijd van westpunt(rust,snorkelen,natuur) en naar de caracasbaai/Jan Thiel( gezelligheid,winkels,activiteiten) rijdt, met Willemstad daar nog is tussen in echt de perfecte plek dus. Wij hebben ook dit keer weer genoten. Ed en beheerder Kees we willen jullie graag bedanken voor wederom een geweldige vakantie!

Beste Rabecca, Jeroen en Sam natuurlijk,

heel hartelijk dank voor jullie mooie review en beoordeling.

Alweer voor de tweede keer in Amarilla!

Heel fijn dat het jullie zo goed bevalt.

Graag tot een volgende keer.

Ed

Een geweldig mooi huis met een heerlijk zwembad

Jacqueline, 23-8-2016

Voor ons was het verblijf van een week veel te kort. Het was genieten. Een ruim huis met een heerlijk zwembad en een overkapping waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten. De keuken had alle materialen om uitgebreid te kunnen koken. We hebben tevens de auto gehuurd en heerlijk rondgereden op het eiland. Maar wat was het fijn om weer 'thuis' te komen in villa Amarilla.

Wij komen zeker terug.

Ed en Jacqueline

Beste Ed en Jacqueline,

nogmaals heel hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling.

Jullie hebben alweer geboekt; het aftellen is al begonnen?

Alvast weer heel veel plezier!

Geweldig!

klaske, 22-8-2016

Komen graag weer. De ligging is prachtig met een heerlijk zwembad. En de ontvangst en service kon niet beter.

Klaske en Martijn,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling.

In januari weer op Curaçao in een van onze woningen.

Tot dan!

Ed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Amarilla scoort een 9.38 uit 10 op basis van 72 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: