Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten6,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

147 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Leuke bungalows in een schitterende tropische tuin

Tiny Dros, 15-3-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke 3 weken vakantie gehad in dit mooie park. Eenvoudig maar zeer volledig ingerichte 2-kamer bungalow. Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders Liesbeth en Maarten. Een plek om terug te komen.

Fantastische plek

M. Vlaar, 5-3-2017
  • Onderkomen8

Gezellig kleinschalig park. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Beheerders topmensen. Voor herhaling vatbaar

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Leendert, 10-12-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Verwacht geen 5 sterren luxe, krijg wel een schoon huisje, een prettig park en vriendelijke, behulpzame beheerders. (mijn vlucht terug had aanzienlijke vertraging en ik mocht gewoon blijven tot dat ik het tijd vond om weg te gaan, zeer prettig) Een auto is een must! Het park ligt vrij afgelegen in verhouding tot de populaire stranden en baaien. Bij onze pakketreis was de auto inbegrepen. Tijdens ons verblijf was het een ramp om naar de westkant van het eiland te komen (stranden), iedere rit stonden wij in de file(!) en dan niet eventjes maar 't duurde echt minimaal een half uur voor je weer een beetje door kon rijden. Kan mij dat van een vorig bezoek aan Curaçao niet herinneren, maar oké, ik zat toen in Willemstad. Afijn, je bent op vakantie dus geen haast...

Het zwembad is prima, tijdens ons verblijf was 't daar zeer rustig, ruim voldoende ligbedden. WIFI was overigens in het huisje prima. Wij zaten achteraan in het park, ver van de receptie verwijderd maar hadden prima signaal.

Mits met auto een fantastisch verblijf

Guus, 28-11-2016
  • Onderkomen7

Bij touroperator een reis gezocht na curacao, bij de prijs zat auto in dus pearl of the caribean geboekt. Het appartementen complex ligt vlakbij het noordelijke gedeelte van zee dus altijd heerlijke bries, en beveiligd terrein middels hekken en snachts bewaker. Een basic appartement maar wel schoon en netjes en alles werkt na behoren,airco en televisie aanwezig. Het echtpaar wat park beheerd is niks teveel in info geven of dergelijke. Bij volgend bezoek zou ik weer boeken bij pearl of carribeanen

Heerlijk rustig park

Ron van der wal, 19-11-2016
  • Onderkomen8

Een heerlijk park om lekker te ontspannen wel een auto nodig om verderop naar de levendige gedeeltes op het eiland te gaan vooral de mooie stranden op westpunt

Voor de rest heerlijk park en aardige mensen die de boel runnen daar ze willen alles voor je doen heerlihk relext

Heerlijk kleinschalig park

Kenneth en Anita, 8-7-2016
  • Onderkomen8

Enigszins afgelegen maar daardoor erg rustig. Bungalow 12 was erg mooi en ruim. Ook goed schoongemaakt. Klacht over lawaaiige airco zelfde dag opgelost. Beheerders echtpaar erg vriendelijk en service gericht. Grote supermarkt met allemaal nl producten op 5 min rijden met auto. Goede versie afdelingen (brood vlees vis) boodschappen wel veel duurder dan in NL.. uit eten juist weer goedkoper. Gebruik de gratis app maps.me voor routebeschrijvingen over curaçao (download thuis en rij zonder data gebruik ter plekke) wij komen er zeker terug.

Te basic

Serena, 19-6-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Gingen voor basic maar dit gaat zelfs ons te ver. De slaapkamer is wit zonder aankleding, slechts 1 plankje, spiegeltje en een kast met 1 rek en 1 plank helemaal bovenaan en ruikt muf. Kluis bleek kapot, maar is na onze klacht wel vervangen en kreeg ook een opstapje om bij de plank te komen. De bedden zijn voor ons te hard, we worden pijnlijk en gebroken wakker. Airco doet het wel goed maar is helaas alleen in de slaapkamer. Badkamer heeft geen ventilatie, kraan zit los, wc is versleten, douche zit vol schimmel, het water loopt slecht weg en er is geen kastje. We hebben de handdoeken maar in het keukenkastje gelegt. Die ruiken ook erg muf maar op de magnetron na is er wel alles wat je nodig hebt. Het zwembad is prima, rustig, slechts 2 andere gasten gezien afgelopen week. Ligging is de meest onhandige plek als je voor strand/bars/bezienswaardigheden komt. Ik denk dat het hoge cijfer niet gegeven wordt door vakantiegasten in 1k app. Ik zou het niet aanraden.

schattig, rustig, gezellig, afgelegen, winderig

R.E Peeters, 18-4-2016
  • Onderkomen8

Ondanks de ligging en de vrij simpele inrichting van de huisjes is het een zeer aangename plek, de wind waait hier constant en het is er lekker rustig. De eigenaren Liesbeth en Maarten zijn super vriendelijk en helpen je met alles wat je nodig hebt. Wat een ontwikkelingspunt kan zijn voor het park is informatie verschaffen over de "gevaarlijke" plekken op het eiland. Mijn vriend en ik zijn slachtoffer geworden van een autoroof bij de windmolens van Playa Canoa... meerdere mensen vertelden dat dit de meest beruchte plek is van Curaçao en dat je eigenlijk nooit naar dit gebied moet als local en al helemaal niet als toerist. Dit is een tip voor iedereen Vermijd Playa Canoa!!! het krioelt er van de rottende puppy lijkjes en half ontbonden dooie geiten,het lijkt en ruikt als een vuilstortplaats met overal lege flessen, vuilniszakken en kapotte TV's. kortom veruit het lelijkste gedeelte van dit prachtige eiland. Vermijd ook onbeveiligde stranden en rustige helaas prachtige natuurstukken.

Heerlijke vakantie gehad

Harry en Dineke van der Wal, 30-3-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hadden een last minute geboekt naar Pearl of the Caribbean en we hebben er geen seconde spijt van gehad.

De huisje waren weliswaar enigszins gedateerd maar alles was schoon en de huisjes waren volledig ingericht. Verder was de sfeer op het complex heel goed en heel relaxed.

Het beheerderspaar Maarten en Liesbeth doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Niets is ze teveel en ze zijn altijd vriendelijk. En nog bedankt dat we langer in het huisje mochten blijven toen bleek dat ons vliegtuig vertraging had. Chapeau!

Gelet op de ligging van het complex, zo'n 14 km van Willemstad, is een (huur)auto wel noodzakelijk.

geweldig en voor herhaling vatbaar

Maurice, 15-1-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk resort. Geen toeters en bellen, gewoon alles wat je nodig hebt voor jouw aangenaam verblijf binnen handbereik. Schoon. Er zijn vlakbij verschillende supermarkten te vinden. Een gezellig zwembadje, alles just enough.

Down to earth, net als het deskundige en vriendelijke beheerdersechtpaar. Wij voelden ons direct op ons gemak, Bonita en ik. Wij gaan zo snel mogelijk weer terug, geweldig.

Curaçao was "cool" en Maarten en Liesbeth ook.

Nos ta bolbe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean scoort een 8.02 uit 10 op basis van 150 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: