Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean
8,3

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten7,1

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

161 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

The Pearl of the Caribbian een perfecte lokatie

Herma en Nico,
6-10-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Een kleinschalig resort voor mensen die van rust houden. In januari voor het eerst op dit park. Bij aankomst op Hato de huurauto opgehaald, duurde wel een uurtje voordat we deze hadden en als je niet bekend bent op het eiland best wel een toer om bij het resort te komen. Tip van André, de beheerder van het park, download thuis alvast de Maps app op je telefoon en je hebt een routeplanner die je overal op het eiland naartoe brengt. Het park is kleinschalig, de huisjes zijn netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad wordt goed onderhouden en is voorzien van voldoende ligbedden. Het beheerders echtpaar doen er ook alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. September weer terug op dit resort maar nu in een villa, alles was in de puntjes verzorgt door Janine, taxi, huurauto, excursies. Villa was schoon en van alle gemakken voorzien.

Dit is wat voor ons vakantie moet zijn. Janine en André bedankt en succes

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Nico en Herma, dat jullie de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Super om een 10 van jullie te mogen ontvangen en fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Heerlijk en zeker voor herhaling!

Liset,
5-10-2018
  • Activiteiten7

Wij zijn 13 dagen op Curacao geweest en dit was een heerlijk verblijf. Super vriendelijke eigenaren, die je overal mee willen helpen. Via hun hebben wij een trip naar Klein Curacao gemaakt wat echt een aanrader is. Ze geven je graag tips over activiteiten. Het verblijf is ons ook erg goed bevallen. Ik dacht toen wij boekten dat het enorm basis was, maar dat is mij echt 100% mee gevallen. Wij kregen zelfs een opgeknapt huisje, terwijl wij daar niet voor hadden betaald. Wij vonden het erg prettig dat er airco in de slaapkamer was en dat we een vriezer hadden voor koud drinken op het strand. Het zwembad was ook heerlijk. Niet mega groot, maar wij hadden in onze vakantie vaak een privé bad doordat het rustig was. De leguanen zul je daar ook vaak zien. Een auto is op deze locatie wel noodzakelijk. Als tip wil ik nog meegeven om iets meer keukengerei te regelen en een hor bij de schuifdeur te plaatsen ivm muggen. Ik zou zeker boeken mensen!

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Liset, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Ook bedankt voor je tips. Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!
  • Activiteiten8

Fijn kleinschalig park met hartelijke en behulpzame eigenaren. Bungalows van alle gemakken voorzien en schoon. Heerlijk zwembad met ligbedden kortom alles aanwezig voor een fijne en rustige vakantie.

Janine en André, Online marketeer, 10-9-2018
Bedankt Christel, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat jullie zo hebben genoten! Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Heerlijk genieten!

Marcel,
26-7-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk verblijf gehad en helemaal tot rust gekomen. We waren met een groep van jong tot oud, daar leent dit park zich goed voor. De kleintje lekker spelen in het zwembad en de volwassenen genieten van de rust en de vogels. Paar avonden zitten bbqen, helemaal top! Park ligt centraal, je hebt wel een auto nodig maar alles is +/- 15 minuten rijden. Goed verzorgd en van alle gemakken voorzien.

Eiland fantastisch, Pearl echt waardeloos

Martin Bergmeijer,
13-3-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Mijn vrouw en ik zijn samen 18 dagen naar curaçao geweest via touroperator, hun geven goeie service en dienstverlening maar de Pearl of the Caribian is wel het meest slechtste accommodatie wat wij ooit hebben meegemaakt. Bedden wordt verstevigd met planken, schimmel in de badkamer, doucheputje vol haren, Borg betaald en niet terug gekregen volgens hun niet af gegeven, onvriendelijke eigenaren. We zijn een hoop gewend maar dit sloeg echt alles. Curaçao verder was super gaaf om mee te maken en we willen graag binnenkort naar Aruba en Bonaire want alles erom heen was geweldig alhoewel het eiland redelijk slecht onderhouden wordt.

Geweldig en relaxed

JAN,
3-3-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig park met vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooi zwembad en de huisjes zijn prima. Wij hebben hier een kleine twee weken prima vertoefd. Het park is aan de oostrand maar nog steeds binnen 15 minuten in hartje Punda met de auto.

voor herhaling

de boer,
9-2-2018
  • Activiteiten8

rust maar je moet wel en auto huren

Genoten

Kelly,
19-11-2017
  • Activiteiten8

We hadden een het eenvoudigste huisje, maar dit was voor ons goed genoeg. Geen luxe maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Wij hadden niet meer nodig omdat we veel weg waren.

Airco werkte goed op de slaapkamer.

Vriendelijke mensen. Zwembad was groot genoeg waar je heerlijk kon zonnen. Park lag er netjes bij.

Auto kon je veilig weg zetten op bijhorende parkeerplaats. Auto is echt een aanrader !

comfotabel rustig gelegen bungalow

Jolanda,
7-10-2017
  • Activiteiten8

Het park is klein en netjes onderhouden. 's Morgens vroeg met een kopje koffie ontwaken op je eigen terras voor je eigen bungalow die werkelijk van alle gemakken is voorzien. De vogels, leguanen en rust maken de start van de dag perfect. En je vertrekt daarna in je auto die je wel nodig hebt om het eiland te verkennen of ze gaan snorkelen of relaxen bij één van de vele strandjes die curacao rijk is. Aan het eind van de dag kom je weer terug op het park waar je nog een duik neemt in het zwembad om daarna na te genieten van een hapje, welke je zelf hebt klaar gemmakt in de prima uitgeruste keuekn, en een drankje op je eigen terras en geniet je van de laatste klanken van de vogels die ook hun laatste plek zoeken voor de nacht

Fijne vakantie

christel,
22-9-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Klein park met bungalows die niet overdreven luxe zijn maar wel alles bevatten wat je nodig hebt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren. Lekker zwembad en heerlijk rustig. Grote supermarkt op 5 min rijden waar werkelijk alles te krijgen is zelfs verschillende Ned merken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.