Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean
8,1

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

160 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Goed ingericht, rustig gelegen appartement

Yvette
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Rustig gelegen, volledig ingerichte keuken, voldoende schone handdoeken, wasmachine aanwezig, gastvrije eigenaars. Goede bedden, ruime douche. Airco alleen in de slaapkamer en verzoek deze overdag uit te zetten.

Scherp geprijsd, kleinschalig vakantiepark.

Hans
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Kleinschalig park, aantrekkelijk geprijsde appartementen

Heerlijke vakantie!

Ilse
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het was een heerlijke vakantie. Groot pluspunt van het verblijf was het personeel. Het personeel was super vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam. Daarnaast heerlijk genoten van de accomodatie. Het appartementje was van alle gemakken voorzien. Het park lag wel wat verder weg van dingen, dus wij vonden een auto een must have wanneer je hier verblijft.

Direct boeken

Voor een te gekke vakantie!

Wim Vonk
16-11-2018
  • Onderkomen10

The Pearl is een te gek verblijf, mooi parkje, heerlijk rustig, prachtig schoon plus huisje wat aan niets ontbreekt, prachtig schoon zwembad, heerlijk!

En de beheerders werkelijk fantastisch, alles tot in de puntjes verzorgd, ben al veel op Curacao geweest maar nog nooit zo als bij Janine en Andre, ga zo door.

uitmuntend!

anita ros
10-11-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een verblijf van 2 weken. Wij waren benieuwd naar dit eiland, niet alleen voor de zon maar ook voor de bezienswaardigheden. Velen hadden ons gezegd, dat een verblijf van 9 dagen meer dan voldoende zou zijn, maar wij besloten toch 15 dagen te boeken. Dit bleek een juiste keuze te zijn. De beheerders, zeer harde werkers, zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig en doen er werkelijk alles voor om een ieder een "thuisgevoel" te geven. Mede door hun adviezen hebben wij een uitmuntende vakantie gehad.

Heerlijk genieten

M.Schoofs
20-10-2018
  • Onderkomen9

Ruime gerenoveerde bungalow in een prachtige park met veel bloemen en bijzondere vogels. Stoelen en bank erg leuk en zitten heerlijk .Ruim terras waar je lekker vrij zit. Denk aan muggenlotion. Bungalows zijn twee aan twee geschakeld dus geen overlast van anderen. Bungalow heeft airconditioning en plafondventilator .Keuken mooi en goed uitgerust, alles nieuw. Luxe koffiemachine met heerlijke biologisch en fairtrade koffiecups, die gelukkig ook bij de receptie te halen zijn. Eigenaren supervriendelijk en behulpzaam.Gratis boeken en spelletjes te leen. Badlaken service en wasserette via de receptie te regelen.Ook kunnen zij dagtrips, excursies en andere activiteiten boeken. In de receptie uitgebreide folderkast. Park is gesitueerd aan de rand van een dorp. Goed bereikbaar, ongeveer 45 minuten van het vliegveld. In de omgeving ook restaurantjes en supermarktjes.

Ideaal voor gezinnen en koppels die willen relaxen op een tropische eiland.

André en Janine, Online marketeer, 1-11-2018

Beste mevrouw Schoofs,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Voor herhaling vatbaar!

Fam joosten-Gómez
11-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Klein schalig bungalow park . midden in de mooie natuur van Curaçao. Als je echt voor je rust komt moet je hier zijn . Huisjes zijn netjes en schoon . Niet te veel luxe maar functioneel in gericht. Prettige beheerders die voor iedereen wel even tijd maken. Min puntje de bedden zijn allemaal een persoons .En passen niet goed tegen elkaar waardoor het ook moeilijk wordt om uit bed te stappen. Tip neem ook iets tegen de muggen mee , omdat ze door de Louvre voordeur naar binnen komen. Ook al houd je de rest goed dicht. Maar als bij elkaar een mooie en rustige lokaties.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Beste familie Joosten, hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat het voor herhaling vatbaar is! We zijn blij met jullie tips en we zien jullie graag nog eens terug op The Pearl of the Caribbean!

Een aanrader.

Fennet
7-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi rustig park met een fijn zwembad. En bijzonder aardige beheerders.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018

Bedankt Fennet, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Fijn te lezen dat het je het park met zwembad mooi vind. Dankjewel voor het compliment.

Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Goed verblijf, erg rustig.

Bernhard van Vondel
7-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Even wennen, maar verder in orde. Kluis met eigen code verdient aanbeveling.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Berhard, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We stellen de tips zeer op prijs. Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

The Pearl of the Caribbian een perfecte lokatie

Herma en Nico
6-10-2018
  • Onderkomen10

Een kleinschalig resort voor mensen die van rust houden. In januari voor het eerst op dit park. Bij aankomst op Hato de huurauto opgehaald, duurde wel een uurtje voordat we deze hadden en als je niet bekend bent op het eiland best wel een toer om bij het resort te komen. Tip van André, de beheerder van het park, download thuis alvast de Maps app op je telefoon en je hebt een routeplanner die je overal op het eiland naartoe brengt. Het park is kleinschalig, de huisjes zijn netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad wordt goed onderhouden en is voorzien van voldoende ligbedden. Het beheerders echtpaar doen er ook alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. September weer terug op dit resort maar nu in een villa, alles was in de puntjes verzorgt door Janine, taxi, huurauto, excursies. Villa was schoon en van alle gemakken voorzien.

Dit is wat voor ons vakantie moet zijn. Janine en André bedankt en succes

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Nico en Herma, dat jullie de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Super om een 10 van jullie te mogen ontvangen en fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.