Géén boekingskosten
CuraçaoCuraçaoCuraçaoVakantieparken CuraçaoVakantiepark The Pearl of the Caribbean

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

CuraçaoCuraçaoCuraçao

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 230 reviews

Contact

230 Reviews over The Pearl of the Caribbean

• 8Charissa05-09-2022

Geweldig

Wij zijn net terug van 15 dagen Curaçao bij pearl of the Caribbean. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Liggen van het park is goed, lekker zwembad waar het ook meestal lekker rustig is. Wij zeiden het geeft ons gevoel dat we op een camping zijn, gemoedelijk, relaxed, ontspannen, en ongedwongen. Fijne huisjes zelfs met 3 volw en 2 kleine kids. Als ik een - puntje zou moeten noemen is het de stoeltjes op het terras. Een kussentje zou daar wel lekker zijn voor als je zoals ons de avond uurtjes lang buiten wilt genieten van de stilte de sterren en het windje! Wij zouden zo weer boeken op dit fijne rustige resort,💕

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Patricia25-08-2022

Fijn rustig park, aanrader

Rustig en fijn park met heerlijk zwembad, wij hadden 2 weken lang een huurauto waardoor we prima het eiland hebben kunnen ontdekken (autohuur via The Pearl goedkoper dan via Avis). De airco en heerlijke bedden zorgen voor een goede nachtrust. Supermarkt in directe omgeving. Vriendelijke en behulpzame beheerders.

• 9Fam. Duindam08-08-2022

Heerlijke vakantie, prima accomodatie!

Wij zijn 12 nachten te gast geweest bij The Pearl of the Carribean. We zijn een gezin met 3 jongens (18, 17 en 13) en hadden de tweepersoons huisjes 39, 41 en 42, vlak naast elkaar. We hebben een heerlijke vakantie gehad. The Pearl ligt ten oosten van Willemstad en hiervandaan kun je prima alles op het eiland met de huurauto bereiken, want alles zit op korte rijafstand. The Pearl is ons prima bevallen. De huisjes zijn netjes, ruim, hebben heerlijke en goede bedden en van alle gemakken voorzien en hebben een ruim terras. Het park heeft een mooie fleurige en goed onderhouden tuin en een fijn zwembad voor een verfrissende duik of relaxmoment. In de tuin spot je geregeld een leguaan en mooi gekleurde vogels. Gezien de ligging is deze accommodatie wat gunstiger geprijsd, maar doordat je toch overal met de auto naar toe moet op het eiland hebben wij het niet als nadeel ervaren. Wij hebben met ons gezin een fantastische vakantie gehad!

• 9Misty08-07-2022

Fijne en rustige accommodatie!

Het park ziet er netjes uit, mooie tuin met planten. In de ochtend zie je de leguanen erdoor heen lopen. Wij hadden een 2-kamer bungalow geboekt maar kregen gratis een upgrade naar een groter huisje, dit was super! Lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Goede 2-persoonsbedden, airco is tegen betaling maar de kosten vielen heel erg mee. Houd er rekening mee dat het 20 minuten van mambo, willemstad en jan thiel is. Wij hadden de gehele periode een auto gehuurd dus dat was voor ons geen probleem. Het huisje wordt ongeveer 1 keer in de week schoongemaakt, dat is prima, het is namelijk geen hotel. Schone handdoeken zijn op te halen bij de receptie. Verder vonden wij de eigenaren erg vriendelijk en zouden wij hier de volgende keer zo weer komen!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Gerard coenders15-06-2022

Prima vertoeven hier

Een auto is aan te raden .er ligt een kleine supermarkt op loopafstand en een restaurantje ( erg gezellig )

• 8Walstra05-06-2022

Super!

Zeer gastvrij ontvangst. Heerlijk verblijf, nette ruime huisjes van alle gemakken voorzien. Grote koelkast met vriezer, combimagnetron, kookplaat. Heerlijk liggende bedden.

• 7Onderkomen
  • 8Fam. Oldenburg09-05-2022

Geweldig vakantiepark

Het is een schitterend park met mooie bungalows en een mooi zwembad waar je lekker kan afkoelen. Auto is wel aan te raden, maar je zit binnen 15 minuten al in Willemstad. Zeker een aanrader!

• 10Cees&corina van deenen23-04-2022

Fantastische fijn parkje! Dikke tien👍🏻

Altijd spannend waar je terecht komt.. Het overtrof onze verwachtingen, relaxt dat is wat we zochten én kregen.. Voeg daarbij een hardwerkend fijn stel zoals Janine en André en die je tóch het gevoel geven even tijd te hebben voor een praatje of advies! Chapeau! Helaas bezeerde ik lelijk mijn enkel maar alle lof voor hun bezorgdheid! Ook werd er alles aan gedaan om op de laatste dag ondanks een late terug vlucht nog een fijn plekje te vinden waar mijn pootje omhoog kon! 1 nadeel…. De tip om te gaan eten in een restaurant dichtbij hebben we opgevolgd… Doe dit NIET!! Het was er zó gruwelijk lekker met Práchtig uitzicht dat we hier vaker heen wilden hahaha!!! Janine en André, bedankt voor alles! Wij komen heel graag weer!!! Vrolijke groet, cees en corina van deenen

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Pape18-04-2022

Ontspannen

Het verblijf op de pearl is ons zeer goed bevallen De Nederlandse eigenaren zijn aardig en behulpzaam , niets is te veel De rust en ontspannen sfeer is super Wel heb je een auto nodig om het eiland te verkennen ( logisch) De huisjes zijn netjes ingericht We verbleven hier 9 dagen op het eiland en komen dit jaar zeker terug hier Een aanrader voor wie een goede nette uitvalsbasis wil

Kortom super na ons zin gehad

• 8Onderkomen
  • 9Caitlin03-04-2022

Heerlijke rust!

Enorm vriendelijke eigenaren! Fijn ontvangst. Je krijgt onder andere uitleg over het huisje. Het is hier rustig en relaxed! Geen animatie of activiteiten, echt genieten van de rust! Het ligt wat afgelegen maar met auto prima te doen. Tip: huur een auto. Zo kun je boodschappen doen, uit eten en alle toeristische plaatsen bezoeken. Kortom: de vriendelijkheid en de rust zijn super! Komen graag nog eens terug.

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean info

Camping-informatie