Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten6,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

147 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Eiland fantastisch, Pearl echt waardeloos

Martin Bergmeijer
13-3-2018
  • Onderkomen6

Mijn vrouw en ik zijn samen 18 dagen naar curaçao geweest via touroperator, hun geven goeie service en dienstverlening maar de Pearl of the Caribian is wel het meest slechtste accommodatie wat wij ooit hebben meegemaakt. Bedden wordt verstevigd met planken, schimmel in de badkamer, doucheputje vol haren, Borg betaald en niet terug gekregen volgens hun niet af gegeven, onvriendelijke eigenaren. We zijn een hoop gewend maar dit sloeg echt alles. Curaçao verder was super gaaf om mee te maken en we willen graag binnenkort naar Aruba en Bonaire want alles erom heen was geweldig alhoewel het eiland redelijk slecht onderhouden wordt.

Geweldig en relaxed

JAN
3-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooi zwembad en de huisjes zijn prima. Wij hebben hier een kleine twee weken prima vertoefd. Het park is aan de oostrand maar nog steeds binnen 15 minuten in hartje Punda met de auto.

voor herhaling

de boer
9-2-2018
  • Onderkomen9

rust maar je moet wel en auto huren

Genoten

Kelly
19-11-2017
  • Activiteiten8

We hadden een het eenvoudigste huisje, maar dit was voor ons goed genoeg. Geen luxe maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Wij hadden niet meer nodig omdat we veel weg waren.

Airco werkte goed op de slaapkamer.

Vriendelijke mensen. Zwembad was groot genoeg waar je heerlijk kon zonnen. Park lag er netjes bij.

Auto kon je veilig weg zetten op bijhorende parkeerplaats. Auto is echt een aanrader !

comfotabel rustig gelegen bungalow

Jolanda
7-10-2017
  • Onderkomen9

Het park is klein en netjes onderhouden. 's Morgens vroeg met een kopje koffie ontwaken op je eigen terras voor je eigen bungalow die werkelijk van alle gemakken is voorzien. De vogels, leguanen en rust maken de start van de dag perfect. En je vertrekt daarna in je auto die je wel nodig hebt om het eiland te verkennen of ze gaan snorkelen of relaxen bij één van de vele strandjes die curacao rijk is. Aan het eind van de dag kom je weer terug op het park waar je nog een duik neemt in het zwembad om daarna na te genieten van een hapje, welke je zelf hebt klaar gemmakt in de prima uitgeruste keuekn, en een drankje op je eigen terras en geniet je van de laatste klanken van de vogels die ook hun laatste plek zoeken voor de nacht

Fijne vakantie

christel
22-9-2017
  • Onderkomen7

Klein park met bungalows die niet overdreven luxe zijn maar wel alles bevatten wat je nodig hebt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren. Lekker zwembad en heerlijk rustig. Grote supermarkt op 5 min rijden waar werkelijk alles te krijgen is zelfs verschillende Ned merken.

Heerlijk

Heidi
7-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Eerste indruk was niet zo goed, maar na twee dagen helemaal om. Heerlijk hier.

Huurauto is absoluut noodzakelijk.

Heerlijk, rustig.

Fam Looij
31-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk rustig. Het park ligt wel wat ver overal vandaag,

Auto is echt (zoals bijna overal op Curacao echt noodzakelijk.

Grote supermarkt op 5 min rijden.

Bungalows zijn basic maar dat weet je van tevoren.

Zwembad is heerlijk en wordt iedere dag schoongemaakt.

Leguanen, kolibrie's en alle ander mooie vogels in de tuin.

Maarten en Liesbeth weten onwijs veel van Curacao.

Ze denken mee en willen altijd helpen indien nodig.

Wij voelden ons hier heerlijk thuis.

We hebben een super vakantie gehad.

• Onderkomen9

The pearl of the carribean is een heerlijk plekje voor de rust liefhebber . Auto noodzakelijk. Heerlijk huisje..simpel maar compleet. Zeer fijne beheerders.

Heerlijke tuin. Prachtige foto's gemaakt van mooie vogels.

Supermarkt dichtbij.. restaurants dichtbij.

Dit parkje is een echte aanrader❤👌❤

Absolute aanrader voor genieters!

Louis Ekas
12-4-2017
  • Onderkomen8

Geweldig, kleinschalig park/annex tuin vol tropische begroeiing, vogels en leguanen met amper twintig bungalows/appartementen. Eenvoudig ingericht maar op en top praktisch; prima airco, keurige keuken, een WiFi-verbinding waar menige andere accommodatie een voorbeeld aan kan nemen, fijne bedden en prima schoonmaak. Het mooie zwembad maakt het geheel af. De beheerders Liesbeth en Maarten zijn gastvrouw en -heer ten voeten uit. Wij mochten zonder probleem langer in de bungalow blijven tot wij 's avonds naar het vliegveld moesten. De auto was in ons arrangement inbegrepen en dat is een aanrader, ondanks dat het naar Willemstad en de stranden nog geen half uurtje rijden is en dát is al een genoegen op zich. De Mangusa supermarkt (waar onze Appie minimaal acht keer in past) op enkele minuten afstand. Daar is werkelijk alles te koop. Vlees, vis, groenten en fruit zijn van buitengewone kwaliteit, het water uit de kraan trouwens ook. Tevens zijn er veel Nederlandse produkten te koop. Wij vonden het prijsniveau best meevallen, vers vlees en vis zijn ronduit goedkoop en dat geldt ook voor de benzine (nog geen 90 eurocent). De mensen zijn erg vriendelijk, hebben humor en op het eiland is ontzettend veel te zien en te bezoeken. Mede dankzij de wind is het klimaat heerlijk, degenen die nog twijfelen over een bezoek aan Curaçao: gáán zodra het kan. Echter liever niet naar The Pearl of the Carribean, want wij willen de volgende keer ons plekje weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean scoort een 8.02 uit 10 op basis van 150 reviews.