Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

8.6Fantastisch

• 7.2Activiteiten
  • 8.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

199 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

• 9Dick en Dorrith06-01-2020

Geweldig resort met een fijne gastvrouw en heer.

Graag willen wij jullie Andre en Janine heel hartelijk bedanken voor de geweldige vakantie die wij mede dankzij jullie hebben mogen beleven. Wat een fijn resort hebben jullie waar het werkelijk aan niets ontbreekt. Fijne rustige schone en zeer complete bungalow met alles erop en eraan van een mes tot aan een goed koffiezetapparaat. Niet te vergeten het schone zwembad om even in te zwemmen aan het eind van de dag. Goede airco in de slaapkamer en een plafondventilator in de woonkamer, meer dan voldoende. Goede - en schone badkamer met goede douche, de bedden zijn zeker goed en pas vernieuwd. Mooi resort met veel bloemen en vogels, afgesloten resort met beveiliging. Wat wil je nog meer, het plaatje is geweldig wij komen zeker weer terug. Nogmaals dank.

Beste Dick en Dorrith,

We bedanken jullie hartelijk voor de lieve en lovende woorden. We zijn jullie en een ieder graag van dienst en hopen jullie nog eens terug te zien op The Pearl of the Caribbean voor een korte of langere vakantie 😎. De koffie staat klaar!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Harry en Francine22-12-2019

Geweldig!

The Pearl of the Caribbean is een kleinschalig bungalowpark even buiten Willemstad. Je wordt hartelijk welkom geheten door het beheerdersechtpaar. Het park is heerlijk rustig en de bungalows zijn van alle gemakken voorzien. De leguNen lopen over het gazon en de mooiste vogels hebben we er gezien. Bij de beheerders kun je met alle vragen terecht en zij gaven ons waardevolle tips om alles uit ons verblijf op Curacao te halen. Kortom: een echte aanrader!

• 10Activiteiten

André en Janine, Online marketeer, 24-01-2020

Beste Harry en Francine, hartelijk bedankt voor de mooie waardering! We zijn blij te lezen dat u een geweldige vakantie heeft gehad en hopen u nog eens terug te zien op The Pearl.

Gereisd met partner in december 2019

• 7Sharon15-12-2019

Helemaal top

Het lekker weer van curacao en de lieve mensen daar ligging voor sommigen plaatsen en stranden best ver uit de richring nadeel geen gratis strandje bij je accomodatie

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

André en Janine, Online marketeer, 24-01-2020

Beste Sharon, dankjewel voor het schrijven van de review. Het klopt dat vakantiepark The Pearl aan de rustig kant van Curacao ligt en niet bij de drukke stranden. Met een auto kun je het eiland verkennen en binnen 10-15 autominuten bij de stranden van Mambo of Jan Thiel. We zijn blij te lezen dat je vakantie helemaal top is geweest!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Marieke10-11-2019

Prima accommodatie

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk zwembad, prima service. Huisjes vrij basic maar van alle gemakken voorzien.

• 7Onderkomen

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste Marieke, Hartelijk bedankt dat u deze review heeft geschreven. We zijn blij te lezen dat u de accomodatie als prima heeft ervaren. We hopen dat u nog eens voor The Pearl kiest wanneer u weer naar Curacao komt.

• 8antoinette en marc10-11-2019

fantastisch

rust en zeer vriendelijk mooie schone huisjes

• 7Activiteiten

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Hartelijk bedankt dat jullie deze mooie review hebben willen schrijven. We vinden het erg fijn dat jullie het fantastisch hebben gehad op het park. We zien jullie graag nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Familie Burema, Kollum (Friesland)28-10-2019

Mooi verzorgd kleinschalig park

Twee fijne weken vakantie gevierd op de pearl. Heerlijk rustig park in een fijn huisje van alle gemakken voorzien. Zwembad aanwezig en genoeg ruimte om auto te parkeren. Auto huren is wel aanrader. Heel veel gezien van het eiland. Wij willen de beheerders André en Janine hartelijk bedanken voor de gastvrijheid.

• 8Onderkomen

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste familie Burema, Dankjewel voor jullie mooie complimenten. We hebben genoten van jullie aanwezigheid en hopen jullie nog eens terug te zien op The Pearl!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marco Jansen14-10-2019

Geweldig waren er voor de tweede keer.

Keurig netjes alles aanwezig.

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste Marco, Bedankt voor jullie dikke 10! Hier zijn we natuurlijk trots op. We hopen jullie ook voor een derde keer weer op The Pearl te mogen ontvangen. Graag tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Erik Jonker14-10-2019

Mooi Park

Bungalows voorzien van alle gemakken, eenvoudig maar voldoende. Nederlandse beheerders zeer vriendelijk en behulpzaam. Groot voordeel is het buiten zwembad wat echt heerlijk is als je er een dagje op uit bent geweest. Zeer grote supermarkt op 5 autominuten. Enige nadeel is de liging van het park, het ligt wel een beetje ver van de kust af. Je moet altijd eerst dwars door Willemstad om ergens naar toe te gaan.

• 8Onderkomen

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste Erik, Dankjewel voor de moeite die je hebt genomen om deze review te schrijven. We vinden het leuk te lezen dat jullie The Pearl een mooi park vinden. Het klopt The Pearl aan de rustige kant van het eiland ligt. Mambo beach, Jan Thiel of Santa Barbara beach ligt op maar 10-15 auto minuten afstand van het park. Hiervoor hoef je niet eerst door de stad. We hopen jullie bij een volgend bezoek aan Curacao, weer op ons park te mogen ontvangen!

• 9Simone14-10-2019

Heerlijk ontspannen

Heerlijk rustig ontspannen complex. Alles is aanwezig of dat je thuis op vakantie ben.

• 6Activiteiten

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste Simone, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. We vinden het heel fijn te lezen dat u van een heerlijk ontspannen vakantie heeft kunnen genieten. We hopen u nog eens terug te mogen ontvangen op ons park wanneer u weer naar Curacao komt.

• 9Marcel Vos13-10-2019

goed!

goed en net appartement, wel iets afgelegen, je hebt wel auto nodig

André en Janine, Online marketeer, 21-11-2019

Beste Marcel, hartelijk bedankt voor de mooie review. We zijn het met u eens dat een auto nodig is om ook het eiland te kunnen verkennen. We hopen u nog eens terug te zien op The Pearl of the Caribbean.

10 tips over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

• Christel, 15-09-2019

Auto is onmisbaar op het eiland.

• André, 16-04-2013

Voor een goedkope auto, geen juweeltjes maar wel technisch en qua veiligheid in orde kan u mij persoonlijk mailen. Verder The Pearl of the Caribbean, ik zeg, doen.

• [email protected], 27-06-2014

1x/week schone handdoeken is wat weinig. Door de warmte heb je er wel meer nodig. Neem ze zelf mee

3 vragen over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

• barend pol, 29-06-2019

koffie

Is er een koffiezetapperaat en zoja wat is het merk

• Krystyanne , 28-09-2018

Handdoeken

Zitten er handdoeken bij het verblijf en worden die ook elke dag vervangen ?

Dirk, 03-03-2019

Er zijn veelal kosten aan verbonden. Zie daarvoor de prijslijst. Verder is het niet toegestaan dat er twee hoofd kampeermiddelen (soms is het bijzet tentje even groot als het kampermiddel zelf) staan op een plek.

• francabeckers, 23-01-2016

Muggen zika virus

Hallo Wij gaan 1 maart Hier naar toe. Onze vraag is of het mogelijk is om een klamboe op te hangen boven het bed. Alvast bedankt, en we hebben er zin in!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan