Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,3

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

162 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Super

R.R.A.O. Hooven,
15-1-2019
  • Onderkomen8

Huur wel een auto afstanden zijn anders te groot

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig

Tavi Jansen,
23-11-2018
  • Onderkomen7

Dat het een beetje afgelegen licht, maar de accommodatie en resort ontzettend gezellig en leuk is. De mensen gemoedelijk en huiselijk zijn.

Ze staan altijd klaar voor je. Het is een Nederlands stel die je veel kan vertellen over het eiland. Je voelt je er veilig en ondanks alle toeristen een ontzettend rustgevend plekje hebt.

Goed verzorgd zwembad heerlijk om tussen de drukke dagen een dagje rust te nemen!

Echte aanrader want wat hebben mijn vriendin en ik ervan genoten!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
André en Janine, Online marketeer, 27-11-2018
Bedankt Tavi, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat jullie zo hebben genoten!

Goed ingericht, rustig gelegen appartement

Yvette,
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Rustig gelegen, volledig ingerichte keuken, voldoende schone handdoeken, wasmachine aanwezig, gastvrije eigenaars. Goede bedden, ruime douche. Airco alleen in de slaapkamer en verzoek deze overdag uit te zetten.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
André en Janine, Online marketeer, 27-11-2018

Hartelijk dank Yvette, dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen.

We zien je graag nog eens terug op The Pearl!

Direct boeken

Scherp geprijsd, kleinschalig vakantiepark.

Hans,
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Kleinschalig park, aantrekkelijk geprijsde appartementen

André en Janine, Online marketeer, 27-11-2018

Beste Hans, we willen u hartelijk bedanken voor het plaatsen van de review.

We zien u graag nog eens terug op The Pearl.

Heerlijke vakantie!

Ilse,
  • Activiteiten8

Het was een heerlijke vakantie. Groot pluspunt van het verblijf was het personeel. Het personeel was super vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam. Daarnaast heerlijk genoten van de accomodatie. Het appartementje was van alle gemakken voorzien. Het park lag wel wat verder weg van dingen, dus wij vonden een auto een must have wanneer je hier verblijft.

André en Janine, Online marketeer, 19-11-2018
We zijn verheugd te vernemen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad en danken u voor de mooie beoordeling hiervan. Het zal ons een genoegen zijn om u nogmaals op The Pearl of the Caribbean te mogen verwelkomen als u nog eens deze kant op reist.

Voor een te gekke vakantie!

Wim Vonk,
16-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

The Pearl is een te gek verblijf, mooi parkje, heerlijk rustig, prachtig schoon plus huisje wat aan niets ontbreekt, prachtig schoon zwembad, heerlijk!

En de beheerders werkelijk fantastisch, alles tot in de puntjes verzorgd, ben al veel op Curacao geweest maar nog nooit zo als bij Janine en Andre, ga zo door.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
André en Janine, Online marketeer, 27-11-2018

Beste Wim, hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We zijn blij dat je een "te gekke vakantie" hebt gehad.

We zien je graag weer terug op The Pearl of the Caribbean!

uitmuntend!

anita ros,
10-11-2018
  • Activiteiten9

Wij hadden een verblijf van 2 weken. Wij waren benieuwd naar dit eiland, niet alleen voor de zon maar ook voor de bezienswaardigheden. Velen hadden ons gezegd, dat een verblijf van 9 dagen meer dan voldoende zou zijn, maar wij besloten toch 15 dagen te boeken. Dit bleek een juiste keuze te zijn. De beheerders, zeer harde werkers, zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig en doen er werkelijk alles voor om een ieder een "thuisgevoel" te geven. Mede door hun adviezen hebben wij een uitmuntende vakantie gehad.

Gereisd met partner in november 2018
André en Janine, Online marketeer, 19-11-2018
We danken u van harte voor de mooie beoordeling en zijn verheugd te zien dat u een uitmuntende vakantie heeft beleefd op The Pearl of the Caribbean. We hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgende reis naar Curaçao.

Heerlijk genieten

M.Schoofs,
20-10-2018
  • Activiteiten9

Ruime gerenoveerde bungalow in een prachtige park met veel bloemen en bijzondere vogels. Stoelen en bank erg leuk en zitten heerlijk .Ruim terras waar je lekker vrij zit. Denk aan muggenlotion. Bungalows zijn twee aan twee geschakeld dus geen overlast van anderen. Bungalow heeft airconditioning en plafondventilator .Keuken mooi en goed uitgerust, alles nieuw. Luxe koffiemachine met heerlijke biologisch en fairtrade koffiecups, die gelukkig ook bij de receptie te halen zijn. Eigenaren supervriendelijk en behulpzaam.Gratis boeken en spelletjes te leen. Badlaken service en wasserette via de receptie te regelen.Ook kunnen zij dagtrips, excursies en andere activiteiten boeken. In de receptie uitgebreide folderkast. Park is gesitueerd aan de rand van een dorp. Goed bereikbaar, ongeveer 45 minuten van het vliegveld. In de omgeving ook restaurantjes en supermarktjes.

Ideaal voor gezinnen en koppels die willen relaxen op een tropische eiland.

André en Janine, Online marketeer, 1-11-2018

Beste mevrouw Schoofs,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Voor herhaling vatbaar!

Fam joosten-Gómez,
11-10-2018
  • Activiteiten6

Klein schalig bungalow park . midden in de mooie natuur van Curaçao. Als je echt voor je rust komt moet je hier zijn . Huisjes zijn netjes en schoon . Niet te veel luxe maar functioneel in gericht. Prettige beheerders die voor iedereen wel even tijd maken. Min puntje de bedden zijn allemaal een persoons .En passen niet goed tegen elkaar waardoor het ook moeilijk wordt om uit bed te stappen. Tip neem ook iets tegen de muggen mee , omdat ze door de Louvre voordeur naar binnen komen. Ook al houd je de rest goed dicht. Maar als bij elkaar een mooie en rustige lokaties.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Beste familie Joosten, hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat het voor herhaling vatbaar is! We zijn blij met jullie tips en we zien jullie graag nog eens terug op The Pearl of the Caribbean!

Een aanrader.

Fennet,
7-10-2018
  • Activiteiten6

Mooi rustig park met een fijn zwembad. En bijzonder aardige beheerders.

Gereisd met partner in september 2018
André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018

Bedankt Fennet, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Fijn te lezen dat het je het park met zwembad mooi vind. Dankjewel voor het compliment.

Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.