Vakantiepark The Pearl of the Caribbean

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean
8,1

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl of the Caribbean voor je op een rij gezet:

155 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Heerlijk genieten

M.Schoofs
20-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ruime gerenoveerde bungalow in een prachtige park met veel bloemen en bijzondere vogels. Stoelen en bank erg leuk en zitten heerlijk .Ruim terras waar je lekker vrij zit. Denk aan muggenlotion. Bungalows zijn twee aan twee geschakeld dus geen overlast van anderen. Bungalow heeft airconditioning en plafondventilator .Keuken mooi en goed uitgerust, alles nieuw. Luxe koffiemachine met heerlijke biologisch en fairtrade koffiecups, die gelukkig ook bij de receptie te halen zijn. Eigenaren supervriendelijk en behulpzaam.Gratis boeken en spelletjes te leen. Badlaken service en wasserette via de receptie te regelen.Ook kunnen zij dagtrips, excursies en andere activiteiten boeken. In de receptie uitgebreide folderkast. Park is gesitueerd aan de rand van een dorp. Goed bereikbaar, ongeveer 45 minuten van het vliegveld. In de omgeving ook restaurantjes en supermarktjes.

Ideaal voor gezinnen en koppels die willen relaxen op een tropische eiland.

Voor herhaling vatbaar!

Fam joosten-Gómez
11-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Klein schalig bungalow park . midden in de mooie natuur van Curaçao. Als je echt voor je rust komt moet je hier zijn . Huisjes zijn netjes en schoon . Niet te veel luxe maar functioneel in gericht. Prettige beheerders die voor iedereen wel even tijd maken. Min puntje de bedden zijn allemaal een persoons .En passen niet goed tegen elkaar waardoor het ook moeilijk wordt om uit bed te stappen. Tip neem ook iets tegen de muggen mee , omdat ze door de Louvre voordeur naar binnen komen. Ook al houd je de rest goed dicht. Maar als bij elkaar een mooie en rustige lokaties.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Beste familie Joosten, hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat het voor herhaling vatbaar is! We zijn blij met jullie tips en we zien jullie graag nog eens terug op The Pearl of the Caribbean!

Een aanrader.

Fennet
7-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi rustig park met een fijn zwembad. En bijzonder aardige beheerders.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018

Bedankt Fennet, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Fijn te lezen dat het je het park met zwembad mooi vind. Dankjewel voor het compliment.

Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Direct boeken

Goed verblijf, erg rustig.

Bernhard van Vondel
7-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Even wennen, maar verder in orde. Kluis met eigen code verdient aanbeveling.

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Berhard, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We stellen de tips zeer op prijs. Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

The Pearl of the Caribbian een perfecte lokatie

Herma en Nico
6-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een kleinschalig resort voor mensen die van rust houden. In januari voor het eerst op dit park. Bij aankomst op Hato de huurauto opgehaald, duurde wel een uurtje voordat we deze hadden en als je niet bekend bent op het eiland best wel een toer om bij het resort te komen. Tip van André, de beheerder van het park, download thuis alvast de Maps app op je telefoon en je hebt een routeplanner die je overal op het eiland naartoe brengt. Het park is kleinschalig, de huisjes zijn netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad wordt goed onderhouden en is voorzien van voldoende ligbedden. Het beheerders echtpaar doen er ook alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. September weer terug op dit resort maar nu in een villa, alles was in de puntjes verzorgt door Janine, taxi, huurauto, excursies. Villa was schoon en van alle gemakken voorzien.

Dit is wat voor ons vakantie moet zijn. Janine en André bedankt en succes

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Nico en Herma, dat jullie de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Super om een 10 van jullie te mogen ontvangen en fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Heerlijk en zeker voor herhaling!

Liset
5-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn 13 dagen op Curacao geweest en dit was een heerlijk verblijf. Super vriendelijke eigenaren, die je overal mee willen helpen. Via hun hebben wij een trip naar Klein Curacao gemaakt wat echt een aanrader is. Ze geven je graag tips over activiteiten. Het verblijf is ons ook erg goed bevallen. Ik dacht toen wij boekten dat het enorm basis was, maar dat is mij echt 100% mee gevallen. Wij kregen zelfs een opgeknapt huisje, terwijl wij daar niet voor hadden betaald. Wij vonden het erg prettig dat er airco in de slaapkamer was en dat we een vriezer hadden voor koud drinken op het strand. Het zwembad was ook heerlijk. Niet mega groot, maar wij hadden in onze vakantie vaak een privé bad doordat het rustig was. De leguanen zul je daar ook vaak zien. Een auto is op deze locatie wel noodzakelijk. Als tip wil ik nog meegeven om iets meer keukengerei te regelen en een hor bij de schuifdeur te plaatsen ivm muggen. Ik zou zeker boeken mensen!

André en Janine, Online marketeer, 16-10-2018
Bedankt Liset, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Ook bedankt voor je tips. Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fijn kleinschalig park met hartelijke en behulpzame eigenaren. Bungalows van alle gemakken voorzien en schoon. Heerlijk zwembad met ligbedden kortom alles aanwezig voor een fijne en rustige vakantie.

Janine en André, Online marketeer, 10-9-2018
Bedankt Christel, dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat jullie zo hebben genoten! Graag zien wij jullie nog eens terug op The Pearl!

Heerlijk genieten!

Marcel
26-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad en helemaal tot rust gekomen. We waren met een groep van jong tot oud, daar leent dit park zich goed voor. De kleintje lekker spelen in het zwembad en de volwassenen genieten van de rust en de vogels. Paar avonden zitten bbqen, helemaal top! Park ligt centraal, je hebt wel een auto nodig maar alles is +/- 15 minuten rijden. Goed verzorgd en van alle gemakken voorzien.

Eiland fantastisch, Pearl echt waardeloos

Martin Bergmeijer
13-3-2018
  • Onderkomen6

Mijn vrouw en ik zijn samen 18 dagen naar curaçao geweest via touroperator, hun geven goeie service en dienstverlening maar de Pearl of the Caribian is wel het meest slechtste accommodatie wat wij ooit hebben meegemaakt. Bedden wordt verstevigd met planken, schimmel in de badkamer, doucheputje vol haren, Borg betaald en niet terug gekregen volgens hun niet af gegeven, onvriendelijke eigenaren. We zijn een hoop gewend maar dit sloeg echt alles. Curaçao verder was super gaaf om mee te maken en we willen graag binnenkort naar Aruba en Bonaire want alles erom heen was geweldig alhoewel het eiland redelijk slecht onderhouden wordt.

Geweldig en relaxed

JAN
3-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooi zwembad en de huisjes zijn prima. Wij hebben hier een kleine twee weken prima vertoefd. Het park is aan de oostrand maar nog steeds binnen 15 minuten in hartje Punda met de auto.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.