Appartement Sun Reef Village on Sea

Appartement
Appartement Sun Reef Village on Sea
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Reef Village on Sea voor je op een rij gezet:

45 reviews over Appartement Sun Reef Village on Sea in het Nederlands

De volgende keer voor ons weer Sun Reef Village!

André en Sandra Henken
9-6-2018

Wij gaan met vakantie graag naar Curaçao. Meestal verbleven we in de omgeving van Jan Thiel baai, maar dit keer kozen we voor Sun Reef Village, wat dichterbij en net aan de westkant van Willemstad. Waarom? Het is een prachtig kleinschalig appartementencomplex, met eigen duikschool, direct aan zee, in een rustig gebied met minder autoverkeer, met allerlei baaien dichtbij om lekker te duiken of wat te eten en drinken aan het strand. We verbleven in een groot, schoon en compleet ingericht appartement, inclusief de beloofde mooie Weber gas barbecue. We werden op de luchthaven persoonlijk ontvangen en opgehaald: onze auto stond bij aankomst klaar op het resort. Als we een vraag hadden, stond de staf direct klaar om deze te beantwoorden en ons te helpen. Omdat we niet allebei duiken, maakten we samen geregeld tripjes over het eiland, vooral richting Westpunt. En 's avonds, terug op het complex, met een drankje de zon 'in de zee zien zakken'!

Kom en graag terug

Corry Kok-Vogel
7-5-2017

Appartementen en huisjes complex direct aan zee

Voor de tweede keer geweest.

Zaten eerste week in Seahorse. Zeven jaar geleden ook.

Was prima bevallen! Omdat wij vrij laat geboekt hadden konden we hier geen twee weken. Dus na 8 dagen overgestapt naar Barracuda.

Dit huisje was nog mooier!

Fantastisch terras/ uitzicht!

Prima inrichting. Kluisje. Airco/ klamboe in de slaapkamer. Goed uitgeruste keukeninventaris met o a . Nespressoapparaat, broodrooster, waterkoker,koffieapparaat. Huurauto. Goede wifi.

Liesbeth kon ons veel tips gevren over omgeving, eten etc.

Bijna elke dag wordt de tuin geveegd en gesproeid. Schoonmaak is ook perfect. Strandlakens, handdoeken enz. Heel behulpzaam personeel.

Wat minder geschikt voor peuters en kleuters omdat het terrus niet omheind is. In zee komen is moeilijk voor hen, én je hebt geen strandje om te spelen. Voor groteren totaal geen probleem. Die duiken zo van t terras de zee in.

Tip: jeepsafari met Bert Polman. fantastisch

Geweldig!

Marjo Schreurs
21-6-2016

Mooi rustige bungalow direct aan zee. Ideale plek voor duiken/snorkelen. Auto is must.

nooit meer

Tilly
3-11-2015

Wij zaten in een "appartement" aan de tuinzijde terwijl we geboekt hadden voor een appartement met zeezicht. Was de fout van het reisbureau. Het appartement zelf bestond alleen uit een slaapkamer en een buitenkeuken. Je kon dus niet binnen zitten en werd lek gestoken door de muggen. De buitenkeuken was niet afsluitbaar. Onze koelkast was toegankelijk voor iedereen. Stond ook een bus kattenvoer in waaruit men de kat voerde. Tijdens ons verblijf van een week werd maar één keer schoongemaakt en kregen we ook maar één keer nieuwe handdoeken. WC papier moesten we zelf voor zorgen. De tuin werd gesproeid met het afvalwater van de wasmachine waardoor het enorm stonk naar riool. De duikbasis die op de locatie aanwezig is, is prima. De weg naar de zee is erg kort. De eigenaren waren overigens wel vriendelijk. In een ander appartement aan de zeezijde waren we misschien gelukkig geweest, maar deze week was voor ons een grote teleurstelling. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.

Prettige plek!

Marjo schreurs
9-12-2014

Mooie rustige acomodatie. Leuk kontakt met de eigenaars (ned). Veel privacy. Auto verplicht vw afgelegen ligging. Niet veel horeca op loopafstand.

fijne plek!

maris
26-5-2014

Sunreef is een complex wat persoonlijk aandoet, eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam. Ruim huisje, ruim tuintje, heerlijk uitzicht! De buurt is minder prettig, heb me niet onveilig gevoeld maar wel veel herrie s nachts van blaffende honden en feestende locals.

Uitzicht is natuurlijk fantastisch! Zeker voor duikers de ideale locatie!

Om de dag wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Keukendoeken aanwezig en ook voor kleine dingen zoals wc papier en vuilniszakken kun je bij de eigenaars terecht.

Dag van afscheid zeer goed geregeld konden in ander huisje terecht tot de terugvlucht!

Supermarkt in de buurt. Huur zeker een auto (prima geregeld via sunreef)!

Een super-plek onder de tropische zon.

D van Barneveld
21-4-2014

Sun Reef heeft bungalows in een park-achtige omgeving direct aan zee.

Alle faciliteiten zijn in de directe nabijheid: een duikschool en autoverhuur op het park; de stad en een suipermarkt op slechts 5 min. rijden. Er is een ruime keuze in warme maaltijden die op bestelling bezorgd worden.

De ontvangst en de verzorging zijn heel persoonlijk zonder opdringerigheid.

De zonsondergangen zijn adembenemend.

Kortom je beleeft op Sun Reef een onvergetelijke vakantie.

Geen droom maar werkelijkheid!

Jim
20-4-2014

Bij aankomst bleek het nog mooier dan wat we op de bijzonder sfeervolle website hadden gezien. Vanuit je tuin de zee in om te duiken en snorkelen, heerlijk. Relaxed ontbijten terwijl de pelikanen voorbij vliegen en de vissers voorbij varen. Wat een vakantiegevoel! Dit is wat je wil in de Caribic!

Auto gehuurd van Sun Reef, een must wil je het eiland bekijken.

Personeel is top! Bungalow met alles wat je nodig hebt en geweldige bedden!

Mooi ingericht, fijne sfeer!

Volgend jaar gaan we zeker weer naar Sun Reef!

Groene oase aan zee

Van Eeckeren
13-12-2013

Sun Reef is ons geweldig bevallen. We hadden een prachtige bungalow aan zee. Ons uitzicht was zo mooi, dat we het vaak jammer vonden om 'buiten de deur' te eten. De mensen zijn uiters aardig en behulpzaam. Luxe vonden wij het, dat er een huurauto op je staat te wachten, dat er een leuke duikschool op het terrein is en dat je jeeptours vanaf het complex kunt maken. Wij hebben van alles heerlijk gebruik gemaakt. Wij vonden het geslaagd en kunnen het iedereen aanraden.

Een wereld stek

Kees & Carla Schotel
11-11-2013

Wij komen al meer dan 20 jaar bij Sun-Reef. Hebben ook nog de vorige eigenaren meegemaakt. Wim & Liesbeth hebben er een geweldig resort van gemaakt heerlijk kleinschalig en wat een rust. Zitten meestal in ons vaste huis de Manta lekker grote tuin en uit bed zo de zee in, waar zal je het hebben. Hebben altijd weer veel moeite om naar huis te gaan,naar het land van alle regeltjes,heb je daar niet zo veel last van.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Reef Village on Sea in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Reef Village on Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun Reef Village on Sea scoort een 8.92 uit 10 op basis van 45 reviews.