Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

8.1Fantastisch

Curaçao, Curaçao, Curaçao

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Barbara Beach & Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Bij Santa Barbara Beach & Golf Resort zul je je geen moment vervelen. Sla een balletje op de golfbaan of tennisbaan en ga sporten in de gym. Ontspannen doe je aan het uitgestrekte privéstrand. Santa Barbara Beach & Golf Resort op Curaçao ligt een beetje afgelegen en de omgeving is daardoor erg rustig. Met een auto is Willemstad goed te bereiken.

140 reviews over Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

• 9Maarten16-02-2020

Heerlijke vakantie!

Heerlijk weekje Curaçao met mijn vriendin. Heerlijk bed, uitgebreid ontbijt, mooi strand, fantastisch uitzicht op zee, elke dag mooi zonsondergang te bekijken vanaf het strand en top service. Tip: Huur een auto om het eiland te verkennen.

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring betreffende uw verblijf! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad tijdens uw verblijf in ons resort en dat het resort een positieve indruk op u heeft achtergelaten. Ons team doet elke dag hun uiterste best om uw verblijf nog leuker te maken, lekker eten te serveren en goede service te verlenen!

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hopen u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons resort.

• 9Lex16-02-2020

Heerlijk weekje vakantie

Weekje in Santa Barbara was heerlijk, elke dag zonsondergang bekeken vanaf het strand. We werken hard en dit was echt wat we nodig hadden. Een full body massage in de spa is een aanrader!

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad tijdens uw verblijf in ons resort. Wat fijn dat u lekker heeft kunnen ontspannen bij ons in de spa. Mocht u in de toekomst ons resort nog eens bezoeken zijn de spa activiteiten zoals yoga en pilates ook zeker een aanrader!

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, We hopen u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons resort.

• 9Robertus13-02-2020

heerlijk resort met prive strand

Heerlijk resort met fantastisch eigen strand! Wij waren met onze twee jonge kids en kunnen terug kijken op een top vakantie. Wij hadden een auto gehuurd waarmee we het hele eiland hebben ontdekt. Op het resort zelf kan je je prima vermaken met eigen restaurants , zwembad en strand.

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring betreffende uw verblijf! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad tijdens uw verblijf in ons resort. Santa Barbara is een goede plek om tot rust te komen en te genieten van alle faciliteiten die wij aanbieden. Ons team doet elke dag hun uiterste best om uw verblijf nog leuker te maken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Lyke10-02-2020

Fijn verblijf gehad!

Na een weekje Santa Barbara zijn we helemaal tot rust gekomen! Goede kamers, heel vriendelijk personeel en super locatie met een heel mooi strand. Met een auto kan je heel makkelijk Curacao verkennen als je dat wilt.

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring betreffende uw verblijf! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad tijdens uw verblijf in ons resort en dat het personeel een positieve indruk op u heeft achtergelaten. Ons team doet elke dag hun uiterste best om uw verblijf nog leuker te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Stefan10-02-2020

Heerlijk tot rust gekomen!

Mooi resort, heerlijk om even helemaal niks te doen! Auto huren is wel een must, maar dat is goed te doen. Ontbijtbuffet is echt een feest!

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring betreffende uw verblijf! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad en dat u heeft genoten van ons uitgebreide ontbijt. Het restaurant en het keuken team serveren met plezier dagelijks een diversiteit aan nationale en internationale gerechten.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Alex08-02-2020

Fantastisch resort

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Mooie lobby met prachtig uitzicht op zee. Diverse restaurants met heerlijk eten, mooi lang strand, grote zwembaden, heerlijk eten en fantastische service.

General Manager, Marketing & Communications Specialist, 03-03-2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring betreffende uw verblijf! Goed om te horen dat u een leuke tijd heeft gehad tijdens uw verblijf in ons resort en dat het resort een positieve indruk op u heeft achtergelaten. Mocht u ons resort nog eens bezoeken dan zijn de wateractiviteiten en onze spa ook zeker een aanrader!

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. We hopen u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons resort.

• 2019
    8B.Heuveling02-10-2019

Heerlijke vakantie

Prachtig hotel, goed verzorgd en erg schoon. Ligt wat verder verwijderd maar daarom ook lekker rustig. Super vriendelijk personeel en de mensen doen erg hun best je het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Nicolette21-06-2019

Rustig vakantie adres

Hotel was erg rustig, ongeveer 20% van de kamers waren bezet. Het resort ligt afgelegen en er valt met name ‘s avonds weinig te beleven. Bij aankomst wordt er om een creditcard gevraagd en ook al is er all-inclusive geboekt wordt er om de twee dagen een bedrag van nog €280 gereserveerd om drankjes en eten te berekenen die niet onder het all-inclusieve pakket zouden vallen. Ook werden er likeurtjes berekend die niet door ons genuttigd waren. Uiteindelijk is wel opgelost maar het wekt wel wantrouwen. De restaurants zijn a la carte en hebben niet veel keus en sluiten om en om als er weinig gasten zijn. Kamers zijn ruim en worden uitstekend schoongehouden evenals het zwembad. Omdat het zo rustig was waren er meer dan voldoende ligbedjes bij het zwembad en het strand en werden er geen ligbedjes met handdoeken geclaimd.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Onbekend29-05-2019

Enorme tegenvaller!

Hotel is enorm groot, wij zijn net terug en er liep meer personeel rond dan gasten. Totaal verlaten en geen gezelligheid. Sávonds zijn de barretjes zo goed als leeg. Echt een groot uitgestorven verlaten hotel. Wij hadden gehoopt op wat meer gezelligheid, een muziekje bij het strand/barretje of zwembad.

Het eten is er matig en niet alles is inbegrepen bij het all-inclusief. Als je geen all-inclusief boekt betaal je een dikke rekening. Het eten is er extreem duur.

Kamers waren schoon en prima onderhouden, tijdens ons verblijf is iedere ochtend het brandalarm afgegaan. Altijd tussen 06:00 en 07:00. Hier konden ze niets aan veranderen.

Service was prima maar niet meer dan dat. Onze dure luxe vakantie is erg tegen gevallen! Wij komen nu al voor de 10de keer naar Curacao en dit was voor ons de eerste keer Santa Barbara, maar voor ons nooit meer.

Willemstad is een dik uur rijden, even winkelen/ drankje ergens anders zit er niet in

Gereisd met partner in mei 2019

• 2Anoniem07-04-2019

Nooit meer

Heel groot hotel onvriendelijk personeel slecht eten zowel smorgens smiddags als savonds en alles is erg duur. Totaal geen vakantiegevoel! Alles is gebaseerd op amerikanen. Als je het gevoel wel hebben dat je in een gevangenis zit moet je hier zeker na toe gaan... s avonds ook geen gezellige sfeer kortom nooit meer

Gereisd met partner in april 2019

Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort info