Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Bij Santa Barbara Beach & Golf Resort zul je je geen moment vervelen. Sla een balletje op de golfbaan of tennisbaan en ga sporten in de gym. Ontspannen doe je aan het uitgestrekte privéstrand. Santa Barbara Beach & Golf Resort op Curaçao ligt een beetje afgelegen en de omgeving is daardoor erg rustig. Met een auto is Willemstad goed te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Barbara Beach & Golf Resort voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

• 8B.Heuveling02-10-2019

Heerlijke vakantie

Prachtig hotel, goed verzorgd en erg schoon. Ligt wat verder verwijderd maar daarom ook lekker rustig. Super vriendelijk personeel en de mensen doen erg hun best je het naar je zin te maken.

• 7Nicolette21-06-2019

Rustig vakantie adres

Hotel was erg rustig, ongeveer 20% van de kamers waren bezet. Het resort ligt afgelegen en er valt met name ‘s avonds weinig te beleven. Bij aankomst wordt er om een creditcard gevraagd en ook al is er all-inclusive geboekt wordt er om de twee dagen een bedrag van nog €280 gereserveerd om drankjes en eten te berekenen die niet onder het all-inclusieve pakket zouden vallen. Ook werden er likeurtjes berekend die niet door ons genuttigd waren. Uiteindelijk is wel opgelost maar het wekt wel wantrouwen. De restaurants zijn a la carte en hebben niet veel keus en sluiten om en om als er weinig gasten zijn. Kamers zijn ruim en worden uitstekend schoongehouden evenals het zwembad. Omdat het zo rustig was waren er meer dan voldoende ligbedjes bij het zwembad en het strand en werden er geen ligbedjes met handdoeken geclaimd.

• 5Onbekend29-05-2019

Enorme tegenvaller!

Hotel is enorm groot, wij zijn net terug en er liep meer personeel rond dan gasten. Totaal verlaten en geen gezelligheid. Sávonds zijn de barretjes zo goed als leeg. Echt een groot uitgestorven verlaten hotel. Wij hadden gehoopt op wat meer gezelligheid, een muziekje bij het strand/barretje of zwembad.

Het eten is er matig en niet alles is inbegrepen bij het all-inclusief. Als je geen all-inclusief boekt betaal je een dikke rekening. Het eten is er extreem duur.

Kamers waren schoon en prima onderhouden, tijdens ons verblijf is iedere ochtend het brandalarm afgegaan. Altijd tussen 06:00 en 07:00. Hier konden ze niets aan veranderen.

Service was prima maar niet meer dan dat. Onze dure luxe vakantie is erg tegen gevallen! Wij komen nu al voor de 10de keer naar Curacao en dit was voor ons de eerste keer Santa Barbara, maar voor ons nooit meer.

Willemstad is een dik uur rijden, even winkelen/ drankje ergens anders zit er niet in

• 2Anoniem07-04-2019

Nooit meer

Heel groot hotel onvriendelijk personeel slecht eten zowel smorgens smiddags als savonds en alles is erg duur. Totaal geen vakantiegevoel! Alles is gebaseerd op amerikanen. Als je het gevoel wel hebben dat je in een gevangenis zit moet je hier zeker na toe gaan... s avonds ook geen gezellige sfeer kortom nooit meer

• 2018
    10Ineke04-12-2018

Fantastisch, elk jaar weer!

Prachtig hotel. Bijzonder gastvrije medewerkers. Erg schoon en met oog voor detail gebouwd. Wel een auto huren want het hotel ligt ver van de stad.

• 9Carla Dercar01-12-2018

Een vakantie waar iedereen van geniet!!

De ligging van het hotel erg rustig.Inmidden van een prachtige omgeving. De kamers heel ruim en schoon,met zicht op het water.Wel wat veraf van Willemstad en andere bezienswaardigheden.Maar geen probleem, huurauto's genoeg,om veel te zien.De mensen zijn heel vriendelijk en altijd blij.

• 9D.P. Green01-12-2018

Curacao een paradijs!

Schitterend resort met eigen strand en prachtig zicht op de azuur blauwe zee. Hotel is op zich al een mooi gebouw, mooie kamers, veel evenementen, groot buiten zwembad met snackbar en er zijn ook winkels, ijssalon. Restaurant met veel keus. Old Quarry golf course is een enorme uitdaging voor alle golfers met zicht op de tafelberg en zee, 18 holes. Geweldig! Heb mij er geen moment verveeld, echte aanrader !

• 8Anita28-11-2018

Bewogen en toch een fijne ervaring

Bij aankomst bleek de kamer die ik gereserveerd had niet beschikbaar te zijn. Voor die nacht heb ik op een andere kamer gelegen. Volgende dag hadden ze alles netjes geregeld en goed geholpen met verhuizen. Wegens gezondheidsproblemen moest ik veel contacten leggen met Nederland. Ook hier in waren ze heel behulpzaam en zo vriendelijk dat ik via hen kon bellen. Mijn ervaring met Santa Barbara beach resorts is heel goed. Staan mensen netjes te woord en je wordt van alle kanten goed geholpen.

Alleenreizend

• 8Charlotte23-11-2018

Volop genieten!

Prachtig resort op een A-locatie🏝. Je doet 's ochtends de balkon deuren open en je hebt meteen uitzicht op een azuurblauwe zee! Geweldige service, personeel heel vriendelijk😄! Heerlijk eten🍨! Het resort is gelegen op een enorm terrein, dus erg privé. Desalnietemin ben je zo op de weg naar Willemstad. Echt een paradijs! 🌴☀️🥇🌴🏖🌎

• 9Nancy23-11-2018

Hier moet je zijn geweest!

Hele schone kamers, ook de rest van het resort is heel netjes. Goede service en het personeel is erg vriendelijk. Wel zijn de prijzen van het eten in de restaurants wat duur. Bij het Italiaanse restaurant valt dit mee. Er is een strand aan het resort, waar je kunt snorkelen en verschillende watersporten kunt doen. Het is handig om een auto te huren om zo Curacao te bekijken. Dit omdat het resort afgelegen ligt. Curacao is een erg mooi en gezellig land!

Mooiste stranden vond ik: Grote knip en Porto Marie, het water is zo bizar blauw 😍.

Voor leuke winkels en eettentjes: Willemstad!

Strandfeesten: Jan Thiel en Mambo beach!

Alles is heel goed met de auto bereikbaar. Heel handig is de app maps.me die je offline kunt gebruiken als navigatie in heel Curacao!

33 tips over Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

• Wants-2-C-the-world, 19-06-2014

De cocktail "Frozen strawberry Margerita" is een welkome verfrissing op het strand en aan het zwembad

• Ben, 16-07-2014

Naar klein Curacao geweest, wat een belevenis (wel oppassen voor de reis er naar toe, dan kan onrustig zijn) - een tropische verrassing met schildpadden. Huurauto vanuit NL boeken kan interessant zijn (via b.v. Sunny Cars). Zeker bij langere perioden veel goedkoper en meer zekerheid.

• George Fels, 09-09-2013

Aanrader voor golfspelers. Een werkelijk fantastisch mooie golfbaan naast het hotel.

33 vragen over Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

• eveline, 07-11-2018

fitness

Is de fitness gratis?

• Sab, 27-12-2017

Dagpas? Niet doen

Het leek ons leuk om eens aan een ander strand te liggen en daar te genieten van een ontbijtje. 1 probleem, onze badlakens vergeten mee te nemen..Konden ze kopen in winkel in het hotel.. daar kostte echter 1 handdoek 100 dollar.. beetje veel als je er 6 nodig hebt.. Strand slaat nergens op,vreselijk uitzicht,ontbijt vreselijk duur en slecht, gewoon chaos.De Italiaan smiddags voor de lunch was goed te doen qua eten maar erg ongezellig,al met al een vreselijk dure dag voor een waardeloze ervaring

• Es, 14-09-2016

scooter huren

wij zijn fervente scooterrijders en willen dus graag curacao per scooter bezichtigen, iemand ervaring? Zo ja, tips waar te huren? bvd

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen