Villa Sandemarie

Met jonge kinderen

Heerlijk ontspannen

Kim
3-3-2018

Wij hebbende afgelopen twee weken genoten van ons verblijf in Villa Sandemarie. De ligging is fantastisch met prachtig uitzicht op de Tafelberg en het Spaanse water. Door de hoge ligging waait er altijd een verkoelend windje wat heel fijn is. Het zwembad is heerlijk; we hebben er vrijwel iedere dag intensief gebruik van gemaakt. Wij waren er met twee gezinnen (ouders en twee kinderen per gezin) en dat was echt prima. Je loopt elkaar absoluut niet in de weg omdat het geheel ruimtelijk is opgezet .

Als je er voor kiest hier te verblijven is het wel belangrijk je te realiseren dat het huis aan de Oostkant van het eiland, vlakbij het populaire Jan Thiel, ligt. De stranden aan de Westkant van het eiland zijn daardoor lastiger te bereiken, met name als je op drukke tijden de overvolle Caracasbaaiweg op moet/wil.

Al met al hebben wij echt genoten van onze ontspannen vakantie in deze tropische villa!

Je hebt een privé zwembad en een magnifiek uitzicht.

Het was heel warm, maar op de porch is altijd een heerlijk windje.

De kamers zijn ruim. De bedden liggen heerlijk.

De villa bevindt zich in een rustige, veilige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sandemarie in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sandemarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.