Villa

91 reviews over Villa San Sebastian in het Nederlands

Relaxt!

Hélène,
5-3-2019

Wat een geweldige relaxt verblijf bij Gonny en Ton in hun villa San Sebastian op Curaçao! Appartement Faja Lobi was voor ons een fijne sfeervolle stek met voldoende privacy en zicht op de fraaie verzorgde tuin, met schattige kolibrie vogeltjes en het mooie zwembad. Uitstekende centrale ligging op het eiland, dichtbij fraaie blauwe baaien met heerlijke strandjes en aan de noordkant indrukwekkende Boka’s. We hebben goed gebruik gemaakt van de tips van Gonny, waarvan de Kathedraal van Doornen, project van Herman van Bergen in de tuin van Landhuis Bloemhof, een buitengewoon juweeltje was. We hebben ervan genoten!

Gereisd met partner in februari 2019

Gewelding & gastvrij

Teun,
20-2-2019

We zijn de laatste 5 dagen van onze vakantie bij Villa San Sebastian gebleven en hebben echt genoten! De "normale" grote studio's met hoog plafond waren begrijperlijkerwijs al geboekt, maar op speciaal verzoek konden Gonny & Ton ons toch een plekje aanbieden in hun kleine studio toen we onaangekondigd even kwamen kijken. We zijnblij dat dat kon, want we wilden graag in het midden van het eiland verblijven en zelfs deze kleine studio was voor ons helemaal top! Je merkt dat er er aandacht aan alles is gegeven. Brandschoon, rustig, mooie ligging, en qua inrichting overal de "puntjes op de i". We zijn op 4 plekken geweest tijdens onze vakantie op Curacao, maar vonden dit met afstand de beste. Speciaal voor ons kleintje werd een babybedje geregeld met klamboe. De kleine studio grenste aan het terrasje van de eigenaren, maar dat vonden we alleen maar gezellig en waren ons kleintje en Gonny binnen no time de beste vrienden. Top!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Patricia en Arvid,
17-2-2019

Wat hebben we genoten van alles. Een fijne kamer, met heerlijk bed en klamboe. Een volledig ingerichte keuken en grote badkamer.

In de vroege ochtend lekker rustig ontbijten op de veranda. Hele lieve betrokken gastvrouw en gastheer, Gonny en Ton. Wil je weten waar je lekker kan eten, dan wist Gonny ons te vertellen waar we moesten zijn. Zo ook voor de strandjes en natuurlijk ook de bezienswaardigheden.

Omdat we in het hoogseizoen zaten was ons favoriete strand Daaibooi. Je betaalt voor je bedje en als je dat dan terugbrengt krijg je de helft terug 👍🏽

De kamer zelf werd regelmatig schoongemaakt en handdoeken en bed werden ook regelmatig verschoond.

Wat we ook heel erg op prijs stelden was dat we de kamer konden houden tot vertrek naar het vliegveld, we hadden namelijk een late vlucht terug.

Het liefst willen we in november weer terug voor de marathon en dan weer naar Gonny en Ton. Helemaal top!!

Gereisd met partner in januari 2019

fantastisch

Sonja Broekhuizen,
28-11-2018

Voor het eerst op Curacao hebben we enorm genoten van het prachtig, ruim, gezellig en sfeervol ingericht appartement (met keuken). Als we ‘s morgens wakker werden klonk het als in een vogelpark. Een heerlijk zwembad. Een mega grote tuin, van waaruit je een enorm kan genieten van het landschap. Een geweldig mooie en groene omgeving. Fan-tas-tische strandjes. De omgeving is prachtig groen, super relaxt, weg van de vele toeristen. En Gonny & Ton kennen alle ins en outs van het eiland. Kortom: van harte aan te bevelen...!

Gereisd met partner in november 2018

Prachtig, steeds weer een feest om hier te zijn

Ada Mantel,
9-11-2018

Wij zijn voor de 5e keer naar deze locatie geweest. De ligging is perfect. Rust en ruimte. Een mooi zwembad en een mooie ruime kamer. De gastvrouw en gastheer zijn top. Weten leuke adresjes om iets te ondernemen en voor een hapje en een drankje. Zeker aan te raden als je van rust houdt en ruimte houdt. En natuurliefhebber bent.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Olga,
31-10-2018

Super Plek !!

Ik sluit me volledig aan bij al mijn voorgangers! Ik kwam in een warm bad op alle fronten!

Het was gewoon heerlijk! Het totaalplaatje klopt voor mij helemaal!

De ruimte de natuur de rust de stijlvolle inrichting de oorverdovende stilte het zwembad de gastvrijheid de ligging de veiligheid de gezelligheid een plek om echt tot rust te komen! voor dit alles beoordeel ik mijn ervaring met een 10plus! En kom ik graag terug!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Heerlijke plek voelt echt als een thuis.

Lucette Keijzer,
21-10-2018

Wij zijn 12 dagen op curaçao geweest. Het ontvangst bij de Vila was warm en hartelijk wij voelde ons gelijk thuis. De villa ligt midden in de natuur, en vanaf je terras kijk je uit over de tuin en de aangrenzende natuur. Nadat wij ons appartement hadden gezien kregen wij een heerlijk koel drankje aangeboden.

Gonny verteld je enthousiast wat de mooie plekjes zijn van het eiland en geeft suggesties voor uitstapjes die passen bij je interesse, en ze helpt je met het boeken van uitstapjes.

Het appartement is schoon, de keuken is volledig ingericht en de badkamer was heerlijk ruim. Omdat er voor de tijd van het jaar veel regen viel was de klamboe een uitkomst, dat hield de muggen iets op afstand.

Bij het appartement ligt een heerlijk zwembad met ligstoelen om nog lekker in de avondzon na te genieten van de dag.

Een auto heb je wel nodig als je verblijft op dit deel van het eiland. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke studio op een heerlijk eiland.

Marijke Carduck,
17-10-2018

Prachtige grote studio. Van alle gemakken voorzien. Ligt in een onder architectuur verbouwd landhuis, midden in een tropische tuin, op een mooie rustige plek midden op het heerlijke eiland Curaçao. Kleinschalig project. Slechts 5 kamers te huur. Prachtig ontworpen zwembad in de tuin.

Eigenaren zijn Nederlands.

Super gastvrouw en gastheer. Zijn enorm goed thuis op het eiland. Staan hun gasten met raad en daad bij met (nuttige) tips, adviezen enz..

Zijn erg attent. Weten heel goed hoe ze hun oprechte interesse in hun gasten kunnen tonen, zonder opdringerig te zijn.

Een autootje huren is een vereiste. Er liggen heel veel prachtige strandjes in de buurt van villa San Sebastian. Er zijn ook heel wat culturele uitjes te ondernemen.

We waren er voor de tweede keer en zijn nog steeds laaiend enthousiast.

Top vakantie

Maaike en Arjen,
9-10-2018

Onze eerste keer op Curacao een vakantie om nooit te vergeten!

Aangekomen op Curacao stonden Gonnie en Ton ons al op te wachten en brachten ze ons naar hun Villa San Sebastian. Wij huurden daar een kamer die van alle gemakken was voorzien. Je kunt gebruik maken van het zwembad wat voor ons een groot plus punt was. Lekker afkoelen na een warme nacht of leuk uitje op het mooie Curacao. Villa San Sebastian is rustig gelegen en met je een huur auto ben je snel bij de mooie strandjes en leuke plekjes. Naast al dit moois was de gastvrijheid en hulp die geboden werd erg prettig! Wij voelden ons helemaal thuis en komen zeker terug!

Wilma,
6-10-2018

Eerste keer vakantie op curaçoa het was geweldig. Een heerlijk appertement op een heerlijk rustige plaats. Gonny en Ton waren heel vriendelijk en er behulpzaam en als we iets wilde weten over leuke plaatsen of over leuke eettentjes wisten ze ons erg leuk te adviseren . Een prachtig eiland en we gaan zeker nog een keer terug en gaan dan graag nog een keer bij Gonny en Ton in hun appartement logeren.

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa San Sebastian in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa San Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.