Villa San Sebastian

83 reviews over Villa San Sebastian in het Nederlands

Top vakantie

Maaike en Arjen
9-10-2018

Onze eerste keer op Curacao een vakantie om nooit te vergeten!

Aangekomen op Curacao stonden Gonnie en Ton ons al op te wachten en brachten ze ons naar hun Villa San Sebastian. Wij huurden daar een kamer die van alle gemakken was voorzien. Je kunt gebruik maken van het zwembad wat voor ons een groot plus punt was. Lekker afkoelen na een warme nacht of leuk uitje op het mooie Curacao. Villa San Sebastian is rustig gelegen en met je een huur auto ben je snel bij de mooie strandjes en leuke plekjes. Naast al dit moois was de gastvrijheid en hulp die geboden werd erg prettig! Wij voelden ons helemaal thuis en komen zeker terug!

Wilma
6-10-2018

Eerste keer vakantie op curaçoa het was geweldig. Een heerlijk appertement op een heerlijk rustige plaats. Gonny en Ton waren heel vriendelijk en er behulpzaam en als we iets wilde weten over leuke plaatsen of over leuke eettentjes wisten ze ons erg leuk te adviseren . Een prachtig eiland en we gaan zeker nog een keer terug en gaan dan graag nog een keer bij Gonny en Ton in hun appartement logeren.

Geweldig

Nel Damen
3-10-2018

Ons verblijf bij Villa San Sebastian voelde weer als thuiskomen op het prachtige eiland Curaçao. Gonnie en Ton, onze gastvrouw en gastheer stonden weer voor ons klaar met allerlei tips om lekker te kunnen genieten. We hebben genoten van het heerlijke zwembad, de rust en de gezelligheid. De verschillende eetgelegenheden, de prachtige stranden en de behulpzaamheid van de mensen was echt genieten. Het was voor mij de 2e keer dat ik hier was, maar er gaat zeker nog een 3e keer komen.

Als je houdt van mooie stranden, rust en gezelligheid is Villa San Sebastian zeker een aanrader. Gonnie en Ton nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en tot een volgende keer.

Geweldig

Tonnie Van Gils
2-10-2018

In een woord Geweldig. Voelt als thuiskomen. De rust ,locatie de fantastische gastvrouw en heer. De prachtigste stranden liggen hier en Willemstad ben je zo. Was de 5de keer en zeker niet de laatste😍

Bijzonder!

Katja
11-9-2018

Voor de allereerste keer op Curaçao en gelogeerd bij Villa San Sebastian. Prachtig gelegen in het minder toeristische gedeelte van het eiland maar juist wel het mooiste gedeelte van het eiland. Wat een rust. Mijn appartement was erg mooi ingericht, netjes en schoon. Op mijn veranda heb ik genoten van het uitzicht op de prachtige tuin, het mooi aangelegde zwembad, de vogeltjes en de hagedissen. Op 5 minuten rijden met de auto ligt Daaibooibaai, mijn favoriete strand(je). Het is er rustig, het water is heerlijk en je kunt er prachtig snorkelen. Maar ook andere baaitjes zijn tussen de 10 à 20 minuten bereikbaar. Gonny en Ton, de eigenaren, zijn erg gastvrij en kunnen je goed informeren over het eiland. Ik heb een geweldige tijd gehad, bedankt!

Wij zijn helemaal fan!!

Edy en Stefan
11-7-2018

Ook wij hebben voor de tweede keer in 1 van de prachtige appartementen van Gonny & Ton gelogeerd. Het voelde al meteen weer zo fijn en vertrouwd dat we direct tegen elkaar zeiden: Ok, er zal óók een derde keer volgen!

Het is er zo mooi, zo heerlijk rustig. Het appartement was top en het was leuk om Gonny & Ton weer terug te zien waar je altijd een gezellig babbeltje mee kan maken. Ze hebben mooie verhalen over het eiland en de bevolking en goede tips die de vakantie helemaal perfect maken.

Vandaar ons cijfer: 10! Alles klopt bij Villa San Sebastian. Geen enkele reden om ze een ander cijfer te geven.

Bedankt voor de gastvrijheid en tot zo snel mogelijk ;)

Snel weer!

Han&Yet
9-7-2018

Dit is zoals vakantie moet zijn! Wat een geweldig verblijf in San Sebastian. Prachtig appartement, heerlijk rustig met terras en een veranda, heel schoon en comfortabel. Aan alles is gedacht. Zeer gastvrije eigenaren!

Wij komen heel snel terug....

In één woord schitterend!!

Martin en Joke
28-5-2018

Het was voor ons, grootouders, ouders en 2 tieners een geweldige plek. Ook de hulpvaardigheid van Gonnie en Ton vonden wij zeer uitzonderlijk.

Geen betere plek om te verblijven!

Hans en Marijke
9-4-2018

Voor de tweede keer hebben we gelogeerd bij Gonny en Ton, wederom tot volle tevredenheid. Wat een heerlijke accommodatie om te verblijven. Veel rust, privacy en een mooie omgeving, vlakbij mooie strandjes. Het appartement is brandschoon en bovendien prettig om te verblijven.

Perfecte plek op Curaçao !

Thea & Paul
11-2-2018

Was onze 1e keer op Curaçao en wij hebben heerlijk genoten zeker van ons mooie rustige verblijf in Villa San Sebastian, met n heerlijk zwembad waar ik Thea echt van genoten heb. En wat een fijne mensen waren Gonny & Ton ze kwamen geregeld informeren of alles naar wens was en gaven ons tips en advies om onze vakantie zeker te doen slagen. Echt een aanrader! TOP !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa San Sebastian in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa San Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.