Villa San Sebastian

79 reviews over Villa San Sebastian in het Nederlands

Bijzonder!

Katja
11-9-2018

Voor de allereerste keer op Curaçao en gelogeerd bij Villa San Sebastian. Prachtig gelegen in het minder toeristische gedeelte van het eiland maar juist wel het mooiste gedeelte van het eiland. Wat een rust. Mijn appartement was erg mooi ingericht, netjes en schoon. Op mijn veranda heb ik genoten van het uitzicht op de prachtige tuin, het mooi aangelegde zwembad, de vogeltjes en de hagedissen. Op 5 minuten rijden met de auto ligt Daaibooibaai, mijn favoriete strand(je). Het is er rustig, het water is heerlijk en je kunt er prachtig snorkelen. Maar ook andere baaitjes zijn tussen de 10 à 20 minuten bereikbaar. Gonny en Ton, de eigenaren, zijn erg gastvrij en kunnen je goed informeren over het eiland. Ik heb een geweldige tijd gehad, bedankt!

Wij zijn helemaal fan!!

Edy en Stefan
11-7-2018

Ook wij hebben voor de tweede keer in 1 van de prachtige appartementen van Gonny & Ton gelogeerd. Het voelde al meteen weer zo fijn en vertrouwd dat we direct tegen elkaar zeiden: Ok, er zal óók een derde keer volgen!

Het is er zo mooi, zo heerlijk rustig. Het appartement was top en het was leuk om Gonny & Ton weer terug te zien waar je altijd een gezellig babbeltje mee kan maken. Ze hebben mooie verhalen over het eiland en de bevolking en goede tips die de vakantie helemaal perfect maken.

Vandaar ons cijfer: 10! Alles klopt bij Villa San Sebastian. Geen enkele reden om ze een ander cijfer te geven.

Bedankt voor de gastvrijheid en tot zo snel mogelijk ;)

Snel weer!

Han&Yet
9-7-2018

Dit is zoals vakantie moet zijn! Wat een geweldig verblijf in San Sebastian. Prachtig appartement, heerlijk rustig met terras en een veranda, heel schoon en comfortabel. Aan alles is gedacht. Zeer gastvrije eigenaren!

Wij komen heel snel terug....

In één woord schitterend!!

Martin en Joke
28-5-2018

Het was voor ons, grootouders, ouders en 2 tieners een geweldige plek. Ook de hulpvaardigheid van Gonnie en Ton vonden wij zeer uitzonderlijk.

Geen betere plek om te verblijven!

Hans en Marijke
9-4-2018

Voor de tweede keer hebben we gelogeerd bij Gonny en Ton, wederom tot volle tevredenheid. Wat een heerlijke accommodatie om te verblijven. Veel rust, privacy en een mooie omgeving, vlakbij mooie strandjes. Het appartement is brandschoon en bovendien prettig om te verblijven.

Perfecte plek op Curaçao !

Thea & Paul
11-2-2018

Was onze 1e keer op Curaçao en wij hebben heerlijk genoten zeker van ons mooie rustige verblijf in Villa San Sebastian, met n heerlijk zwembad waar ik Thea echt van genoten heb. En wat een fijne mensen waren Gonny & Ton ze kwamen geregeld informeren of alles naar wens was en gaven ons tips en advies om onze vakantie zeker te doen slagen. Echt een aanrader! TOP !!

Fantastische, rustige plek, lieve gastvrouw / heer

Jan Koonings
8-2-2018

De tuin is prachtig, het zwembad heerlijk, mooie appartementen met grote terrassen (porches). Van hieruit kun je met (huur-)auto prima het eiland ontdekken én van de rust ter plaatse genieten !

Heerlijke vakantie in prachtaccommodatie

A. van der Velden
23-1-2018

Het was een waar feest om 8 dagen lang te verblijven in Villa San Sebastian. We hadden werkelijk het idee dat we een beetje een eigen huis hadden op Curaçao. Gonny adviseerde ons over restaurants, plekken die wij toch wel moesten bezoeken, de leukste stranden en zorgde (samen met Ton) voor een warm welkom bij aankomst. Villa San Sebastian ligt op een van de leukste plekken van het eiland als je van rust houdt. Wij genoten van de stilte, de tuin, het kwetteren van de vogels bij zonsopkomst, een stiekem bezoekje van de honden aan onze porch. Als wij na een drukke dag terug reden naar de villa keken wij echt uit naar ons eigen plekje waar je prima kunt koken en de avond door kunt brengen, eventueel dobberend in het zwembad. Ook is het mogelijk een ontbijt te laten verzorgen, ook zeker een aanrader om jezelf een keer te verwennen, of bij een verblijf van minimaal 8 nachten. Gonny kwam regelmatig even langs om te informeren over onze dag en we wisselden info uit. Gonny tipte ons over gratis parkeren in Willemstad, midden in het centrum. Ook het advies om een rondleiding in Willemstad te volgen (Anko) was voor ons een schot in de roos, zeer informatief en leuk. Wij zijn altijd dol op nieuwe ontdekkingen, maar denken toch dat we hier nog wel een keer gaan terug komen. Wat wij ook nog willen benoemen en best belangrijk in dit digitale tijdperk is dat de wifi-kwaliteit heel erg goed is.

De 4 e keer en het blijft een geweldig verblijf

Ada en Ruud
17-12-2017

Gewoon alles geweldig. Mooie locatie. Perfecte stek om de westkant van Curacao te verkennen, maar ook even naar Wllimstad te gaan. Gonny en Ton zijn gastvrij, relaxed en geven je informatie over het eiland, leuke wandelingen, restaurantjes, kortom leuke tips. En dagje bij het zwembad relaxen is echt geen straf. Kortom een 10.

Perfecte plek op Curacao !

Hans en Lia
13-12-2017

Villa San Sebastian ligt aan een rustige straat in St. Willibrordus. Je komt hier tot rust, 's morgens word je gewekt door de vogels. Een heerlijk zwembad in de tuin, een fijn terras bij het zwembad en bij het appartement. Het appartement is ruim. Een auto is noodzakelijk, maar dat kan door de gastvrouw Gonny voor je geregeld worden.Mooie strandjes en prima eetgelegenheden zijn in de buurt, maar daarvoor is de auto nodig. Het is zeker geen nadeel, de mooiste stranden vind je aan deze kant van het eiland, je hoeft niet ver te rijden. Je kunt dan ook eens naar Willemstad, zeker de moeite waard! Voor tips kun je bij Gonny en haar man Ton terecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa San Sebastian in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa San Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.