Villa San Sebastian

Tonen op kaart

103 reviews over Villa San Sebastian

• 2019
    10Patricia W V D04-12-2019

Het was een gevoel van thuiskomen

Voor de 3e keer op Curacao en dit jaar voor de 2e keer bij Gonny en Ton....villa San Sebastian. De insteek van deze vakantie was voornamelijk rust, die we beiden even nodig hadden. En we hadden deze keer voornamelijk genoten van de zee, zon, strand en zwembad. Het doel van deze vakantie was ook het lopen van de Curacao marathon, welke Arvid als symbolisch gebaar voor ons neefje, de hele marathon heeft gelopen. Geweldig dat Ton en Gonny de moeite hebben genomen om hem bij de finish op te wachten. Samen met Gonny en Ton ook heerlijk gegeten bij Landhuis Klein Santa Martha. Wij hadden ze uitgenodigd als cadeautje voor hun 12,5 jarig huwelijk. Na de marathon hebben we samen nog genoten van een diner op het strand bij Karakter. Volgende keer hopen we het hele complex af te kunnen huren en met een aantal familieleden de vakantie hier door te brengen. Zij waren zeer enthousiast na onze verhalen. Lieve Gonny en Ton, bedankt!!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Edy Vink28-11-2019

Wederom heerlijk!

Dit was onze derde keer in Villa San Sebastian en ook deze keer hebben we weer 10 super fijne dagen gehad. Faya Lobi is een top appartementje om in te verblijven. Zo heerlijk wakker worden met het mooie lichtinval en het geluid van alleen maar vogels! Er gaat zeker weten een vierde keer komen bij Ton en Gonny. Lieve mensen die altijd voor je klaar staan en bij wie je terecht kan voor bijv goede restaurants, mooie strandjes of andere nuttige info over het leven op Curaçao. Daarbij is het gewoon altijd gezellig om even lekker met ze te kletsen! Je voelt je er thuis en je komt er werkelijk tot rust. Je zit middenin de natuur maar met de auto ben je binnen no time in Willemstad of op welk mooi strand dan ook. Voor ons is het de ideale plek en ook deze vakantie is weer voorbij gevlogen.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Jeffrey & Laura Bouman28-10-2019

De volgende keer kiezen wij San Sebastian weer!

Wij zijn vier jaar geleden al eens op Villa San Sebastian geweest en hebben toen een geweldige vakantie gehad. Voor onze honeymoon besloten wij naar Curaçao te gaan en weer te kiezen voor Villa San Sebastian. Gonny en Ton zijn super gastvrij en hebben gezorgd voor een onvergetelijke honeymoon. Wij verbleven in kamer Faya Lobi met uitzicht op het zwembad (super zwembad na een dag zon, zee en strand!). De villa heeft een ideale ligging op het eiland en alle mooie stranden zijn om de hoek te vinden. De supermarkt Centrum is op +- 15 minuten rijden van de Villa en Willemstad op +- 20 minuten rijden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Trudie v Lierop v Weelderen08-10-2019

Geweldig

Onze huwelijksreis doorgebracht in Villa Sebastián Prachtige appartementen en een fijne rustige omgeving met privé zwembad. Goed adres gekregen van de eigenaars om een auto te huren, het verhuurbedrijf haalde ons op van vliegveld Hato en bracht ons ook weer terug toen we weer naar huis gingen! Villa Sebastian ligt erg centraal, met de auto kom je binnen een mum van tijd bij prachtige strandjes waar ook de plaatselijke bevolking komt, heel gezellig en mooi! De eigenaars hebben ons tips gegeven om prachtige plaatsen te bezoeken en zorgden ook voor de boeking van excursies. Wij komen zeker nog een keer terug bij villa Sebastián! Dank Gonny en Ton (eigenaars)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Anne15-09-2019

Geweldige maand

Ik ben een maand in villa San Sebastian verbleven en ik heb het echt geweldig gehad. Gonny en Ton zijn super gastvrij en voor vragen of advies kan je altijd bij ze terecht. Ik was alleen op reis en kreeg een erg ‘welkom gevoel’. Ik ging vaak op stap met zowel Gonny en Ton als andere gasten. Tegelijkertijd is er genoeg privacy om je terug te trekken als je hier behoefte aan hebt. De kamers zijn ruim en schoon! De dag begon ik met een duik in het zwembad. De locatie is precies goed, aan de westkant bevinden zich de mooiste stranden en tegelijkertijd is het slechts 20 minuten rijden naar Willemstad. Kortom, villa San Sebastian is een echte aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Trees20-06-2019

Super fantastisch geweldig

Dit is een geweldig mooie plek om tot rust te komen. Schone appartementen . Goede adviezen over tripjes etc. Verzorgd zwembad. Erg creatief wat de appartementen betreft niet een is hetzelfde .

Gereisd met partner in mei 2019

• 9René en José31-05-2019

Nog een uurtje genieten van het fijne uitzicht op onze heerlijke veranda. Na 11 dagen vakantie verlaten we Curacau en vliegen we vanavond weer richting Nederland. Wederom enorm genoten van dit heerlijke eiland, mede dankzij ons fijne verblijf in Villa San Sebastián. De gastvrijheid van Gonny en Ton is enorm. Ze helpen je waar nodig en weten je altijd leuke ideetjes mee te geven om te doen of te bezoeken. Hun betrokkenheid is oprecht. De appartementen zijn fijn en compleet en met zorg ingericht. Ieder appartement heeft een heerlijke veranda met uitzicht op een enorme tuin. Een heerlijke (Zen) plek waar je de vogels hoort zingen, de hagedissen wonen en waar je helemaal tot rust komt. Het was onze tweede keer hier en zeker niet onze laatste. ❤️Villa San Sebastian tot ziens❤️

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Kees Duijvestein14-04-2019

prima plek, goede lokatie, volgend jaar weer

Wij waren hier op vakantie maar ook om oude vrienden te bezoeken; in 1964 / 1965 was ik in Curaçao als dienstplichtig mariniersofficier en vele malen daarna op vakantie en familiebezoek. Nu was het tijd om allerlei oude plekken weer te bezoeken en te zien hoe Curaçao is veranderd. Villa San Sebastian bleek hiervoor uitstekend. De plek zelf is comfortabel en goed in de wind waardoor geen last van muggen, ruime studio's, met een fijne porch en een mooi ontworpen zwembad op 20 meter afstand. De ligging op het eiland is prima, buiten de drukte, geen files en stranden, cultuur, natuur en recreatie in de omgeving. De warme ontvangst door Gonnie en Ton geven je het gevoel dat je nooit meer weg wil

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Gerard en Hermien Nijmeijer.29-03-2019

fantastische vakantie gehad

Villa San Sebastiaan ligt op het mooiste stukje van het eiland Curacau, je zit dicht bij de mooiste strandjes, waar je heerlijk kunt snorkelen , waar je mooie vissen en schildpadden ziet. het is er heerlijk rustig, altijd mooi weer. je kunt hier lekker eten. een auto huren is echt een aanrader, zodat je overal heen kunt op het eiland. willemstad is mooi om te zien.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Mieke en René27-03-2019

Fantastische locatie!

Wij zijn vaker op Curacao geweest, maar waren blij verrast door deze mooie locatie! Mooi ruim appartement, van alle gemakken voorzien en met een ruime porche. Gastvrouw Gonny en haar man Ton zijn heel goed op de hoogte van alles wat er leeft en te doen is op Curacao en voorzien je met liefde en plezier van de nodige informatie. De locatie ligt aan de westkant van het eiland, vlakbij verschillende stranden en natuurgebieden. De tuin zelf is enorm ruim, mooi aangelegd en heeft een heel mooi zwembad. 's Morgens word je gewekt door de vogels en de zon, heerlijk! Mochten wij weer naar Curacao gaan komen wij hier zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2019

2 tips over Villa San Sebastian

• Tim, 03-11-2014

elke kamer is goed maar de Heliconia heeft naast het terras een boom waar overdag de vogels rond vliegen en 's avonds de vleermuizen. Die zorgen voor goed gezelschap

• Jackie zonnenberg, 10-03-2015

Echt een aanrader! Heerlijk op het mooiste gedeelte van het eiland..

0 vragen over Villa San Sebastian

Villa San Sebastian info