Villa San Sebastian

88 reviews over Villa San Sebastian in het Nederlands

fantastisch

Sonja Broekhuizen,
28-11-2018

Voor het eerst op Curacao hebben we enorm genoten van het prachtig, ruim, gezellig en sfeervol ingericht appartement (met keuken). Als we ‘s morgens wakker werden klonk het als in een vogelpark. Een heerlijk zwembad. Een mega grote tuin, van waaruit je een enorm kan genieten van het landschap. Een geweldig mooie en groene omgeving. Fan-tas-tische strandjes. De omgeving is prachtig groen, super relaxt, weg van de vele toeristen. En Gonny & Ton kennen alle ins en outs van het eiland. Kortom: van harte aan te bevelen...!

Prachtig, steeds weer een feest om hier te zijn

Ada Mantel,
9-11-2018

Wij zijn voor de 5e keer naar deze locatie geweest. De ligging is perfect. Rust en ruimte. Een mooi zwembad en een mooie ruime kamer. De gastvrouw en gastheer zijn top. Weten leuke adresjes om iets te ondernemen en voor een hapje en een drankje. Zeker aan te raden als je van rust houdt en ruimte houdt. En natuurliefhebber bent.

Super

Olga,
31-10-2018

Super Plek !!

Ik sluit me volledig aan bij al mijn voorgangers! Ik kwam in een warm bad op alle fronten!

Het was gewoon heerlijk! Het totaalplaatje klopt voor mij helemaal!

De ruimte de natuur de rust de stijlvolle inrichting de oorverdovende stilte het zwembad de gastvrijheid de ligging de veiligheid de gezelligheid een plek om echt tot rust te komen! voor dit alles beoordeel ik mijn ervaring met een 10plus! En kom ik graag terug!

Heerlijke plek voelt echt als een thuis.

Lucette Keijzer,
21-10-2018

Wij zijn 12 dagen op curaçao geweest. Het ontvangst bij de Vila was warm en hartelijk wij voelde ons gelijk thuis. De villa ligt midden in de natuur, en vanaf je terras kijk je uit over de tuin en de aangrenzende natuur. Nadat wij ons appartement hadden gezien kregen wij een heerlijk koel drankje aangeboden.

Gonny verteld je enthousiast wat de mooie plekjes zijn van het eiland en geeft suggesties voor uitstapjes die passen bij je interesse, en ze helpt je met het boeken van uitstapjes.

Het appartement is schoon, de keuken is volledig ingericht en de badkamer was heerlijk ruim. Omdat er voor de tijd van het jaar veel regen viel was de klamboe een uitkomst, dat hield de muggen iets op afstand.

Bij het appartement ligt een heerlijk zwembad met ligstoelen om nog lekker in de avondzon na te genieten van de dag.

Een auto heb je wel nodig als je verblijft op dit deel van het eiland. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Heerlijke studio op een heerlijk eiland.

Marijke Carduck,
17-10-2018

Prachtige grote studio. Van alle gemakken voorzien. Ligt in een onder architectuur verbouwd landhuis, midden in een tropische tuin, op een mooie rustige plek midden op het heerlijke eiland Curaçao. Kleinschalig project. Slechts 5 kamers te huur. Prachtig ontworpen zwembad in de tuin.

Eigenaren zijn Nederlands.

Super gastvrouw en gastheer. Zijn enorm goed thuis op het eiland. Staan hun gasten met raad en daad bij met (nuttige) tips, adviezen enz..

Zijn erg attent. Weten heel goed hoe ze hun oprechte interesse in hun gasten kunnen tonen, zonder opdringerig te zijn.

Een autootje huren is een vereiste. Er liggen heel veel prachtige strandjes in de buurt van villa San Sebastian. Er zijn ook heel wat culturele uitjes te ondernemen.

We waren er voor de tweede keer en zijn nog steeds laaiend enthousiast.

Top vakantie

Maaike en Arjen,
9-10-2018

Onze eerste keer op Curacao een vakantie om nooit te vergeten!

Aangekomen op Curacao stonden Gonnie en Ton ons al op te wachten en brachten ze ons naar hun Villa San Sebastian. Wij huurden daar een kamer die van alle gemakken was voorzien. Je kunt gebruik maken van het zwembad wat voor ons een groot plus punt was. Lekker afkoelen na een warme nacht of leuk uitje op het mooie Curacao. Villa San Sebastian is rustig gelegen en met je een huur auto ben je snel bij de mooie strandjes en leuke plekjes. Naast al dit moois was de gastvrijheid en hulp die geboden werd erg prettig! Wij voelden ons helemaal thuis en komen zeker terug!

Wilma,
6-10-2018

Eerste keer vakantie op curaçoa het was geweldig. Een heerlijk appertement op een heerlijk rustige plaats. Gonny en Ton waren heel vriendelijk en er behulpzaam en als we iets wilde weten over leuke plaatsen of over leuke eettentjes wisten ze ons erg leuk te adviseren . Een prachtig eiland en we gaan zeker nog een keer terug en gaan dan graag nog een keer bij Gonny en Ton in hun appartement logeren.

Geweldig

Nel Damen,
3-10-2018

Ons verblijf bij Villa San Sebastian voelde weer als thuiskomen op het prachtige eiland Curaçao. Gonnie en Ton, onze gastvrouw en gastheer stonden weer voor ons klaar met allerlei tips om lekker te kunnen genieten. We hebben genoten van het heerlijke zwembad, de rust en de gezelligheid. De verschillende eetgelegenheden, de prachtige stranden en de behulpzaamheid van de mensen was echt genieten. Het was voor mij de 2e keer dat ik hier was, maar er gaat zeker nog een 3e keer komen.

Als je houdt van mooie stranden, rust en gezelligheid is Villa San Sebastian zeker een aanrader. Gonnie en Ton nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en tot een volgende keer.

Geweldig

Tonnie Van Gils,
2-10-2018

In een woord Geweldig. Voelt als thuiskomen. De rust ,locatie de fantastische gastvrouw en heer. De prachtigste stranden liggen hier en Willemstad ben je zo. Was de 5de keer en zeker niet de laatste😍

Bijzonder!

Katja,
11-9-2018

Voor de allereerste keer op Curaçao en gelogeerd bij Villa San Sebastian. Prachtig gelegen in het minder toeristische gedeelte van het eiland maar juist wel het mooiste gedeelte van het eiland. Wat een rust. Mijn appartement was erg mooi ingericht, netjes en schoon. Op mijn veranda heb ik genoten van het uitzicht op de prachtige tuin, het mooi aangelegde zwembad, de vogeltjes en de hagedissen. Op 5 minuten rijden met de auto ligt Daaibooibaai, mijn favoriete strand(je). Het is er rustig, het water is heerlijk en je kunt er prachtig snorkelen. Maar ook andere baaitjes zijn tussen de 10 à 20 minuten bereikbaar. Gonny en Ton, de eigenaren, zijn erg gastvrij en kunnen je goed informeren over het eiland. Ik heb een geweldige tijd gehad, bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa San Sebastian in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa San Sebastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.