Géén boekingskosten
CuraçaoCuraçaoCuraçaoHotels CuraçaoHotel Rancho El Sobrino Resort

Hotel Rancho El Sobrino Resort

CuraçaoCuraçaoCuraçao

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rancho El Sobrino Resort voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 16 reviews

• Minder dan 1km van het strand

17 Reviews over Rancho El Sobrino Resort

• 7Teun20-02-2019

Okay maar niet geweldig

Wij zijn 5 dagen bij Rancho El Sobrino geweest en hoewel best okay, hadden we meer verwacht. We vonden het een beetje kitsch aanvoelen en niet echt levendig. Onze studio op de begane grond grenstte aan het zwembad en had daarom alleen een bankje buiten - de tafel + stoelen stonden binnen in het keukentje en dat vonden we jammer, aangezien je in dit klimaat toch het liefst alles buiten doet. (3 studio's op de 1e verdieping hebben wél een buitenbalkonnetje met tafel & stoelen). Hoewel goed schoongemaakt, was alles in de keuken wat spartaans en ouderwets en was de koelkast best luidruchtig (niet zo handig als je in dezelfde ruimte slaapt). Geen klamboe aanwezig, ook niet op verzoek, ondanks dat dit wel op de website staat. Wel handig dat er een restaurant is, wat bij vlagen druk is en best volstaat. Al met al best okay, maar kan beter.

• 8Wilma Paarhuis17-05-2015

Geweldige omgeving en appartement !

We hebben een geweldige tijd gehad. Auto huren is inderdaad een must. We hadden een fly-drive vakantie geboekt dus was dat geen probleem. Omgeving is rustig, personeel fantastisch. Toen het onverwachts druk werd in het restaurant hielp ook de eigenaar een handje mee. Sfeer relaxed. In de omgeving zijn weinig restaurants, dus lekker eten in bijbehorend restaurant of zelf eten klaarmaken. Hebben bijna alle strandjes bezocht en de nodige toeristische attracties zoals Sheta Bota Park en Christoffelpark en landhuis De Grote Knip. Met als hoogtepunt voor ons het zwemmen met dolfijnen !! Niet te beschrijven zo leuk. 2x per week worden de kamers schoongemaakt maar als iets op is hoef je het maar te vragen en je krijgt het.

• 8Streden30-07-2013

Leuk voor een paar dagen.

Het resort is kleinschalig en leuk opgezet. Leuk zwembadje erbij. Het appartementje dat wij hadden was ruim genoeg. 2 slaapkamers, een eenvoudige badkamer, op de bovenverdieping een ruime keuken met balkon. Volgens de eigenaar is de periode mei tot oktober laag seizoen dus als je in deze periode boekt moet je er rekening mee houden dat er niet zoveel te beleven is. Het restaurant plus bar sluit vroeg, rond 21:30 en dan is er niets meer te beleven. Ook in de omgeving is er 's avonds weinig vertier. Dichtbijzijnde supermarkt is in Barber op zo'n 12 minuten rijden. Voordeel is wel dat je in de buurt van leuke strandjes zit, grote knip, playa forti en playa kalki, erg mooi om te snorkelen. Ook park Christoffelberg, Shete boca en Museum Tula zitten vlakbij, allemaal de moeite waard. Het eten in het restaurant was redelijk, maar ze hadden lang niet alles wat op de kaart stond, misschien omdat het laagseizoen was. Kortom, wel een aanrader op het rustige gedeelte van Curaçao!

• 10Johanna21-02-2013

The Place To Be, heerlijk, relaxed, rust

Wij hebben een hele gezellige tijd doorgebracht. Het is op Westpunt, Bandabou gelegen, met de mooiste stranden van heel Curacao en niet te vergeten het rustige en groene karakter van Bandabou. Sowieso als je op Curacao bent zou ik een auto huren voor boodschappen en vooral om elke dag naar een ander mooi strand te rijden of naar Christoffelpark te gaan. Het personeel is superaardig en behulpzaam om je met je vragen te helpen of iets te regelen voor je zodat je het gevoel van vakantie behoudt. Alles wordt door ze geregeld, indien mogelijk. Voor de rest is het gewoon een lekker gezellig opgezette resort, een soort familiegevoel krijg je erbij. Wij komen volgend jaar zeker weer terug, oftewel een echte aanrader dit resort.

• 8Bram Nagel03-10-2012

heerlijke plek

Voor een paar zonder kinderen is dit de plek! We hebben hier een perfect verblijf gehad ook het restautant is verrassend goed, hier hebben we meerdere malen gegeten waarbij Rancho Fajitas een aanrader is! Mochten we weer de mogenlijkheid hebben om nog eens naar Curacau gaan dan wordt Rancho El Sobrino reker weer onze thuisbasis.

• 8Ellen Broere en John Schrevelius23-07-2012

Voor herhaling vatbaar !

Normaal kamperen wij met een grote tent, binnen Europa. Dit was het eerste jaar dat wij zonder kinderen op vakantie gingen, met een beperkt budget. In combinatie met de vliegreis waren deze 14 dagen in Rancho el Sobrino, voor ons betaalbaar. En we hebben het prima gehad ! Wij hadden een studio met uitzicht op het zwembad. Het geheel is sober, maar als we enorme luxe hadden gewild, hadden we ander budget moeten hebben. We hadden heerlijke bedden, ruimte voldoende voor samen, een zeer eenvoudige badkamer maar met heet water en een minimaal ingerichte keuken. Het personeel was uiterst vriendelijk, van eigenaar tot kamermeisje ! We hebben veel info gekregen over de omgeving en tips waar we naar toe zouden moeten gaan. Buiten de weekenden om was het er heerlijk rustig. Wij hebben twee keer in het restaurant gegeten en dit was erg lekker. De gehele Rancho is gezellig en warm, maar sober. Voor ons dus zeer geschikt omdat wij niet op zoek waren naar 5-sterren luxe !

• 10Peter11-07-2012

Prachtig en gezellig resort

Een schoon en mooi resort, heerlijk genoten van onze vakantie. Het personeel is zeer vriendlijk. Mooie kamers en een zwembad met leuke glijbaan.

• 8Natasha Mook06-07-2012

Fantastische plek, echt een aanrader

We hebben twee fantastische weken doorgebracht bij Rancho El Sobrino. Een prachtig resort op Westpunt Curacao. Het personeel was echt geweldig en stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. We hadden ook een auto gehuurd om de mooie stranden in de buurt van Westpunt te bezoeken. Westpunt is echt een geweldige plek voor iedereen die lekker tot rust wil komen en genieten van mooie stranden. We raden Rancho aan een ieder aan die opzoek is naar een relaxe vakantie in een gezelige familie sfeer. Wij gaan in elk geval gauw weer een keer terug naar dit resort.

• 8Fred Jansens07-04-2012

Heerlijk!

Ik woon op Curacao en zijn een lang weekend hier geweest om even de drukte in Willemstad te ontlopen. Heerlijk rustig resort met een fijn zwembad. Kamers zijn knus en gezellig. Restaurant heel goed eten. Vriendelijk personeel die alles doen om je een fijn verblijf te geven. Als je van rust en natuur houdt is dit zeker een aanrader. Een auto is wel handig voor als je wat boodschappen wilt doen of toch de stad in wil. Volgend jaar komen we zeker weer een weekendje relaxen. Fam. Jansens

• 8Rene2902-02-2012

leuke vakantie

Wij zijn net terug van 16 dagen vakantie in Rancho El Sobrino Resort wat een aangename ervaring was. Je zit midden in het rustige gedeelte van Curacao wat voor ons erg fijn was. Een auto is echt wel een must omdat er vrij weinig in de buurt zit. Dus als je rust wilt, moet je zeker naar Rancho gaan. We hebben er goed gegeten en het ontbijt was goed en veel (wat voor ons inbegrepen was). Je kreeg er eieren, bacon, koffie of thee, yoghurt, een sapje, brood met beleg en soms een pannenkoek. 's Avonds kon je er goed eten en was het personeel wel vriendelijk. Soms zag je wel aan de gezichten dat ze er niet zoveel zin in hadden. Je zag wel in die 2 weken dat er veel veranderingen waren qua personeel. Els is de manager en ze doet het erg goed en is gastgericht. Onze kamer (nummer 20) was erg ruim en vrij schoon. Het complex geeft een beetje de caribische/mexicaanse sfeer weg en dat lukt vrij aardig. Bedankt namens de heer Sterke en de heer Moerkens voor de geweldige vakantie!

Hotel Rancho El Sobrino Resort info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)