Appartement

2007

Posmaria heeft twee appartementen

Mevr. Y. Quadflieg-Walravens
31-10-2007

Posmaria heeft twee appartementen.Ze zijn eenvoudig, maar doeltreffend ingericht. De slaapkamers hebben airco. Het terras (met "open" trap) is niet geschikt voor heel kleine kinderen. Het ligt in een rustig dorp, ongeveer 500 meter van het strand. Eventueel is er ook een auto te huren, wat ik iedereen aan kan raden.

Gereisd Familie in oktober 2007

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Posmaria in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Posmaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.