Villa Park Coral Estate

Villa
Villa Park Coral Estate
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Coral Estate voor je op een rij gezet:

Laatste review

Droomverblijf in Villa Despacito 626!

Edith Zaicsek,
5-12-2018

De vakantievilla's zijn particulier eigendom. Villa Despacitao 626 waar wij verbleven, is een groot vakantiehuis(je) met een eigen zwembad in een mooie tuin en aan de voorkant een grote veranda met heel in de verte zicht op de blauwe zee. We hebben echt genoten van ons verblijf in de volledig ingerichte villa met 3 slaapkamers en 3 badkamers, een ruime living en een fijne keuken (uitzondering: de combi-oven die kapot was en niet tijdens ons verblijf van 8 nachten vervangen is). In de achtertuin staat een mooie steigerhouten loungeset onder een palapa met een palmbladeren dak en een knalblauw schuurtje met de zwembadpomp en een wasmachine. De villa is van buiten Caribisch blauw geschilderd en van binnen helder wit. Er kan TV worden gekeken via Apple-TV, dus geen Nederlandse zenders. Onder de palapa en in de woonkamer hangt een Sonos box, super! De villa is een aanrader, over de organisatie Coral Estate Services zijn wij minder te spreken

Kenmerken
Restaurant
Sauna

32 reviews over Villa Park Coral Estate in het Nederlands

Droomverblijf in Villa Despacito 626!

Edith Zaicsek,
5-12-2018

Gewoon perfect,,,

Tom korstanje,
4-6-2018

Super villa op geweldige locatie

Met andere woorden een Topper.

Els,
28-4-2018

Een auto heb je zeker nodig als je naar dit paradijs gaat, maar verder is het een echte aanrader, mooie studio met altijd uitzicht op de Caribische zee, een prima restaurant genaamd Karakter, een super zwembad en fantastische snorkel-en duik mogelijkheden.

Super verblijf!

Femke,
11-4-2018

Super studio’s/appartementen. Buitenkeuken is geweldig! Fijn zwembad en restaurant met heerlijk ontbijt. Hele mooie Spa!! Op een rustige plek van het eiland, heerlijk als je meer opzoek bent naar rust. Dus niet bij jan thiel of mambo beach in de buurt.

Fantastisch voor rustzoekers

Mirjam,
17-10-2017

Prachtige villa met zwembad(je), uitstekende ontvangst. Wel erg afgelegen, strand niet bijzonder sfeervol. De foto's van het zwembad vertekenen erg. Het is zeker niet zo groot als het lijkt en ligt ook niet direct aan zee. Bovendien is het niet vrij toegankelijk hetgeen niet vermeld wordt in de reisinformatie. Doordat het huis zo mooi was en we een prachtig uitzicht hadden, was het wel een bijzondere ervaring maar volgende keer zoeken we een accommodatie dichter bij de stad en met meer sfeer en vertier.

Heerlijke luxe vakantie op Curacao!

Vincent,
11-5-2017

Met jong gezin; kinderen 7 en 11 voor de 2e keer een villa gehuurd met privé zwembad. Perfecte vakantie; luxe villa met alles aanwezig; fantastisch uitzicht over de zee, volop privacy; wifi top. Schoonmaakservice perfect nog niet eerder meegemaakt bij een rental dat er zo regelmatig en goed werd schoongemaakt. Personeel zeer servicegericht. Restaurant karakter wederom goed bevallen; zeer vriendelijk personeel, goed eten en het nieuwe zwembad bij Koraal perfecte aanvulling op het strand. kortom; met jong gezin als uitvalsbasis voor de relaxte strandjes en Willemstad/Westpunt de perfecte luxe vakantie!

Super!

mia Valckx de visser,
14-4-2017

Voor mensen die van rust houden,weg van de drukte.

Heerlijk restaurant,Karakter,en leuke Bar boven.

Studio was spinternieuw,niets op aan te merken.

Minpuntje was wel ,dat na 3 dagen de badlakens werden verwisseld,met de tropische

temperaturen,is het wel fijn om na de dag een frisse handdoek en badlakens

Perfect!

Pieter,
27-2-2017

Wij zijn net terug van een verblijf van ruim een week in een VIP Studio.

We hadden feitelijk geboekt omdat alle foto's die we tot dusverre gezien hadden, ons wel bevielen. En we zijn positief verrast!

Al bij aankomst valt op hoe netjes alles er uit ziet. We werden hartelijk ontvangen en naar onze Studio gebracht die tiptop in orde was. Het zag er allemaal keurig verzorgd en schoon uit.

Op het complex zelf wordt alles keurig bijgehouden. Ik zag de tuinman op een gegeven moment een heggetje bijknippen: er kwam nog net geen waterpas bij kijken. ;-)

De VIP Studio's hebben een vrij uitzicht op zee. Dus iedere avond kun je genieten van een mooie zonsondergang.

De huurders van de VIP Studio's beschikken over een privé tuintje met een klein zwembad (lees: grote badkuip) erbij. Alles in de tuin stond in bloei en dat bracht met zich mee dat er een keur aan vogels te zien was (inclusief kolibri's).

Op het complex zijn twee restaurants (Karakter en Koraal) die beiden uitstekende maaltijden serveren. Bij Karakter is het ook heerlijk luieren op hun strand (consumptie verplicht), op dagen dat je eens geen zin hebt om op stap te gaan.

Het was voor ons een eerste kennismaking met Curaçao, en deze is dankzij Coral Estate meer dan goed bevallen.

Wel twee kleine suggesties:

We misten in de studio (of op het balkon) een klein eettafeltje met 2 stoelen er bij. Dat zou het ontbijten wat makkelijker maken. En ik maak (en bewerk) onderweg bijvoorbeeld graag foto's. Er was nu niet echt een lekkere plek beschikbaar om dat te doen.

Een klein winkeltje op het complex met wat simpele zaken zoals een drankje, sapje, koekje, boterham en beleg zou misschien wel een aardige aanvulling zijn.

Maar zoals het er nu naar uitziet, komen wij zeker nog een keer terug! ;-)

Zeer comfortabel

Ruud
11-12-2016

Zeer comfortabel

Vriendelijke en behulpzame service

Schoon en rustig

Jammer van niet werkende WiFi

Aanrader!

Heerlijk eten en drinken in restaurants.

Fantastische wellness

Gratis huurauto

Bij de eerste aankomst waren onze namen niet bekend bij de security

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Park Coral Estate in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Park Coral Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.