Villa Park Coral Estate

Villa
Villa Park Coral Estate
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Coral Estate voor je op een rij gezet:

31 reviews over Villa Park Coral Estate in het Nederlands

Gewoon perfect,,,

Tom korstanje
4-6-2018

Super villa op geweldige locatie

Met andere woorden een Topper.

Els
28-4-2018

Een auto heb je zeker nodig als je naar dit paradijs gaat, maar verder is het een echte aanrader, mooie studio met altijd uitzicht op de Caribische zee, een prima restaurant genaamd Karakter, een super zwembad en fantastische snorkel-en duik mogelijkheden.

Super verblijf!

Femke
11-4-2018

Super studio’s/appartementen. Buitenkeuken is geweldig! Fijn zwembad en restaurant met heerlijk ontbijt. Hele mooie Spa!! Op een rustige plek van het eiland, heerlijk als je meer opzoek bent naar rust. Dus niet bij jan thiel of mambo beach in de buurt.

Fantastisch voor rustzoekers

Mirjam
17-10-2017

Prachtige villa met zwembad(je), uitstekende ontvangst. Wel erg afgelegen, strand niet bijzonder sfeervol. De foto's van het zwembad vertekenen erg. Het is zeker niet zo groot als het lijkt en ligt ook niet direct aan zee. Bovendien is het niet vrij toegankelijk hetgeen niet vermeld wordt in de reisinformatie. Doordat het huis zo mooi was en we een prachtig uitzicht hadden, was het wel een bijzondere ervaring maar volgende keer zoeken we een accommodatie dichter bij de stad en met meer sfeer en vertier.

Heerlijke luxe vakantie op Curacao!

Vincent
11-5-2017

Met jong gezin; kinderen 7 en 11 voor de 2e keer een villa gehuurd met privé zwembad. Perfecte vakantie; luxe villa met alles aanwezig; fantastisch uitzicht over de zee, volop privacy; wifi top. Schoonmaakservice perfect nog niet eerder meegemaakt bij een rental dat er zo regelmatig en goed werd schoongemaakt. Personeel zeer servicegericht. Restaurant karakter wederom goed bevallen; zeer vriendelijk personeel, goed eten en het nieuwe zwembad bij Koraal perfecte aanvulling op het strand. kortom; met jong gezin als uitvalsbasis voor de relaxte strandjes en Willemstad/Westpunt de perfecte luxe vakantie!

Super!

mia Valckx de visser
14-4-2017

Voor mensen die van rust houden,weg van de drukte.

Heerlijk restaurant,Karakter,en leuke Bar boven.

Studio was spinternieuw,niets op aan te merken.

Minpuntje was wel ,dat na 3 dagen de badlakens werden verwisseld,met de tropische

temperaturen,is het wel fijn om na de dag een frisse handdoek en badlakens

Perfect!

Pieter
27-2-2017

Wij zijn net terug van een verblijf van ruim een week in een VIP Studio.

We hadden feitelijk geboekt omdat alle foto's die we tot dusverre gezien hadden, ons wel bevielen. En we zijn positief verrast!

Al bij aankomst valt op hoe netjes alles er uit ziet. We werden hartelijk ontvangen en naar onze Studio gebracht die tiptop in orde was. Het zag er allemaal keurig verzorgd en schoon uit.

Op het complex zelf wordt alles keurig bijgehouden. Ik zag de tuinman op een gegeven moment een heggetje bijknippen: er kwam nog net geen waterpas bij kijken. ;-)

De VIP Studio's hebben een vrij uitzicht op zee. Dus iedere avond kun je genieten van een mooie zonsondergang.

De huurders van de VIP Studio's beschikken over een privé tuintje met een klein zwembad (lees: grote badkuip) erbij. Alles in de tuin stond in bloei en dat bracht met zich mee dat er een keur aan vogels te zien was (inclusief kolibri's).

Op het complex zijn twee restaurants (Karakter en Koraal) die beiden uitstekende maaltijden serveren. Bij Karakter is het ook heerlijk luieren op hun strand (consumptie verplicht), op dagen dat je eens geen zin hebt om op stap te gaan.

Het was voor ons een eerste kennismaking met Curaçao, en deze is dankzij Coral Estate meer dan goed bevallen.

Wel twee kleine suggesties:

We misten in de studio (of op het balkon) een klein eettafeltje met 2 stoelen er bij. Dat zou het ontbijten wat makkelijker maken. En ik maak (en bewerk) onderweg bijvoorbeeld graag foto's. Er was nu niet echt een lekkere plek beschikbaar om dat te doen.

Een klein winkeltje op het complex met wat simpele zaken zoals een drankje, sapje, koekje, boterham en beleg zou misschien wel een aardige aanvulling zijn.

Maar zoals het er nu naar uitziet, komen wij zeker nog een keer terug! ;-)

Zeer comfortabel

Ruud
11-12-2016

Zeer comfortabel

Vriendelijke en behulpzame service

Schoon en rustig

Jammer van niet werkende WiFi

Aanrader!

Heerlijk verblijf op prachtig rustig resort

Roelofs
27-11-2016

Heerlijk eten en drinken in restaurants.

Fantastische wellness

Gratis huurauto

Bij de eerste aankomst waren onze namen niet bekend bij de security

Heerlijke oase van rust en natuur

Roy
21-11-2016

Een aantal nachten in de studio verbleven. Wat een schitterend plekje op prachtig Curacao. Alles is netjes en mooi, het uitzicht is adembenemend, en het restaurant geweldig.

Bij de studio's kun je een gratis auto krijgen, wat het qua kosten natuurlijk ideaal maakt. In een half uurtje ben je in Willemstad, maar het is nog mooier om naar het westen te gaan en daar de mooiste stranden van het eiland te ontdekken.

Het ontbijt is prachtig in de ochtend, en er is denk ik geen beter restaurant. Zorg dat je op de heenweg wel voldoende boodschappen doet, dan hoef je er niet uit. De super is wel een stukje van het park namelijk.

Kortom, een perfecte plek voor als je eens wat anders wilt op Curacao.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Park Coral Estate in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Park Coral Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Park Coral Estate scoort een 8.83 uit 10 op basis van 31 reviews.