Villa Ocean View

Villa
Villa Ocean View
9,4

11 reviews over Villa Ocean View in het Nederlands

Zeer goed verblijf met geen op of aanmerkingen

Peter en Sacha
3-11-2017

Eind oktober kleine twee weken villa ocean vieuw gehuurd. Deze villa is werkelijk voorzien van alles! Niets ontbreekt en de wifi verbinding is perfect. Toch ook belangrijk voor het contact met het thuis front. De woning was brandschoon toen we aankwamen en we hebben voor geen enkele verassing gestaan. Precies zoals verhuurder aangeeft. Wat we als zeer fijn hebben beschouwd is het feit dat je iets afspreekt en dat er niets is dat anders is dan afgesproken. Voornamelijk ik ben hierin erg kritisch. Ik beoordeel dit dan ook met een dikke tien!

We hebben er ook een auto bij gehuurd wat erg goed was en vooral niet duur. De centrale ligging zorgt ervoor dat je in 10 minuten op een van de mooie stranden zit.

Ook nog een belangrijk puntje is de borg. Wij waren zon 10% kwijt van het borgbedrag aan elektra en water. We hebben absoluut niet zuinig gedaan met airco en water. Tot mijn verbazing stond het bedrag wat we nog terugkregen binnen 48 uur weer op onze rekening! Top en we komen zeker terug!

Voor de villa opties lees hieronder de recensies, die kloppen gewoon.

Kortom een aanrader voor iedereen.

Prachtige Villa met uitzicht op zee

Gerhard
15-2-2017

We hebben 10 dagen de Villa Ocean View gehuurd. Een prachtige villa aan de rand van Grote berg. Uitzicht op zee en met een prachtig zwembad. Ik heb me uitstekend vermaakt met de App Flight Radar waarmee je heel leuk de vliegtuigen kunt spotten die (niet hinderlijk) laag overvliegen.

De voorbereiding was perfect met veel informatie van VVVCuracao.

We waren er in februari 2017. Het fijnste aan de villa is de zee van ruimte binnen, ruime slaapkamers voorzien van Airco en 2 flinke badkamers.

De keuken is groot, compleet en van alle gemakken voorzien. In de huiskamer zijn we amper geweest omdat je er prima buiten kunt leven onder het enorme afdak met zitje en eettafel, wel goed insmeren tegen de muggen, maar dat moet je overal in Curaçao.

Je moet er wel een auto bij huren want in Grote Berg is verder niets te beleven. Het restaurant "de Buurvrouw" is redelijk dichtbij en heel erg goed.

De bedden zijn wat aan de harde kant vonden wij.

Ook de beheerders zijn hele leuke mensen en komen regelmatig langs om het zwembad schoon te maken.

Kortom, als we een cijfer moesten geven, een dikke 9.

Paradijs op Curacao

Jan en Zwaan
13-2-2017

Er is geen enkel minpunt op te noemen. Een prachtig huis met hele goede voorzieningen. Een geweldig uitzicht op zee en een prima zwembad. Alle lof voor Friso en Bettie, de beheerders. Het huis is erg schoon, niks op aan te merken. Ze halen je van het vliegveld af en brengen je snel naar het huis. Als er iets is, even een belletje en ze staan binnen een mum van tijd voor de deur. Huis en zwembad worden prima onderhouden door hun en dat is veel waard in de tropen.

Super Villa, centraal gelegen, veilige wijk,

Jos & Saskia
1-10-2016

Dit is echt een mooie villa die perfect op de wind staat. Het zwembad is heel mooi en in de achtertuin heb je alle privacy waar je uitkijkt op het groen en de zee. Alles is aanwezig voor een fijn verblijf, de veranda is echt heel fijn is gewoon je tweede huiskamer. Alleen moet je de leguanen niet voeren anders poepen ze in je zwembad!!!Echt niet fijn.

We werden door de beheerders Friso en Bettie met een welkomst drankje ontvangen. Hele vriendelijke mensen die hun best doen om hett naar je zin te maken.

Werkelijk fantastisch !

Maria en Harm
5-3-2016

Alles was super!

Kan geen enkel minpunt bedenken, alleen dat 3 weken nog tekort was !

Beste Maria en Harm,

heel hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat Villa Ocean View jullie zo goed bevallen is.

Graag ontvangen we jullie een volgende keer weer als 'onze gasten'. Maar dan voor meer dan 3 weken?

heerlijk

Dannenberg
17-1-2016

De ligging van het ruime huis midden op het eiland was heel prettig, met 15 minuten in Willemstad en met 20 minuten in Westpunt.

De auto die bij het huis hoorde was ook fijn, geen gezeur op het vliegveld.

De beheerders en verhuurder zijn zeer attent en reageren snel.

Beste familie Dannenberg,

Heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling.

We hopen jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen.

Met zonnige groet,

VVV Curacao

Heerlijke plek

Frans
12-4-2015

Met veel plezier verbleven in Villa Ocean View. Hoewel in aanvliegroute Hato airport heel rustig gelegen met mooi uitzicht. Aantal vliegbewegingen gering.

Hele dag zon maar door ligging op de wind en schaduwrijk terras heerlijk om te vertoeven.

Uiterst comfortabel en volledig ingericht.

Fijn zwembad groot genoeg om baantjes te zwemmen.

Centrale ligging t.o.v Willemstad en de diverse stranden.

Heel plezierige contacten met zowel de verhuurder als de beheerders.

Voor herhaling vatbaar!!

Beste familie Gruber,

heel hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat Villa Ocean View jullie zo goed bevallen is.

Graag ontvangen we jullie een volgende keer weer als 'onze gasten'.

Met zonnige groet,

VVV Curacao

Ideale plek

tom, kees en cora
19-11-2014

Mooi, compleet, ruim.

Schitterend uitzicht op de Oceaan.

Gelegen in een mooie veilige buurt.

Beheerders waren zeer behulpzaam.

Prima prijs/kwaliteitverhoding.

Verschillende hele prettige restaurants vlakbij.

Zeker kindvriendelijk door de afgesloten tuin en het heerlijke zwembad.

Kamers mooi en zeer ruim met prima bedden

Beste Cora, Tom, Kees en familieleden,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met vriendelijke groet,

Aanrader!

Heleen
5-10-2014

In september 2014 hebben we een kleine 2 weken verbleven in Villa Ocean View op Curacao. Dit is ons zeer goed bevallen - het is een comfortabel, schoon en zeer compleet huis, voorzien van alle gemakken. Het privé-zwembad is heerlijk en we waren vooral erg blij met de ruime en sfeervolle veranda. De communicatie met Ed Pach (de verhuurder) verliep snel en soepel en de ontvangst door de beheerders ter plaatse was erg prettig. Al met al kijken we terug op een heerlijke vakantie en we zouden bij een volgend bezoek aan Curacao zeker weer overwegen dezelfde accommodatie te huren.

Beste Heleen en familieleden,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling op Zoover.

Mijn reactie is een beetje laat, maar ik heb zojuist ontdekt hoe ik kan reageren op de beoordelingen op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Graag ontvangen wij jullie weer als onze gasten in een van onze huizen op Curacao. Met vriendelijke groet, Ed Pach

Luxueus/Rustig gelegen

claudine
8-8-2014

Wij hebben genoten van ons verblijf in Villa Ocean View op grote berg. Een fantastische villa en van alle

gemakken voorzien en gelegen in een rustige buurt. Dichtbij alle uitvalswegen.

Willemstad ligt op 20 minuten en ook de mooiste stranden Cas Abou ,Daaibooi en Knip zijn binnen,

25 minuten te bereiken.

Het privezwembad is heerlijk en werd natuurlijk dagelijks gebruikt. De kamers waren ruim en voorzien van airco.

Ook was het fijn dat we de mogelijkheid hadden om een auto te huren via de verhuurder.

Iedere ochtend aten we lekker buiten op onze porch met een mooi uitzicht op de zee.

We zaten op de aanvliegroute van de luchthaven Hato, maar we hebben totaal geen last gehad van het overvliegend

verkeer. Het was juist heel leuk om vliegtuigen te spotten vanaf je zwembad.

Al met al hebben wij een hele leuke vakantie gehad. Mede dankzij Friso en Bettie(de beheerders) die altijd voor ons

klaarstonden.

groeten Claudine

Beste Claudine en familieleden,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met vriendelijke groet, Ed Pach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.