Villa

22 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Villa Oean Paradise..... echt een paradijs

Eddy en Karla
3-3-2014

We hebben een super vakantie gehad in Villa Ocean Paradise. De villa maakt zijn naam helemaal waar. Je waant je echt in het paradijs met 180 graden zeezicht. Vanaf het terras of vanuit het zwembad de zon zien ondergaan in de Caribische zee is ook zoóó romantisch. De villa en het terras zijn groot en van alle gemakken voorzien. In de keuken zijn de belangrijkste kruiden aanwezig. Bij aankomst kun je dus eerst op je gemak je eerste bakje koffie of thee drinken. Er staat een grote Amerikaanse koelkast waar je al je boodschappen makkelijk in kwijt kunt. ’s Morgens vanuit de slaapkamer in je blote kont het zwembad induiken wie wil dat nou niet. Last van de buren heb je niet. Als wij weer naar Curacao gaan dan gaan we weer voor Ocean Paradise. Want het best beveilgde “Coral Estate” park ligt aan en tussen de prachtigste baaien waar je geweldig kunt snorkelen. We zijn nu 2 dagen terug in Nederland en hebben nu al heimwee.

Gereisd met partner in februari 2014
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 27-11-2014

Beste Karla en Eddy,

het is al even geleden dat jullie op Curacao waren, maar ik ontdek de mogelijkheid om te reageren op Zoover.

Alsnog (en nogmaals) heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling.

Heel leuk dat jullie inmiddels weer geboekt hebben!

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

prima

y.goumans
3-12-2013

fijn vertoeven, voor herhaling vatbaar, heel vriendelijk personeel, behulpzaam, accomoditie, van alle gemakken voorzien, kluis, airco, dicht bij strand, restaurants, alles even schoon

Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.