Villa

22 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Relaxen in luxe!

Huub en Anita
5-2-2017

Voor de tweede keer verbleven wij in deze heerlijke villa. Geboekt via verhuurder, inmiddels weten wij dat wat je leest en ziet op de website, ook echt klopt. Daarnaast komt verhuurder een groot compliment toe. Altijd is hij bereikbaar. Reageert zeer persoonlijk en betrokken, komt zelf ook met voorstellen en oplossingen. Iets waar menig aanbieder van dergelijke accommodaties nog eens een voorbeeld aan kan nemen.

De villa is zeer ruim, voorzien van een luxe keuken met grote dubbele koelkast, aparte vriesladen, vaatwasser en oven. Alles wat je nodig zou kunnen hebben, is aanwezig. Drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers. In de kasten meer dan voldoende handdoeken en badlakens. In een separate kamer staat de wasmachine, aparte wijnkoeler en een kluisje. Aan de achterkant een grote porch, met luxe gasbarbecue, en natuurlijk het royale en diepe zwembad. Vanaf de porch heb je fantastisch uitzicht over de zee. Bij heel helder weer is zelfs Venezuela aan de horizon te zien en elke dag weer kan je van de mooiste zonsondergang genieten. Iets lager in de tuin staat de palapa met luie stoelen. Doordat het park hoogteverschil heeft, en tussen de villa’s voldoende struiken en bomen zijn gepland, heb je volledige privacy.

De beheerder Kees zorgde voor de fijne ontvangst en is beschikbaar als je hem nodig hebt. Hij komt regelmatig het zwembad en de tuin bijhouden. Daarbij gaf Kees aan, dat dit jaar nog, de badkamer, interieur, servies etc. allemaal vernieuwd wordt. Iets wat de grandeur van deze villa allemaal verder tot zijn recht kan laten komen. Kees bedankt!

De villa is zo gelegen dat snorkelen, duiken, zonnen aan het strand en heerlijk uit eten te voet kunnen worden ondernomen. Nu, het tweede jaar dat wij er waren, zie je dat ook het strand en de uitbating door Koraal en Karakter steeds beter van de grond komen. Zonder dat het overdreven druk, maar gewoon prettig bezet is en dat ze aan het onderhoud echt alles doen. Het strand om te zonnen is volgens ons één van de fijnste op Curaçao.

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in Ocean Paradise, en we hopen hier nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2017
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Anita en Huub,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Fijn dat jullie ook nog even de verbeteringen benoemen. Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

P.s. het is mogelijk om in combinatie met dit huis onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, zeer voordelig te huren.

willen nu al terug

john katoen
13-10-2016

Curacao 18 september tot en met 6 oktober vertoeft op Curacao in Villa Ocean Paradise te Coral Estate

Dit is wat je kon noemen een super vakantie alles wat je je kon wensen bij de hand zon - zwembad - oceaan - ruimte - uitzicht enz. enz.

Een boeking doen via touroperator en hoppa je bent verzekerd van dit alles naar later bleek.

Een huisbaas Kees die het runt als ware we zijn gasten en wij met zijn 4-en kunnen niets anders stellen dat dit zeker een aanrader is en wij zullen zeker een volgende keer hier weer naar terug gaan en als je wat zoekt met privacy ook dan zeg ik boeken maar

john en yvonne katoen

wim en bea rijken

Gereisd met vrienden in september 2016
Ed Pach VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Yvonne, Bea, Wim en John,

hartelijk dank voor jullie prachtige review.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

In het afgelopen jaar is er al veel verbeterd aan het huis.

In april zijn o.a. de badkamers aan de beurt. Ook zal er het een en ander veranderen aan het interieur, waardoor de uitstraling nog beter wordt.

En nog steeds zal de huur, in vergelijking met dezelfde huizen die veel duurder zijn, hetzelfde blijven!

Met Kees als beheerder ter plaatse zijn ook wij zeer blij. Hij is net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

Ed Pach VVV Curaçao

Fantastisch!

CJ de Vries
21-8-2016

Villa Ocean Paradise......, tja wat zal ik zeggen. De naam klopt in alle opzichten. Wat een genot om daar te verblijven. Een heerlijke villa, met in alle slaapkamers airco en super bedden zodat je lekker slaapt. Een zeer ruim terras met een heerlijk zwembad, een mooie tuin met bloeiende planten en dan dat uitzicht..Wow! En dan op 3 minuten Koraal Rooftop Terras met de lekkerste cocktails en restaurant Karakter aan de zee met bediening bij je strandbedje bij èèn van de mooiste duik/snorkelplekken. Als je dat dan ook nog kan huren van iemand die zijn afspraken nakomt (Ed Pach), er een beheerder is (Kees) die goed bereikbaar is en je met alles wilt en kan helpen èn dat de info op de website ook nog klopt zodat je verwachtingen niet tegenvallen als je daar aankomt, dan heb je echt de perfecte vakantie te pakken. Ed Pach super bedankt (en Kees ook natuurlijk). Wij komen zeker bij je terug! Groet fam. De Vries

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Ed Pach, VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste familie de Vries,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht. Gelukkig denkt Kees, net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, en worden er verbeteringen aangebracht aan het interieur, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Ed Pach VVV Curaçao

Onvergetelijk

Fam Van der Vaart
3-7-2016

Eigenlijk geen op of aanmerkingen. De verwachtingen die wij voor onze vakantie hadden zijn volledig waar gemaakt.

Bij aankomst bij de gehuurde villa stond de beheerder ons op te wachten met de bestelde boodschappen. Hij heeft ons van harte welkom geheten en een kleine rondleiding door de villa gegeven. De vragen die wij hadden werden direct en heel vriendelijk beantwoord. Een klein probleem wat wij na zijn vertrek tegen kwamen is de volgende dag direct en naar volle tevredenheid opgelost. Bij een onderhouds- bezoek (zwembad) heeft hij ons antwoord en goede raad gegeven over diverse dingen op het eiland. Het gehele verblijf was voor ons echt een feest. Voorbeeld is dat de chef kok van het restaurant Karakter bij ons aan tafel kwam om het diner door te nemen voor onze schoondochter die veganist is. Dit is door ons als zeer attent ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016
Ed Pach www.vvvcuracao.nl, owner VVVCuracao.nl, 29-7-2016

Beste familie van der Vaart,

heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling en aanbevelingen op Zoover.

Heel graag tot een volgende bezoek aan Curaçao.

Ed Pach

Ik vond dit huis via een website en had contact met eigenaar Ed Pach via email.

De communicatie verliep prima en eenmaal aangekomen op Curaçao werden we opgewacht door de vriendelijke beheerders. Door de mooie foto's op de site waren onze verwachtingen hoog, en die werden meer dan waar gemaakt.

Het huis is werkelijk fantastisch. 3 prima slaapkamers, mooie woon/eetkamer en heerlijke veranda. En daarnaast natuurlijk het zwembad. Wat een luxe om 's ochtends vroeg even in het zwembad te duiken en daarna een ontbijtje met uitzicht over de zee.

Het park is eveneens zeer mooi en het restaurant (Karakter) is ook echt een aanrader. Wellicht wat aan de dure kant maar de locatie, het uitzicht en het eten zijn het zeker waard.

Het park ligt aan de westkant waar ook gelijk de mooiste stranden te vinden zijn. Onze favorieten waren Daaibooi (lekker rustig), Porto Mari (Mooi en lekker eten), Piskado (snorkelen met schildpadden) en Grandi (zeer mooi gelegen)

Kortom, een super huis wat echt heeft bijgedragen aan top vakantie !

Gereisd met partner in april 2016
Ed Pach VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 11-5-2016

Beste Marlien en Sven,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en dat het verblijf in Villa Ocean Paradise heeft bijgedragen aan het slagen van jullie huwelijksreis.

Naar we hopen komen jullie bij elk jubileum (jaarlijks?) terug om het weer te vieren in een van onze huizen.

Heel veel gelukkige en gezonde jaren gewenst!

Ed Pach

Super Villa, top vakantie!

Fam de Haan
21-3-2016

Na 8 nachten in een resort verbleven we 11 nachten in Villa Ocean Paradise. We hebben een super tijd gehad in deze Villa en vonden het jammer dat we weer naar huis moesten.

Elke dag een paar keer in het heerlijke zwembad en genieten van het mooie uitzicht over de oceaan en 's avonds genieten van de prachtige sterren hemel.

Contact met de verhuurder en beheerder verliep erg prettig en stonden altijd voor je klaar.

De Villa ligt gelegen op een bewaakt resort met vriendelijk personeel en is dicht bij de mooie stranden aan de westkant van Curacao.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Beste Marcia en Reinier,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Ook de opvang in Villa Blou Curacao hebben we graag gedaan.

Graag zijn we jullie een volgende keer weer van dienst.

Koos en Annemieke
23-11-2015

Zoals hierboven vermeld "Een Paradijs" Genoten van het uitzicht,de rust,de ondergaande zon. Onvoorstelbaar mooi.Ver weg van alle ellende en geweld in deze wereld.

Gereisd met partner in november 2015

Beste Annemiek en Koos,

hartelijk dank voor jullie verblijf.

Naar ik hoop kunnen we jullie nog vele plezierige rustpuntjes in deze dwaze wereld bieden.

een geweldige vakantie

Kees en Hennie
16-8-2015

De naam Villa Ocean Paradise zegt het al. Een paradijs. Een compleet huis waar alles aanwezig is. en dan zelf meer dan dat. De keuken zo compleet, drie heerlijke ruime slaapkamers, twee goeie badkamers. meerdere terassen. De foto's laten de werkelijkheid zien. Rust, ruimte en uitzicht. Op welk terras je ook zat, altijd een verkoelende bries. Suikerdiefjes die elke ochtend om suiker komen bedelen. Kolibries in de struiken naast het terras. Je geniet elke ochtend opnieuw.

Friso en Betty, de beheerders, zorgen ervoor dat alles goed verloopt. Ze staan altijd voor je klaar, geen vraag is hen te veel, al is het maar een vraag over een foto van een roofvogel die we gemaakt hadden toen we op de Christoffelberg waren. We hebben drie heerlijke weken hier doorgebracht. wij zijn nu vier keer op Curaco geweest, en elke keer in een ander resort, maar hier komen we zeker terug.

Friso en Betty, bedankt voor alle goede zorgen, en Ed bedankt dat wij hier zo'n gewedige vakantie mochten door brengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Beste Hennie en Kees,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Een volgende keer zijn we jullie graag weer van dienst.

VVV Curacao

Onze vakantie in deze villa was meer dan geslaagd.100% privacy en totale zeeblik. Erg aardige beheerders bij wie we al onze vragen kwijt konden. Een ruime, modern ingerichte villa, van alle gemakken voorzien en met een perfect zwembadje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015
Ed Pach - VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 27-5-2015

Beste Paula en andere vakantiegangers,

heel hartelijk dank voor jullie lovende woorden in de review en de tip.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Graag tot een volgende keer.

Ed Pach

Ondanks mooie ligging dit nooit meer

K.j. Hofstede
15-4-2015

Omgeving, ligging en uitzicht zijn goed, maar de constructie van verhuurder, beheerder en eigenaar is waardeloos. Alles gaat goed en hoge verwachtingen worden gewekt, maar als er iets niet functioneert zoal de airco, verstopping in riolering, wasmachine waar de was vies uitkomt, de beloftes op websites niet overeenkomen met de werkelijkheid etc, geeft niemand thuis. Verantwoordelijkheden worden afgeschoven en niemand voelt zich ook maar ergens verantwoordelijk voor.

Achterstallig onderhoud zorgt ervoor dat het maximale vakantiegevoel wegblijft. Jammer want voor het toch redelijk hoge huurbedrag verwacht ik wel iets meer.

Dus voor ons deze woning nooit meer!!

Gereisd met vrienden in maart 2015
Ed Pach , owner VVVCuracao.nl, 12-5-2015

Meneer Hofstede is vast geïnspireerd geraakt door bepaalde TV-programma’s en trachtte compensatie te verkrijgen voor zijn vermeende ‘klachten’.

De ‘constructie’ verhuurder (cq. reisbureau, boekingswebsite, o.i.d.), beheerder, eigenaar is een opzet die wereldwijd in 95% van de gevallen bij particuliere verhuur van toepassing is.

Hofstede adviseert u dus niet meer gebruik te maken van dergelijke constructies!

Al snel werd mij gemeld dat hij "een reeks van klachten" had, maar dat pas bij zijn thuiskomst pas wilde melden.

Tot 5 maal toe heb ik de heer Hofstede gevraagd mij de problemen te melden, zodat wij zouden kunnen helpen. Steevast was het antwoord dat hij dit pas na thuiskomst wilde doen.

De RVS trommel van de wasmachine bevat echt geen roest.

Wij betreuren het dat de heer Hofstede op deze wijze zijn gram probeerde te halen, maar wensen hem nog heel veel fijne vakanties toe … bij anderen.

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.