Villa

2 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

fantastische verblijfsplaats

P Vercruysse,
1-5-2017

Het is een schitterend huis met ideale ligging, en een zeer aangenaam zwembad en een zeer ruim terras. Ook de tuin met aangename schaduwplek is een rustgevende plaats waar men steeds kan genieten van de kleurrijke vogels en andere dieren. Het huis heeft werkelijk alles wat je kan bedenken, zoals bv. handige frigoboxen in verschillende formaten. Dichtbij zijn zeer aangename strandjes (Daaibooi, Porto Marie, …).

Vanaf de reservering via VVV Curacao zijn de organisatie en communicatie zeer professioneel en volledig verlopen. Al onze vragen werden op voorhand vlot beantwoord. Ook het huren van een auto is vlekkeloos verlopen.

Onze 3 kinderen vonden het één van de leukste plaatsen waar ze al zijn geweest, en hebben dagelijks heel wat tijd in het leuke zwembad doorgebracht

Kortom een aanrader voor iedereen die graag een rustige plek wenst in een schitterende omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super Villa, top vakantie!

Fam de Haan
21-3-2016

Na 8 nachten in een resort verbleven we 11 nachten in Villa Ocean Paradise. We hebben een super tijd gehad in deze Villa en vonden het jammer dat we weer naar huis moesten.

Elke dag een paar keer in het heerlijke zwembad en genieten van het mooie uitzicht over de oceaan en 's avonds genieten van de prachtige sterren hemel.

Contact met de verhuurder en beheerder verliep erg prettig en stonden altijd voor je klaar.

De Villa ligt gelegen op een bewaakt resort met vriendelijk personeel en is dicht bij de mooie stranden aan de westkant van Curacao.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 22-3-2016

Beste Marcia en Reinier,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Ook de opvang in Villa Blou Curacao hebben we graag gedaan.

Graag zijn we jullie een volgende keer weer van dienst.

Met zonnige groet,

Ed Pach

VVV Curacao

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.