Villa

7 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Superhuis!

Marloes,
24-8-2018

Super mooi huis, mooie ligging, grote veranda met BBQ en zwembad, prachtig uitzicht. Huis is heel compleet, alles wat je kan bedenken is er. Beheerders super vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Adembenemend

Dorine van Eijk,
13-5-2018

Alles perfect geregeld via verhuurder en de beheerders Teun en Mandy.👌

Het is in het echt nog mooier. Villa zeer compleet en de masterbedroom heeft een nieuwe badkamer. Andere badkamer is gedateerd. Zwembad heb je nodig met de warmte, heerlijk. Auto is fijn en noodzakelijk. Super lekker strand Daaibooi met de auto 5 min., zwemmen met schildpadden...Andere stranden verder weg. Karakter heerlijk eten en aangelegd strand met ligbedden. Dagelijks leven niet duur, ook s avonds de restaurantjes. Leuke tips gekregen van verhuurder over de mail.. Willemstad is 15 min. Rijden dus prima te doen, vooraan Willemstad een mooie grote supermarkt Centrum supermarket . Koelkast is groot dus je hoeft niet elke dag👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Arno Schouw,
13-4-2018

Mooi huis met super uitzicht en ligging. Goede en snelle communicatie met de verhuurder. Wij zijn al 9 keer op curacao geweest maar voor ons de eerste keer op Coral estate maar ZEER zeker voor herhaling vatbaar. Bij karakter kan je uitstekend eten voor een goeie prijs en heerlijk op het strand zitten. Mede door de centrale ligging tov de mooie stranden in het noorden en de stad in het zuiden een zeer goede uitvalsbasis voor een mooie geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Fantastisch!

CJ de Vries
21-8-2016

Villa Ocean Paradise......, tja wat zal ik zeggen. De naam klopt in alle opzichten. Wat een genot om daar te verblijven. Een heerlijke villa, met in alle slaapkamers airco en super bedden zodat je lekker slaapt. Een zeer ruim terras met een heerlijk zwembad, een mooie tuin met bloeiende planten en dan dat uitzicht..Wow! En dan op 3 minuten Koraal Rooftop Terras met de lekkerste cocktails en restaurant Karakter aan de zee met bediening bij je strandbedje bij èèn van de mooiste duik/snorkelplekken. Als je dat dan ook nog kan huren van iemand die zijn afspraken nakomt (Ed Pach), er een beheerder is (Kees) die goed bereikbaar is en je met alles wilt en kan helpen èn dat de info op de website ook nog klopt zodat je verwachtingen niet tegenvallen als je daar aankomt, dan heb je echt de perfecte vakantie te pakken. Ed Pach super bedankt (en Kees ook natuurlijk). Wij komen zeker bij je terug! Groet fam. De Vries

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Ed Pach, VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste familie de Vries,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht. Gelukkig denkt Kees, net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, en worden er verbeteringen aangebracht aan het interieur, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

P.s. het is mogelijk om in combinatie met dit huis onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, zeer voordelig te huren.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach VVV Curaçao

Onvergetelijk

Fam Van der Vaart
3-7-2016

Eigenlijk geen op of aanmerkingen. De verwachtingen die wij voor onze vakantie hadden zijn volledig waar gemaakt.

Bij aankomst bij de gehuurde villa stond de beheerder ons op te wachten met de bestelde boodschappen. Hij heeft ons van harte welkom geheten en een kleine rondleiding door de villa gegeven. De vragen die wij hadden werden direct en heel vriendelijk beantwoord. Een klein probleem wat wij na zijn vertrek tegen kwamen is de volgende dag direct en naar volle tevredenheid opgelost. Bij een onderhouds- bezoek (zwembad) heeft hij ons antwoord en goede raad gegeven over diverse dingen op het eiland. Het gehele verblijf was voor ons echt een feest. Voorbeeld is dat de chef kok van het restaurant Karakter bij ons aan tafel kwam om het diner door te nemen voor onze schoondochter die veganist is. Dit is door ons als zeer attent ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016
Ed Pach www.vvvcuracao.nl, owner VVVCuracao.nl, 29-7-2016

Beste familie van der Vaart,

heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling en aanbevelingen op Zoover.

Heel graag tot een volgende bezoek aan Curaçao.

Met zonnige groet,

een geweldige vakantie

Kees en Hennie
16-8-2015

De naam Villa Ocean Paradise zegt het al. Een paradijs. Een compleet huis waar alles aanwezig is. en dan zelf meer dan dat. De keuken zo compleet, drie heerlijke ruime slaapkamers, twee goeie badkamers. meerdere terassen. De foto's laten de werkelijkheid zien. Rust, ruimte en uitzicht. Op welk terras je ook zat, altijd een verkoelende bries. Suikerdiefjes die elke ochtend om suiker komen bedelen. Kolibries in de struiken naast het terras. Je geniet elke ochtend opnieuw.

Friso en Betty, de beheerders, zorgen ervoor dat alles goed verloopt. Ze staan altijd voor je klaar, geen vraag is hen te veel, al is het maar een vraag over een foto van een roofvogel die we gemaakt hadden toen we op de Christoffelberg waren. We hebben drie heerlijke weken hier doorgebracht. wij zijn nu vier keer op Curaco geweest, en elke keer in een ander resort, maar hier komen we zeker terug.

Friso en Betty, bedankt voor alle goede zorgen, en Ed bedankt dat wij hier zo'n gewedige vakantie mochten door brengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 22-3-2016

Beste Hennie en Kees,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Een volgende keer zijn we jullie graag weer van dienst.

Met zonnige groet,

VVV Curacao

Onze vakantie in deze villa was meer dan geslaagd.100% privacy en totale zeeblik. Erg aardige beheerders bij wie we al onze vragen kwijt konden. Een ruime, modern ingerichte villa, van alle gemakken voorzien en met een perfect zwembadje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015
Ed Pach - VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 27-5-2015

Beste Paula en andere vakantiegangers,

heel hartelijk dank voor jullie lovende woorden in de review en de tip.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.