Villa

12 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Droomlocatie!

Yvonne,
13-6-2018

Al heel wat jaren komen wij op Curacao, maar nooit eerder troffen we zo’n prachtig huis als Ocean Paradise! Een prachtige, rustige plek, met een ruime porch, een heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht over de mooie tuin en de zee. Aan het eind van de dag heerlijk op de krukjes in het zwembad, geweldig!

Het huis is ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Ook het keukengerei was voor ons een verademing, zeer uitgebreid. Voor de beheerders van het huis, Mandy en Teun, hebben wij hebben wij niks dan lof. Wat een super toffe mensen zijn dat! Zij hebben ons met een probleem dat speelde ontzettend geholpen en stonden voor ons klaar waar nodig, waardoor onze vakantie echt fantastisch was!

Wat ons betreft zitten wij volgend jaar weer in Ocean Paradise!

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch ver

Ben en Annemarie,
20-1-2018

We hebben begin januari 2018 twee weken doorgebracht in Villa Ocean Paradise en wat hebben we genoten.

Allereerst het contact met VVV Curacao om de villa te boeken. Men was razendsnel met bevestigen van de reservering. Als we iets te vragen hadden, was men altijd bereikbaar. Dat zie je niet zo vaak. Ook toen we de reservering om moest boeken naar een andere datum was dat geen probleem, werd meteen geregeld.

Bij aankomst op Curaçao werden we opgehaald door Manielle en zij bracht ons naar de villa. Deze zag er top uit. Alles goed schoon, bloemetje op de tafel. We voelden ons meteen thuis.

De villa is prachtig gelegen met 180 graden uitzicht op zee en helemaal privé. De villa heeft 3 slaapkamers met airco en een goed uitgeruste keuken en buiten een bbq.

Altijd een heerlijk zeewindje en het zwembadwater op temperatuur. Het mooiste moment op de dag is het wakker worden van de vogels en daarna een lekker kopje koffie op het terras. In de namiddag borrelen onder de palapa en de zon langzaam onder zien gaan. Dit is zo relaxed en je wil dit eigenlijk het hele jaar meemaken.

Vanuit Coral Estate is het hele eiland makkelijk bereikbaar. Genoeg om te doen, te bekijken en het Curaçao gevoel te ervaren. Ook de beheerder Manielle was altijd bereikbaar indien nodig en ze zorgde ervoor dat het huis tip-top in orde was.

We kunnen iedereen een verblijf in Villa Ocean Paradise aanraden en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2018

Marie-José Dooper,
29-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in villa Ocean Paradise. Het was de derde keer dat we op Coral Estate waren maar, mede door de rustige en geweldige ligging, staat Villa Ocean Paradise voor ons op nummer 1. We hebben enorm genoten van het prachtige uitzicht, het mooie grote zwembad en het heerlijke terras met de palapa beneden. We hebben dan ook veel tijd bij de villa doorgebracht. Het is ook heel fijn dat er zoveel leuke strandjes in de buurt zijn, waar je aan het eind van de middag nog even lekker naar toe kunt gaan.

Ook het strand bij Karakter was t.o.v. 3 jaar geleden veel mooier en gezelliger en het eten bij het restaurant was, zoals vanouds, super lekker.

We hebben begrepen dat de afgelopen tijd in en om het huis heel wat dingen verbeterd zijn. Zo hadden wij het geluk dat we de eerste gebruikers waren van de mooie vernieuwde badkamer bij de masterbedroom. Ook het nieuwe bankstel in de woonkamer en de wanddecoraties zijn erg mooi. De keuken en de tweede badkamer zullen binnenkort ook gerenoveerd worden. Dan is het huis is helemaal top!

Beheerder Kees is zeer behulpzaam en reageerde altijd meteen als we hem belden. Ook de contacten met beheerder Ed Pach verliepen zeer prettig. Kortom, dit alles maakte dat we ons erg thuis voelden en als in "Paradise" in Villa Ocean View Paradise.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastische verblijfsplaats

P Vercruysse,
1-5-2017

Het is een schitterend huis met ideale ligging, en een zeer aangenaam zwembad en een zeer ruim terras. Ook de tuin met aangename schaduwplek is een rustgevende plaats waar men steeds kan genieten van de kleurrijke vogels en andere dieren. Het huis heeft werkelijk alles wat je kan bedenken, zoals bv. handige frigoboxen in verschillende formaten. Dichtbij zijn zeer aangename strandjes (Daaibooi, Porto Marie, …).

Vanaf de reservering via VVV Curacao zijn de organisatie en communicatie zeer professioneel en volledig verlopen. Al onze vragen werden op voorhand vlot beantwoord. Ook het huren van een auto is vlekkeloos verlopen.

Onze 3 kinderen vonden het één van de leukste plaatsen waar ze al zijn geweest, en hebben dagelijks heel wat tijd in het leuke zwembad doorgebracht

Kortom een aanrader voor iedereen die graag een rustige plek wenst in een schitterende omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastisch!

Bert,
17-4-2017

Ligging met uitzicht op zee, geweldig!

Zwembad, heerlijk!

Privacy en rust, alleen geluid van de vogels.

Voldoende ruimte in en om de villa, goed uitgerust!

Fantastische begeleiding van verhuurder!

Gereisd met partner in maart 2017

Droomhuis in de zon

Nick en Yvonne,
31-3-2017

Twee weken villa Ocean Paradise gehuurd via verhuurder. Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige positieve reviews. Een erg mooi huis met een fantastisch uitzicht. Op de grote porch ( terras) is het net of je in een volliere zit. De suikerdiefjes, troepialen, duiven en kolibri’s vliegen af en aan. Na een heerlijk dagje naar een van de mooie stranden in de omgeving kan je nog heerlijk relaxen in je eigen prive zwembad. Daaibooi is vlakbij en ook porto Marie is maar 10 minuten rijden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis, ook een erg goede grote amerikaanse koelkast/vriezer, wasmachine, oven en magnetron. Wij hebben tevens dankbaar gebruik gemaakt van de grote gasbarbecue. Er worden veel vakantie huurwoningen aangeboden op Curaçao, keuze genoeg, maar de uitstekende prijs kwaliteit verhouding van villa Ocean Paradise onderscheidt ons inziens dit huis van de rest. Wij komen in ieder geval hier nog graag eens terug. Nick en Yvonne

Gereisd met partner in maart 2017

Relaxen in luxe!

Huub en Anita
5-2-2017

Voor de tweede keer verbleven wij in deze heerlijke villa. Geboekt via verhuurder, inmiddels weten wij dat wat je leest en ziet op de website, ook echt klopt. Daarnaast komt verhuurder een groot compliment toe. Altijd is hij bereikbaar. Reageert zeer persoonlijk en betrokken, komt zelf ook met voorstellen en oplossingen. Iets waar menig aanbieder van dergelijke accommodaties nog eens een voorbeeld aan kan nemen.

De villa is zeer ruim, voorzien van een luxe keuken met grote dubbele koelkast, aparte vriesladen, vaatwasser en oven. Alles wat je nodig zou kunnen hebben, is aanwezig. Drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers. In de kasten meer dan voldoende handdoeken en badlakens. In een separate kamer staat de wasmachine, aparte wijnkoeler en een kluisje. Aan de achterkant een grote porch, met luxe gasbarbecue, en natuurlijk het royale en diepe zwembad. Vanaf de porch heb je fantastisch uitzicht over de zee. Bij heel helder weer is zelfs Venezuela aan de horizon te zien en elke dag weer kan je van de mooiste zonsondergang genieten. Iets lager in de tuin staat de palapa met luie stoelen. Doordat het park hoogteverschil heeft, en tussen de villa’s voldoende struiken en bomen zijn gepland, heb je volledige privacy.

De beheerder Kees zorgde voor de fijne ontvangst en is beschikbaar als je hem nodig hebt. Hij komt regelmatig het zwembad en de tuin bijhouden. Daarbij gaf Kees aan, dat dit jaar nog, de badkamer, interieur, servies etc. allemaal vernieuwd wordt. Iets wat de grandeur van deze villa allemaal verder tot zijn recht kan laten komen. Kees bedankt!

De villa is zo gelegen dat snorkelen, duiken, zonnen aan het strand en heerlijk uit eten te voet kunnen worden ondernomen. Nu, het tweede jaar dat wij er waren, zie je dat ook het strand en de uitbating door Koraal en Karakter steeds beter van de grond komen. Zonder dat het overdreven druk, maar gewoon prettig bezet is en dat ze aan het onderhoud echt alles doen. Het strand om te zonnen is volgens ons één van de fijnste op Curaçao.

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in Ocean Paradise, en we hopen hier nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2017
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Anita en Huub,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Fijn dat jullie ook nog even de verbeteringen benoemen. Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht.

Gelukkig denkt Kees, net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

P.s. het is mogelijk om in combinatie met dit huis onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, zeer voordelig te huren.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

Ik vond dit huis via een website en had contact met eigenaar Ed Pach via email.

De communicatie verliep prima en eenmaal aangekomen op Curaçao werden we opgewacht door de vriendelijke beheerders. Door de mooie foto's op de site waren onze verwachtingen hoog, en die werden meer dan waar gemaakt.

Het huis is werkelijk fantastisch. 3 prima slaapkamers, mooie woon/eetkamer en heerlijke veranda. En daarnaast natuurlijk het zwembad. Wat een luxe om 's ochtends vroeg even in het zwembad te duiken en daarna een ontbijtje met uitzicht over de zee.

Het park is eveneens zeer mooi en het restaurant (Karakter) is ook echt een aanrader. Wellicht wat aan de dure kant maar de locatie, het uitzicht en het eten zijn het zeker waard.

Het park ligt aan de westkant waar ook gelijk de mooiste stranden te vinden zijn. Onze favorieten waren Daaibooi (lekker rustig), Porto Mari (Mooi en lekker eten), Piskado (snorkelen met schildpadden) en Grandi (zeer mooi gelegen)

Kortom, een super huis wat echt heeft bijgedragen aan top vakantie !

Gereisd met partner in april 2016
Ed Pach VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 11-5-2016

Beste Marlien en Sven,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en dat het verblijf in Villa Ocean Paradise heeft bijgedragen aan het slagen van jullie huwelijksreis.

Naar we hopen komen jullie bij elk jubileum (jaarlijks?) terug om het weer te vieren in een van onze huizen.

Heel veel gelukkige en gezonde jaren gewenst!

Ed Pach

Super Villa, top vakantie!

Fam de Haan
21-3-2016

Na 8 nachten in een resort verbleven we 11 nachten in Villa Ocean Paradise. We hebben een super tijd gehad in deze Villa en vonden het jammer dat we weer naar huis moesten.

Elke dag een paar keer in het heerlijke zwembad en genieten van het mooie uitzicht over de oceaan en 's avonds genieten van de prachtige sterren hemel.

Contact met de verhuurder en beheerder verliep erg prettig en stonden altijd voor je klaar.

De Villa ligt gelegen op een bewaakt resort met vriendelijk personeel en is dicht bij de mooie stranden aan de westkant van Curacao.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 22-3-2016

Beste Marcia en Reinier,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Ook de opvang in Villa Blou Curacao hebben we graag gedaan.

Graag zijn we jullie een volgende keer weer van dienst.

VVV Curacao

Koos en Annemieke
23-11-2015

Zoals hierboven vermeld "Een Paradijs" Genoten van het uitzicht,de rust,de ondergaande zon. Onvoorstelbaar mooi.Ver weg van alle ellende en geweld in deze wereld.

Gereisd met partner in november 2015
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 22-3-2016

Beste Annemiek en Koos,

hartelijk dank voor jullie verblijf.

Naar ik hoop kunnen we jullie nog vele plezierige rustpuntjes in deze dwaze wereld bieden.

VVV Curacao

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.